جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

طیب‌نیا به مجلس می‌رود

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 404681
مجلس شورای اسلامی در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد که در مهم‌ترین بخش‌ها قرار است وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سؤال ۳ نماینده در یکی از این جلسات حضور یابد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مجلس شورای اسلامی در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد که در مهم‌ترین بخش‌ها قرار است علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سؤال ۳ نماینده در یکی از این جلسات حضور یابد.

دستورکار جلسات علنی مجلس در هفته آینده به شرح زیر است:

**ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح‌ الحاق‌ موادی به قانون تنظیم‌بخشی از مقررات مالی دولت که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

**گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح‌‌ جامع‌‌ حدنگار(کاداستر که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

**گزارش‌ کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

**ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه‌ اصلاح‌ قانون‌ مالیات‌های مستقیم‌ و اصلاحات‌ بعدی آن که یک‌‌فوریت‌ ‌این‌ لایحه ‌‌در جلسه علنی مورخ ۳/۸/۱۳۹۱ به تصویب رسیده است.

**گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت‌های تعاونی روستایی که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعاده شده است.

**گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها که یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۱۸/۲/۱۳۹۲ به تصویب رسیده است.

**گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۲۸/۷/۱۳۹۲ به تصویب رسیده است.

**گزارش کمیسیون آموزش، ‌تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده(۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش که یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۶/۷/۱۳۹۳ به تصویب رسیده است.

**گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۲۵/۳/۱۳۹۳ به تصویب رسیده است.

**گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۱۷/۲/۱۳۹۳ به تصویب رسیده است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور که در اجرای ‌ماده ۱۰۴ آئین‌‌نامه ‌داخلی با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح اصلاح بند(ج) ماده (۱۷۸) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که این طرح توسط شورای عالی استان‌ها ارائه شده است و در اجرای ماده ۱۰۴ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح بند(ز) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیئت‌های انضباطی نیروهای مسلح که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفته است.

همچنین سه فقره سؤال حجت‌الاسلام حمید رسایی، سیدمسعود میرکاظمی و سیدناصر موسوی لارگانی نمایندگان تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و فلاورجان از وزیر امور اقتصادی و دارائی نیز در دستورکار جلسات هفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سهام عدالت، گزارش کمیسیون ویژه در مورد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و قوانین متناظر و پیشنهادهایی درباره نحوه‌ اجرای آنها در اجرای مواد(۴۴)و(۴۹) أئین‌نامه داخلی مجلس‌شورای اسلامی، گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره اتاق تعاون مرکزی، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد استنکاف وزیر آموزش و پرورش از اجرای قانون الحاق دوتبصره به ماده(۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش، در اجرای ماده ۲۳۶ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز در دستورکار جلسات هفته آینده صحن علنی مجلس قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م.ر
باسلام.لطفا قوه قضائیه باشهامت تمام نام نمایندگان مجلسی که از معاون اول رئیس جمهور پول گرفته اند را معرفی نماید.