جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بایدها و نبایدهای طلبگی تبیین می‌شود

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 437135
معاون تهذیب حوزه علمیه تهران گفت: دوره میثاق طلبگی به منظور تبیین بایدها و نبایدهای طلبگی با حضور ۱۵۰۰ متقاضی ورود به حوزه برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شاه جعفری اظهار داشت: دوره اختبار و تثبت از دوره‌های بسیار مهم برای متقاضیان ورود به حوزه است که در آن افرادی که توانسته‌اند در آزمون کتبی موفق بشوند به این دوره راه یافته و ضمن آشنایی با اصول حوزه های علمیه با باید و نبایدهای طلبگی آشنا می شوند.

وی افزود: این دوره طی سال های گذشته، توسط مدارس علمیه و به صورت جداگانه برگزار می شد اما امسال طی برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد تا این دوره به صورت متمرکز برگزار شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران، با بیان اینکه دوره میثاق طلبگی، امسال با حضور ۱۵۰۰متقاضی ورود به حوزه برگزار می شود، بیان داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این دوره در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان پاکدشت که از بزرگترین مدارس استان است برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره اساتید مشاوره و اخلاق مطرح حوزوی کشوری حضور خواهند داشت، گفت: در این دوره با هماهنگی های انجام شده تعدادی از اساتید مشاوره حوزه های علمیه حضور داشته و تمام افراد حاضر در گروه را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

حجت الاسلام شاه جعفری یادآورشد: مراسم افتتاحییه این دوره بزرگ ۲۸ مردادماه با سخنرانی ویژه حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و با حضور تمام مسئولان و مدیران حوزه علمیه تهران در این مدرسه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا افراد توانمند و نخبه وارد حوزه تهران شوند، بیان داشت: حدود ۲۴۰۰ نفر در آزمون اولیه ورودی حوزه علمیه تهران ثبت نام کرده که ۱۵۰۰ نفر موفق شدند در آزمون کتبی، حد نصاب های لازم را کسب کنند.
https://jahannews.com/vdcae0nym49ne61.k5k4.html
jahannews.com/vdcae0nym49ne61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *