پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

ماجرای آموزش نماز جمعه در شبکه های ضدانقلاب

پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 57298
موضوع زمانی جالب تر می شود که برخی شبکه های ماهواره ای که بواسطه پخش برنامه ها و تصاویر خاص مشهورند ،در این عرصه سنگ تمام گذاشته و با پخش نماز جمعه های آرشیوی در کنار اموزش شفاهی چگونگی خواندن آن را به طرفداران خود آموزش می دهند.
ماجرای آموزش نماز جمعه در شبکه های ضدانقلاب
در مورد حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه این هفته تهران، پیش بینی‌های مختلفی در سایت‌ها ،شبکه ها و تریبونهای داخلی وخارجی انجام شده و برخی از سایتها و وبلاگ‌های حامی میرحسین از حضور وی و خاتمی در صف نمازجمعه خبر می دهند . به این ترتیب بازار  احتمالات و پیش بینی بشدت داغ شده است  .
 
به گزارش جهان ،با اعلام برگزاری نماز جمعه تهران به امامت هاشمی رفسنجانی موجی در چند روز اخیر به راه افتاده تا برخی از مخالفان دولت را به سوء استفاده از فضای عبادی سیاسی نماز جمعه برای ابراز مخالفت خود با دولت و پیشبرد جنبش به اصطلاح سبز خود تشویق کنند.

بر همین اساس تبلیغات گسترده ای از سوی برخی از جریان های سیاسی مبنی بر حضور موسوی و خاتمی در نماز جمعه در دستور کار قرار گرفت تا با این تبلیغات جمع بیشتری از طرفداران خود را به صحنه بیاورند .اما یک مساله بشدت رهبران این جریان را نگران کرده است و ان اینکه برخی از طرفداران این جریان به نظر می رسد در طول عمرشان سابقه حضور در نماز جمعه را ندارند و نحوه اجرای این نماز عبادی و سیاسی را نمی دانند .

بنابراین تمامی تریبونهای داخلی و خارجی را به کار گرفتند تا بر این مشکل بنوعی غلبه کنند .درنخستین مرحله برخی از این تریبون ها در صدد برآمده اند تا به این نماز اولی ها نحوه برگزاری نماز جمعه را آموزش دهند. 

ماجرا زمانی جالب تر می شود که برخی شبکه های ماهواره ای که بواسطه پخش برخی از برنامه ها و تصاویر خاص مشهورند ،در این عرصه سنگ تمام گذاشته و با پخش نماز جمعه های آرشیوی در کنار اموزش شفاهی چگونگی خواندن آن را آموزش می دهند. 

همچنین باسرک کشیدن به برخی ازسایتها و پایگاه های خبری وابسته به این جریان تیتر "نماز جمعه چگونه خوانده می شود "را به وفور می توان دید .

گفتنی است رسانه های مذکور درحالی نماز اولی ها را به نماز جمعه به امامت هاشمی دعوت می کنند که بنابه اخبار موثق میرحسین بعد ازدو دهه برای اولین بار در نماز جمعه شرکت می کند . 

سوء استفاده از جایگاه نماز جمعه برای بروز مخالفت سیاسی خود با دولت درحالی در دستور کار طرفداران یک جریان سیاسی قرار گرفته که رفتار حساب نشده در این خصوص و سایر مسائل کلان اعتقادی جامعه می تواند اثرات منفی شدیدی  داشته باشد. سنگر نماز جمعه متعلق به رهبری وامت اسلام است. باید حریم، حرمت و احترام آن را از همه جهات محفوظ داشت و مستقل از جناحهای سیاسی، احزاب و گروهها ، فقط به عنوان تریبون انقلاب از آن استفاده نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا

کاشکی به طرفدارانشان بگویند که از آوردن سگ به نماز جمعه خود داری نمایند و سگهایشان را در خانه بگذارند.
این کار جریان خاص سیاسی دین زدایی است. چرا که به اعتراف اکثر آن ها، هاشمی جایگاهی نزدشان ندارد و نه تنها از لحاظ سیاسی، که از لحاظ عبادی هم به نماز جمعه تعلقی ندارند و با این کارشان هر دو بعد سیاسی و عبادی نماز را نابود می کنند.
این کار را در زمان انتخابات و با سبز سیادت هم انجام دادند.
این ها نفوذ بی سر و صدای سکولاریسم شکست خورده در انتخابات است که باید با هوشیاری با آن برخورد شود 
به نظرم ضد انقلاب فردا یک تو دهنی جانانه دیگر از امت همیشه در صحنه نوش جان خواهد کرد.