شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

پيروزي ايراني‌ها در ليگ بسکتبال چين

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 396230
در ادامه رقابت‌هاي ليگ بسکتبال چين تيم‌هاي حامد حدادي و مهدي کامراني برنده شدند اما چونگ پينگ در شب درخشان ارسلان کاظمي باخت.
به گزارش جهان، "ورزش سه" و به نقل از ایسنا: در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین،‌ تیم جیانسو تنگشی که مهدی کامرانی را در اختیار دارد به مصاف جیلین رفت و با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ به برتری رسید. مهدی کامرانی گارد راس تیم ملی ایران در این دیدار ۳۴ دقیقه و ۴۳ ثانیه در میدان بود و کارش را با یازده امتیاز، ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۴ توپ‌ربایی به پایان برد.

شینگ دائو که حامد حدادی را دارد به مصاف لیائونینگ رفت و ۱۱۱ بر ۱۰۹ به برتری رسید. ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در این مسابقه ۳۷ دقیقه و ۲۹ ثانیه در میدان بود و کارش را با ۱۶ امتیاز، یازده ریباند، ۴ پاس منجربه گل و یک بلاک شات به پایان رساند. حدادی در این مسابقه دومین بازیکن امتیاز آور و بهترین ریباندر تیمش بود.

در دیگر دیدار چونگ پینگ به همراه ارسلان کاظمی به مصاف سیچوان تیم سابق حامد حدادی رفت و با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۹ تن به شکست داد. ارسلان کاظمی که در چند دیدار قبلی تیمش غایب بود در این مسابقه ۴۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه در میدان بود و کارش را با ۱۴ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۳ پاس منجربه گل، ۶ توپ‌ربایی و ۲ بلاک شات تمام کرد و عملکرد خوبی داشت. او در این مسابقه بهترین ریباندر بود و بیشترین توپ‌ربایی را انجام داد. وارن ویلی گارد راس چونگ پینگ دراین مسابقه به تنهایی ۵۴ امتیاز کسب کرد.
https://jahannews.com/vdcaeinew49nou1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeinew49nou1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *