شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

بهداری دانشگاه‌امیرکبیر شبانه‌روزی میشود

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 396834
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بهداری این دانشگاه تا پایان امسال تجهیز خواهد شد و خدمات درمانی آن به صورت شبانه روزی به دانشجویان ارائه می شود.
به گزارش جهان، ایرنا به گزارش از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر رضا صراف در حاشیه اولین سمینار رابطان بهداشت دانشجویی در این دانشگاه افزود: با توجه به تحصیل ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تجهیز بهداری دانشگاه یکی از ضروریات حوزه دانشجویی است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در بهداری دانشگاه صنعتی امیرکبیر خدمات مربوط به پزشکان عمومی ارائه می شود، گفت: در راستای تجهیز بهداری این دانشگاه قرار است از خدمات پزشکان متخصص نیز استفاده کنیم.

صراف خاطرنشان کرد: آمبولانس های دانشگاه امیرکبیر فرسوده و از رده خارج شده اند و بنا داریم با تعویض آنها سطح خدمات بهداشتی به دانشجویان را ارتقا دهیم.

به گفته وی علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بهداری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خدمات روان شناسی و روانپزشکی نیز در آینده نزدیک به دانشجویان ارائه خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر همچنین از استقرار پزشکان متخصص زنان در خوابگاه های دخترانه این دانشگاه خبر داد.

رییس مرکز بهداشت دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: مرکز بهداشت دانشگاه سعی دارد موضوع سلامت، بهداشت و درمان را جزو مطالبات دانشجویی قرار دهد زیرا براین اساس سطح خدمات بهداشتی دانشگاه ها افزایش می یابد.

دکتر حمید کشوری با بیان اینکه دانشگاه های مطرح دنیا قوی ترین مرکز بهداشت و درمان شهر را دارا هستند، تصریح کرد: درحال حاضر مهم ترین امر بعد از موضوع پژوهش در دانشگاه های مهم جهان مساله سلامت دانشجویان است.

اولین سمینار رابطان بهداشت دانشجویی صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد که در حاشیه این سمینار دو کارگاه آموزشی اصول بهداشتی در خوابگاه و پیشگیری با رویکرد خود مراقبتی و کارگاه امداد و نجات در خوابگاه برگزار می شود.
https://jahannews.com/vdcaeiney49noa1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeiney49noa1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *