پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون

شش مدال برای کاروان پارا آسیایی ایران

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 386781
یک مدال طلا، دو برنز و سه نقره دیگر به مجموع مدال‌های کاروان ورزشی ایران در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون اضافه شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ورزشکاران ایران در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون با کسب یک مدال طلا، دو برنز و سه نقره توانستند جمع مدال‌های ایران را به ۲۵ مدال افزایش دهند.

در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر زنان، ساره جوانمردی توانست به مدال طلای این ماده دست پیدا کند. این دومین طلای جوانمردی در پاراآسیایی است.

ساره جوانمردی در تپانچه بادی ۱۰ متر کلاس P۲ با کسب امتیاز ۳۸۰ در دور مقدماتی و ۲۰۰.۴ امتیاز در فینال این رشته به مدال طلا دست پیدا کند.

همچنین جوانمردی توانست رکورد مسابقات جهانی را نیز جابجا کند. رکورد پیشین این ماده نیز در اختیار ساره جوانمردی بود.

همچنین عالیه محمودی دیگر نماینده ایران با ۱۶۴.۹ به مدال برنز این ماده دست پیدا کرد.

در رشته پرتاب نیزه هاشمیه متقیان، در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۵.۵۶ با ثبت رکورد ۱۴ متر و ۲۲ سانتیمتر توانست به مدال نقره دست یابد و لیلا ملکی در همین ماده با ۱۳ متر و ۴۸ سانتیمتر سوم شد و برنز گرفت.

در دوی ۲۰۰ متر نیز سید حبیب حسینی توانست مدال نقره این ماده را در کلاس T.۱۲ با ثبت رکورد ۲۳ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه از آن خود نماید.

همچنین در پرتاب وزنه مسعود حیدری نیز توانست در کلاس F۱۱.۱۲ با ثبت رکورد ۱۳ متر و ۸۲ سانتیمتر به مدال نقره این ماده دست یابد.

اما در دوی ۴۰۰ متر زهرا شیرمحمدی در کلاس T۳۷.۴۵.۴۷، از کسب مدال باز ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *