جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

کاهش قیمت کتب تقریظی رهبر انقلاب

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 396780
تمام کتاب‌های سوره مهر که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری شده‌اند در قطع و اندازه‌های مختلف، در دو نوع جلد سخت و شومیز با کاهش قیمت در اختیار علاقه‌مندان کتاب قرار خواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حیدر ایمنی مدیر روابط عمومی سوره مهر با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که انتشارات سوره مهر علاوه بر انتشار کتاب، رسالت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را هم به عهده دارد، بر آن هستیم که با یافتن راهکارهایی قیمت کتاب‌ مخصوصا آثار پرمخاطب که علاقه‌مندان بیشتری دارد را کاهش دهیم تا طیف بیشتری از مردم از این آثار بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی سوره مهر اظهار داشت: طرحی در دست اجرا داریم که در این طرح کتاب‌های تقریظی سوره مهر با متنوع سازی در قطع و اندازه و در دو نوع جلد شومیز و سخت و با کاهش قیمت عرضه می‌شوند تا این امکان برای مخاطب و خریدار کتاب فراهم شود تا با توجه به توان مالی که دارد هزینه کتاب را بپردازد.

وی افزود: البته در گذشته هم کتاب‌های پرمخاطب و رمان‌های پرفروش سوره مهر از جمله «شطرنج با ماشین قیامت» نوشته حبیب احمدزاده، «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» احمد دهقان، «اسماعیل» زنده یاد امیرحسین فردی و ... نیز در دو نوع جلد سخت و شومیز منتشر و عرضه شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *