جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

رهبر معظم انقلاب:اعزام كاروان ها به غزه بايد بارها و بارها تكرار شود

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 117635
رهبر معظم انقلاب:اعزام كاروان ها به غزه بايد بارها و بارها تكرار شود
رهبر معظم انقلاب درپي حمله‌ جنايت‌كارانه رژيم صهيونيستي به كاروان دريايي امدادي و بشردوستانه عازم غزه، پيامي صادر كردند.

به گزارش جهان به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي درپي حمله‌ جنايت‌كارانه رژيم صهيونيستي به كاروان دريايي امدادي و بشردوستانه عازم غزه، پيامي صادر كردند كه متن كامل اين پيام به شرح زير است.
بسم‌الله الرحمن الرحيم
حمله‌ جنايتكارانه و قساوت‌آميز رژيم صهيونيستي به كاروان دريايي امدادي و بشردوستانه، حلقه‌ ديگري از زنجيره‌ جنايت‌هاي بزرگي است كه آن حكومت شرير و خبيث، هفتمين دهه حيات ننگين خود را با آن انباشته است، اين نمونه‌اي است از رفتار گستاخانه و بي‌رحمانه‌اي كه مسلمانان در اين منطقه و بخصوص در سرزمين مظلوم فلسطين ده‌ها سال است كه با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند.
اين بار اين كاروان، اسلامي يا عربي نبود، بلكه افكار عمومي و وجدان‌هاي بشري از سراسر جهان را نمايندگي مي‌كرد؛ اين حمله‌ جنايت‌بار بايد براي همه مدلّل كرده باشد كه صهيونيزم، چهره‌ جديد و خشن‌تري از فاشيزم است كه اين بار از سوي دولت‌هاي مدّعي آزادي و حقوق بشر و بيش از همه دولت ايالات متحده آمريكا حمايت و كمك مي‌شود.
آمريكا و انگليس، فرانسه و ديگر دولت‌هاي اروپايي كه از اين جانيان بالفطره، حمايت سياسي و رسانه‌اي و نظامي و اقتصادي كرده و همواره پشت سر فاجعه‌آفريني‌هاي آنان ايستاده‌اند، جداً بايد پاسخگو باشند.
وجدان‌هاي بيدار در سراسر جهان بايد جداً بينديشند كه بشريت امروز با چه پديده‌ خطرناكي در منطقه‌ حساس خاورميانه روبرو است؟ چه رژيم سفاك و گستاخ و ديوانه‌اي امروز بر كشور غصب شده‌ فلسطين و مردم مظلوم و داغديده‌ آن تحكّم مي‌كند؛ سه سال محاصره‌ غذايي و دارويي و حياتي يك و نيم ميليون زن و مرد و كودك در غزه، به چه معني است؛ كشتار و حبس و شكنجه‌ روزانه‌ جوانان در غزه و ساحل غربي چگونه قابل فهم است.
فلسطين، ديگر نه مسأله‌اي عربي و حتي نه فقط مسأله‌اي اسلامي، بلكه مهمترين مسأله حقوق بشري جهان معاصر است.
كار نمادين و درخشان اعزام كاروان دريايي به غزه، بايد در ده‌ها شكل و شيوه‌ ديگر بارها و بارها تكرار شود. حكومت سفاك صهيونيست و حاميان آن بويژه آمريكا و انگليس بايد قدرت شكست‌ناپذير عزم و بيداري وجدان عمومي جهان را در برابر خود ببينند و حسّ كنند.
دولت‌هاي عربي در معرض آزموني دشوار قرار گرفته‌اند.
ملت‌هاي بيدار عرب از آنان اقدامي قاطع و جازم مطالبه مي‌كنند. كنفرانس اسلامي و اتحاديه‌ عرب نبايد به كمتر از برداشتن كامل محاصره‌ غزه و توقف كامل دست‌اندازي به خانه‌ها و سرزمين‌هاي فلسطيني در كرانه‌ غربي و محاكمه‌ جنايتكاراني چون نتانياهو و ايهود باراك قانع شوند.
ملت مجاهد فلسطين و مردم و دولت مردمي غزه نيز بدانند كه دشمن خبيث آنان اكنون از هميشه ضعيف‌تر و آسيب‌پذيرتر است. جنايت دريايي روز دوشنبه نه نشانه‌ قدرت، كه نشان درماندگي و سراسيمگي رژيم غاصب است.
سنت الهي بر اين جاري شده كه ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خويش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزديكتر كنند. حمله به لبنان و سپس حمله به غزه در سال‌هاي پيش، از جمله‌ همين اقدام‌هاي ديوانه‌وار بود كه تروريست‌هاي اريكه‌نشين صهيونيست را به دره سقوط نهايي نزديكتر كرد.حمله به كاروان امدادي بين‌المللي در آب‌هاي مديترانه نيز اقدام ابلهانه‌ ديگري از همان قبيل است.
برادران و خواهران فلسطيني! به خداوند حكيم و قدير اعتماد كنيد، قدرت خود را باور كنيد و بر آن بيفزاييد و به پيروزي نهايي يقين داشته باشيد. و بدانيد كه: وَلَيَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَنْ يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ.
سيد علي خامنه‌اي

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رهبرا جانم فدایت . عشق من ایمان من جانم فدایت
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای