شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
به دليل نامشخص بودن مالكيت ابومسلم

احتمال كسر امتياز از فوتبال ايران!

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 101137
قائم مقام ابومسلم مشهد از احتمال كسر امتياز از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا از فوتبال ايران به دليل روشن نبودن مالكيت اين باشگاه خبر داد.
رضا عباسي در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: طبق اعلام مسئولان قرار است نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا تا قبل از عيد نوروز براي بررسي وضعيت مالكيت ابومسلم به مشهد سفر كنند. محمود صلاحي؛ استاندار محترم خراسان رضوي نيز پيش از اين وعده داد در آخر فصل وضعيت مالكيت باشگاه ابومسلم روشن شود. 

وي ادامه داد: با توجه به اينكه در حال حاضر بحث ملي است و در صورتي كه مالكيت باشگاه ابومسلم به عنوان يك شركت ثبت شده محرز نشود كنفدراسيون فوتبال آسيا از فوتبال ملي ايران امتياز كسر خواهد كرد و احتمال دارد تعداد سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا در فصل آينده كاهش پيدا كند زيرا طبق قانون امتيازي كه AFC به فوتبال يك كشور مي‌دهد معدل امتيازي است كه به باشگاه‌هاي آن كشور داده مي‌شود.

قائم مقام باشگاه ابومسلم تاكيد كرد: طبق مقررات AFC باشگاه‌ها بايد يك شركت تجاري باشند و مالكيت آنها مشخص باشد. اميدواريم استاندار محترم در اين زمينه هر چه سريع‌تر اقدام كنند. ابومسلم تنها باشگاه‌ ايران است كه وضع مالكيت آن به طور دقيق مشخص نيست.
ابومسلم اكنون با 24 امتياز در مكان آخر جدول ليگ قرار دارد و شانس كمي براي بقا در ليگ برتر دارد.

https://jahannews.com/vdcae6n6049nw61.k5k4.html
jahannews.com/vdcae6n6049nw61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *