شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۴

نامه بابک زنجانی به برخی نمایندگان مجلس و مسئولان

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب: 436181
بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان نوشت.
نامه بابک زنجانی به برخی نمایندگان مجلس و مسئولان
به گزارش جهان به نقل از فارس، بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی که از دی ماه سال ۹۲ تا کنون در زندان به سر می برد خطاب به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری نامه ای نگارش کرده است.

براساس اطلاعات موجود بابک زنجانی که قرار است از سوی قاضی صلواتی و در دادگاه انقلاب محاکمه شود در این نامه درباره برخی از اقداماتش سخن گفته است.

زنجانی در ۹ دی ماه سال ۹۲ از سوی دادستانی تهران با توجه به پرونده مفتوحه بازداشت شد و از آن سال تا کنون پرونده وی در دست رسیدگی قرار دارد.

در ابتدا اینگونه به نظر می رسید که این فرد تنها یک بدهکار است و به دولت در قبال فروش نفت بدهکار است اما پس از آن مشخص شد پرونده وی تنها یک بدهکاری ساده نیست و دادستان تهران عنوان کرد پرونده وی بزرگتریم پرونده فساد اقتصادی در سالهای بعد از انقلاب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از برکات دولت پاکدستان
فرید مشهد
اگه ادعای وزیر نفت(زنگنه)در برنامه پایش درست باشه که ایشان دو هزار هفتصد میلیون دلار معادل 10هزار میلیارد تومان را گرفته و تحویل نمی دهد نمیشه انسان خودش را به حماقت بزنه و بگه که اقای زنجانی خودش به تنهایی این پول را برده وخورده لذا اگر قوه قضاییه با لایه های زیرین و دستهای پشت پرده ( متاسفانه بشتر مدیران بالادستی اند تا ابدارچی و خدماتی) برخورد محکمی نکنه همه مطمئن باشیم به همت همین اقایان اختلاسهای متنوع دیگر هم به لحاظ کمی و هم کیفی در اینده نه چندان دور انجام خواهد شد!!!!
متن نامه را منتشر کنید
لطفا متن نامه رو منتشر کنید