جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

فاجعه خانگي تراکتور!

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 355280
تراكتورسازي در حالي ليگ سيزدهم را به پايان رساند كه عملكرد خوبي در بازي هاي خانگي خود بر جاي نگذاشت.
۴ برد در ۱۵ بازي

به گزارش جهان به نقل از نود، تراكتورسازي در حالي ليگ سيزدهم را به پايان رساند كه عملكرد خوبي در بازي هاي خانگي خود بر جاي نگذاشت.

تراكتورسازان در بازي هاي خانگي اين فصل خود، عمكلرد قابل قبولي نداشتند و در ۱۵ بازي انجام داده در ورزشگاه يادگار امام (ره)، تنها موفق به كسب چهار پيروزي مقابل تيم هاي سايپاي البرز، نفت تهران، پرسپوليس و استقلال خوزستان شدند و مقابل سپاهان و راه آهن نيز تن به شكست دادند و در ۹ بازي ديگر خانگي خود در ليگ سيزدهم، با تساوي مقابل حريفان متوقف شد كه اين آمار، براي تيمي كه همواره با تماشاگران پرشورش، حريف خطرناكي براي ميهمانان خود بود، جالب نيست.

نكته ي جالب اين است كه تراكتورسازي تنها موفق به زدن ۱۴ گل در ۱۵ بازي خانگي‌شان شد و آماري نااميدكننده از خود به جاي گذاشتند و در واقع تنها ۳۶ درصد از گل هاي خود را در خانه و مقابل ديدگان تماشاگران خودي به ثمر رساند.

برعكس عملكرد ضعيف بازي هاي خانگي، سرخپوشان تبريزي در خارج از خانه به نسبت خوب كار كردند و موفق شدند از ۱۵ بازي خارج از خانه ي خود، هفت برد و چهار تساوي كسب كنند و در چهار ديدار نيز، مقابل ميزبانان خود مغلوب شدند و ۶۴ درصد گل هاي اين تيم در خارج از خانه به ثمر رسيده است و اين آمار، حاكي از عملكرد بهتر تراكتورسازان در خارج از خانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *