پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سوژه شدن رحمتی با یک خارجی!

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 388932
با ورود رحمتی به زمین بازی تماشاگران علیه این دروازه بان که پیشینه حضور در استقلال را دارد شعار دادند و به تشویق ایمون زاید پرداختند. آنها با این کار خاطره دربی چند سال پیش که با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید را زنده کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در حالی در ورزشگاه تختی برگزار شد که در این بازی تماشاگران ضمن شعار دادن علیه رحمتی و تشویق ایمون زاید خاطره یکی از دیدارهای دربی تهران را زنده کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آغاز شد و با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

*با توجه به پخش نشدن مسابقات لیگ استقبال تماشاگران از این بازی بیشتر بود و می توان گفت یک سوم سکوهای ورزشگاه تختی پر شد.

*با ورود رحمتی به زمین بازی تماشاگران علیه این دروازه بان که پیشینه حضور در استقلال را دارد شعار دادند و به تشویق ایمون زاید پرداختند. آنها با این کار خاطره دربی چند سال پیش که با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید را زنده کردند.

*پیش از آغاز بازی پیام صادقیان، امید عالیشاه و خصوصا میثاق معمارزاده مورد تشویق قرار گرفتند اما سایر بازیکنان خصوصا در زمان اعلام اسامی بازیکنان مورد استقبال تماشاگران قرار نگرفتند.

*امروز جایگاه ویژه هم شلوغتر از روزهای دیگر بود. ابراهیم ثنایی سرپرست و محمود شیعی عضو هیات مدیره و داریوش دلفانی مدیر اجرایی باشگاه پیکان، محمد نصرتی بازیکن محروم این تیم، حسین ماهینی که به دلیل سربازی از ترکیب سرخپوشان جدا شد. امیر حاج رضایی و بهتاش فریبا از مسئولان دو تیم بودند که در جایگاه ویژه نشسته بودند.

* پیش از آغاز بازی قسمتی از سکوهای ورزشگاه باز شد و تماشاگران برای نشستن روی آن سکوها یورش آوردند.

*در جریان بازی حمید درخشان کاملا در کنار زمین ایستاده و تیمش را هدایت می کرد اما در تیم پیکان برای دقایقی منصور ابراهیم زاده و برای دقایقی دیگر کریم قنبری به کنار خط آمده و تیم پیکان را هدایت می کردند.

*نیروهای امنیتی در ورزشگاه به شدت مراقب بودند که کسی از بازی فیلمبرداری نکند حتی آنها ابزار عکاسان را هم چک کرده تا آنها از جریان بازی فیلمبرداری نکنند.

* به علت سردی هوا بازیکنانی که روی نیمکت نشسته بودند روی خود پتو کشیده بودند.

* در حالی که اسکوربورد ورزشگاه دقیقه ۴۴ و ۲۰ ثانیه را نشان می داد داور سوت پایان نیمه را کشید موضوعی که با اعتراض دو تیم و تماشاگران همراه شد.

* در نیمه نخست یکی دو بار بازیکن پیکان به صورت غیر عمدی در آغاز بازی تاخیر داشتند که تماشاگران به شدت به این موضوع اعتراض کردند.

* در دقیقه ۵۰ ضربه ارسالی روی دروازه پیکان در حالی دفع شد که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند این توپ با دست با مدافعان پیکان دفع شده است و این اعتراض حتی به روی سکوها نیز کشیده شد.

* پیش از شروع بازی در نیمه دوم تماشاگران ضمن تشویق نیلسون به شدت علیه سید مهدی رحمتی دروازه بان پیکان شعار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *