جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چرا سایت "پدیده" فیلتر نمی شود؟ +عکس

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 403781
پس از آن که معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور، معاون امنیتی دادستان کلی کشور، دادستان مشهد مقدس و تمام دادستانی های کل کشور فعالیت های شرکت پدیده شاندیز را خلاف قانون اعلام کرده و تمام دفاتر این شرکت را پلمپ کردند، روزنامه اصلاح طلب اعتماد در مصاحبه ای که روی سایت پدیده قرار گرفته یک رپرتاژ خبری کامل برای رئیس این شرکت رفته است.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا؛ سایت شرکت پدیده در اقدامی غیر قانونی قصد دارد مجددا قسمتی از این وبگاه را که مخصوص "قیمت روز سهام پدیده" است را به روز رسانی کند.

همچنین این سایت در اقدامی قلدرمآبانه در برابر قوه قضائیه اعلام کرده که به زودی قیمت سهام ها را دوباره به صورت آنلاین نمایش خواهد داد.

این سایت در ادامه دهن کجی به دستگاه قضا اقدام به به انتشار مصاحبه رئیس این شرکت با روزنامه اعتماد کرده است!


جالب توجه کامنت هایی است که روی این سایت منتشر شده است. تقریبا تمام این کامنت ها به تعریف و تمجید از پهلوان پرداخته و همچنین برخی مطالب دیگر در این کامنت ها وجود دارد که متاسفانه در مصونیت کامل منتشر شده است.




جالب توجه اینکه رئیس پدیده در دروغی آشکار در مصاحبه با اعتماد اعلام کرده مشکل پدیده حل شده است!!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *