شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

بسیج ۵۰ هزار شغل ایجاد کرد

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 372380
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بسیج مستضعفان تاکنون ۲۴هزار واحد تولیدی در کشور راه‌اندازی و برای ۵۰هزار نفر در این طرحها اشتغال ایجاد کرده است.
به گزارش جهان، سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: حدود شش هزار میلیارد ریال در قالب دو هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات سال گذشته به متقاضیان ایجاد این طرحها در سطح کشور پرداخت شد.

وی افزود: برای خارج شدن از وابستگی به‌دنبال اجرای طرح‌های جهادی هستیم و با پرداخت تسهیلات از فعالان بسیجی و متقاضیان ایجاد اشتغال خانگی و تولیدات با اتکا به منابع داخلی حمایت می‌کنیم.

سردار نقدی با بیان "امسال به‌دنبال اجرای طرح‌های گسترده‌تری هستیم" خاطرنشان کرد: یکی از طرحهای جدید ما علمی کردن کشاورزی برای بالا بردن بهره‌وری و تولید بیشتر است.

وی گفت: در گذشته کشاورزی به‌صورت سنتی و از پدر به پسر به ارث می‌رسید اما در تلاش هستیم از طریق پایگاه‌های بسیج و آموزش‌های مختلف و کمک جهاد کشاورزی دستاوردهای علمی جدید را در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

سردار نقدی درباره سازمان علمی بسیج برای حمایت از مقاله‌های علمی و نخبگان اظهار کرد: از سازمان‌های استانی در صورت شناسایی طرحهایی که برای رفع مشکلات است حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره جنایات غزه تصریح کرد: مردم مظلوم غزه هر سحر زیر باران گلوله شهید می‌شوند و هر افطار در دریایی از خون وضو می‌گیرند.

سردار نقدی افزود: کودکان معصوم و بی‌گناه و نوزادان شیرخوار غزه، داغ شهید شیرخواره دشت کربلا را در دلها زنده می‌کند.

وی افزود: به این شهدا درود می‌فرستیم و خدا را شکر می‌کنیم که به ملت ما بصیرت و عزت داد که پایه‌گذار این عظمت و جهاد بزرگ باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: درخشش حضور ده‌ها میلیونی روزه داران کشورمان در آفتاب داغ و سوزان روز قدس باردیگر مهر تأییدی بر استمرار راه امام راحل و شهیدان بزرگوار است.

سردار نقدی گفت: مردم در روز قدس خوب درخشیدند و همه ما باید قدردان آنها باشیم و از همه آنها به‌دلیل این درخشش قدردانی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهروز
متاسفانه همین امار غیر واقعی آفت اقتصاد کشور ما شده است به جرات می توان گفت 95 در صد قرار دادهای تسهیلاتی که بسیج می دهد غیر واقعی و صوری می باشند و 50 در صد این تسهیلات را اطرافیان و فامیلهای کارمندان سپاه می گیرند برای نمونه می توانید در سپاه شهرستان طارم استان زنجان این امر را تحقیق و مشاهده نمایید.
Iran, Islamic Republic of
بسیج یک فکری هم برای بسیجیان بیکار متاهل کند