شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

عمو پورنگ به سیما باز می‌گردد

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 376133
مدیر شبکه دو سیما از آغاز پخش سری جدید برنامه عموپورنگ با برنامه‌های ویژه و آیتم‌های مختلف از مهر ماه و همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
به گزارش جهان، علی‌ بخشی زاده مدیر شبکه دو سیما در گفت‌وگو با تسنیم، از پخش سری جدید برنامه عموپورنگ از مهر ماه خبر داد و گفت: عموپورنگ در سری جدید برنامه ویژه‌تری را نسبت به برنامه‌های قبلی خود تدارک دیده است و با آیتم‌های جدیدی همزمان با بازگشایی مدارس روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

وی با بیان اینکه هم کودکان و نوجوانان قدر و ارزش عموپورنگ را می‌دانند و بیشتر از آن هم عموپورنگ قدر بچه‌ها را می داند، افزود: عموپورنگ برای بچه‌ها و رسانه است چون جایگاهش رسانه است و در آن برای کودکان فعالیت می‌کند.

بخشی‌زاده اضافه کرد: مخاطبان در آینده نزدیک عموپورنگ ویژه‌تری را خواهند دید و همزمان با بازگشایی مدارس از مهرماه می‌آید.

برنامه «کتابخانه عموپورنگ» با موضوع فرهنگی و اهمیت به کتاب و کتابخوانی در سری گذشته توانسته بود با موج جدید از مخاطبان و استقبال کودکان همراه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه مادر
عمو پورنگ بیا زودتر بچه ها رو اذیت نکن دیگه
خبر خوب برای دختر کوچولوی من
ممنون جهان
Iran, Islamic Republic of
عمو پورنگ قول بده دیگه با کلید و کلیدساز کاری نداشته باشی ...
سارا
Germany
عپوپورنگ دوستت داریم ترو خدا دوباره به تلویزیون بیا
سارا 8 ساله سایه ومحمد رصا 10 ساله فداییان از شیراز