پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

وضعیت‌‌معدنی بهتر‌شده است/مردم دعا کنند

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 372489
پزشک معالج مربی تیم ملی والیبال گفت: حسین معدنی تحت مراقبت‌های ویژه بوده و وضعیتش بهتر شده است.
به گزارش جهان، دکتر امیر حسین لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین شرایط جسمانی مربی تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: معدنی به دنبال خارش پوست به متخصصان مراجعه کرد و بعد از بررسی‌های انجام شده مشخص شد توده‌ای در ناف کبد او وجود دارد. با بررسی‌های بیشتر با IRCP متوجه شدیم وی دچار التهاب پانکراس است که بیماری سخت و خطرناکی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در مسیر این بیماری مشکلاتی در داخل بدن معدنی ایجاد و التهاب پانکراس باعث شد وی دچار مشکلات تنفسی شود. به همین دلیل وی خیلی سریع به بخش ICO منتقل شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. معدنی اکنون مشکل تنفسی پیشرفته دارد و التهاب در کل بدن او دیده می‌شود. نارسایی تنفسی مسئله جدی است.

پزشک معالج مربی تیم ملی والیبال افزود: چون معدنی به موقع به ICO منتقل و اقدامات پیشرفته و مدرن از ابتدا آغاز شد وضعیت وی امروز خوب است و علیرغم نارسایی تنفسی شدید امروز بهتر از روزهای گذشته بود.

لطفی در خصوص اینکه معدنی چه زمانی سلامتی کامل را به دست می‌آورد گفت: با توجه به بیماری که این مربی دارد باید کارهای بیشتری روی او انجام شود. وضعیت معدنی حاد است و امیدوارم دعای مردم نتیجه دهد و این مربی زودتر بهبود یابد.

پزشک معالج معدنی در خصوص احتمال بازگشت این مربی به والیبال اظهار داشت: باید اول امیدوار باشیم که وضعیت او بهتر شود تا بتواند به ورزش برگردد. برای انجام کارهای ورزشی باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیریم. فعلا فقط باید دعا کنیم که وضعیت معدنی بهتر شود. قطعاً استرس برای او خوب نیست و باید امید و انرژی مثبت به او منتقل کنیم تا خطر رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *