پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سوزاندن موي بازيکنان براي سقوط نکردن يک تيم !

سحر و جادو در ليگ برتر فوتبال کشور

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 107735
اتفاقي عجيب در ليگ برتر فوتبال کشور مديرعامل يک تيم فوتبال ليگ برتري تلاش دارد با جادو و جمبل، مانع از سقوط تيمش به دسته پائين‌تر شود.
 آتي‌نيوز، اگر چه در آئين‌نامه جديد کميته انضباطي فدراسيون فوتبال استفاده از موضوعاتي که مصداق جادو و سحر داشته باشد، نکوهش شده و براي استفاده کنندگان از آن تنبيه‌هايي هم در نظر گرفته شده است اما يکي از تيم‌هاي ليگ برتري که در آستانه سقوط به دسته اول قرار دارد از مدت‌ها قبل به رمل و اسطرلاب متوسل شده است. 

مدير عامل اين باشگاه که سال گذشته پرونده‌اي هم در مورد دعانويسي و سحر و جادو داشت به سرمربي تيم توصيه مي‌کرد که سه ترکيب مختلف براي تيم نوشته و اين ترکيب‌ها را به او بدهد و در نهايت تيم با ترکيبي که مديرعامل با جادو تعيين مي‌کند به ميدان برود.

به گفته برخي بازيکنان اين تيم، مدير عامل از مسايل فني فوتبال آگاهي چنداني ندارد.

گفته مي‌شود در برخي از بازيهاي مهم، در رختکن اين تيم ليگ برتري حتي موي دست بازيکنان را براي رسيدن به پيروزي چيده و داخل ظرفي مي‌ريختند تا با سوزاندن موي دست بازيکنان، تيم فوق بازنده از ميدان خارج نشود.

سرمربي قبلي اين تيم فوتبال هم در نهايت اين رفتارها را تحمل نکرد و از اين باشگاه جدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *