جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سرلشکر فیروزآبادی در مراسم تودیع و معارفه وزیر دفاع:

اعتدال بدون تغییر اصول تاکتیک‌ها را با حکمت پیگیری می‌کند

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 311530
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعتدال، اصول را تغییر نمی‌دهد بلکه با ذوق و سلیقه، تاکتیک‌ها را با حکمت پیگیری می‌کند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع نوشت: همزمان با خجسته میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) مراسم معارفه سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تودیع سردار احمد وحیدی با حضور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه مهمترین نکته ای که امام خامنه ای برای این مرحله از انقلاب بیان فرمودند حفظ جهت گیری هاست، گفت: در مسئولیت های جدید باید به راهی که امام و شهدا پیش گرفتند، پایبند باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ولایت فقیه ستون و خیمه انقلاب اسلامی است، خط امام خمینی (ره) را برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت اهل بیت (ع) دانست و گفت: در جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی و ارکان نظام بر این خط و مسیر استوار است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه سردار وحیدی از فرماندهان برجسته سپاه و با سابقه رزمی درخشان است، گفت: در دوران وزارت این سردار بزرگ کارهای خوبی انجام شد، خوشحالیم که سردار دهقان نیز که تجربه کافی در این کار دارد وزارت خود را آغاز کرد.

وی تأکید کرد: این وزارتخانه با سابقه ارزشمندی که دارد باید از دانشمندان و متخصصان کارآمد و زبده در تقویت زیرساخت ها، طراحی ها و ساخت تجهیزات نظامی استفاده کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کارنامه وزارت دفاع پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله در دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس کارنامه ای درخشان است، گفت: همه باید به وزیر جدید کمک کنند.

سرلشکر فیروزآبادی خطاب به سردار دهقان افزود: نیروهای مسلح چشم به راه مطالبات و اولویت های خود هستند.

وی تأکید کرد: اعتدال مشی دولت آقای روحانی است و این یعنی همان تدبیر و امید و انتخاب تاکتیک مناسب برای زمان و مکان مناسب و دوری از افراط و تفریط.

وی گفت: اعتدال، اصول را تغییر نمی دهد بلکه با ذوق و سلیقه، تاکتیک ها را با حکمت پیگیری می کند.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: وزارت دفاع پیشرو در علم و فناوری است و نقش مهمی در استحکام داخلی نظام دارد و یکی از دستگاه های راهبردی ایران اسلامی است.

وی گفت: امروز که مسئولیت در وزارت دفاع جابجا می شود باید تدابیر فرمانده معظم کل قوا درباره استفاده از ظرفیت های بالای کشور مد نظر قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *