جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳

شاهکار آبی ها در خرید بازیکنان خارجی

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 448737
عملکرد پروپئیچ هنوز نظر مثبت کادر فنی استقلال را جذب نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از خبر آنلاین؛ وقتی پروپئیچ به استقلال آمد و در اولین تمرین این تیم شرکت کرد، همه عکاسان و خبرنگاران را مشتاق کرد که تمرین او را از نزدیک تماشا کنند. چون آنها تعریف و تمجید های کادر فنی استقلال از این مهاجم آلبانی را شنیده بودند. اما حالا و با گذشت 7 هفته از لیگ پروپئیج آن چیزی که باید نشان نداده است. البته فراموش نشود که او در چند بازی اول استقلال به دلیل مشکلات به وجود آمده درباره نقل و انتقالات حضور نداشت. بعد از آن که با هزار امید و آرزو مجوز بازی گرفت چندان برای تیمش مفید نبوده و معمولا مظلومی از او به عنوان یک بازیکن جانشین آن هم در دقایق پایانی استفاده می کند. پروپئیچ در بازی جام حذفی مقابل شهرداری سمنان برای آبی ها بازی کرد و اتفاقا دو گل زد و پس از آن بازی در مصاحبه با خبرآنلاین گغت: «می خواهم آقای گل لیگ برتر ایران شوم.» 
 
اما حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که کادر فنی آبی ها عملکرد این بازیکن را نپسندید و احتمالا در نیم فصل او را کنار خواهند گذاشت. جالب است همین کادر فنی قبل از شروع فصل از پروپئیچ یک ستاره ساخته بود اما حالا انگار خیلی از خرید خود راضی نیستند. این حرف و حدیث ها باعث شده تا زمزمه جدایی مهاجم آلبانیایی استقلال در این روز ها به گوش برسد. بعید به نظر می رسد با وجود این اخبار، پروپئیچ برف ایران را هم ببیند. بی شک با جدایی این بازیکن از استقلال، شاهکار آبی ها در خرید بازیکنان خارجی تکمیل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *