چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اسپانسر 6 میلیاردی پرسپولیس منصرف می‌شود

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 58828
بعد از توافق شفاهی عباس انصاری‌فرد با سیروس محجوب، توافق نامه یا همان پیش قرارداد همکاری پرسپولیس و اسپانسر تازه‌اش نزدیک به دو هفته قبل در دبی امضا شد.
چند روز بعد، این پیش‌قرارداد روی میز مدیرعامل، فقط یک امضا کم داشت و بعداز تأیید انصاری‌فرد قرار بود یک نسخه از آن برای سیروس محجوب فرستاده شود. آن روز عباس انصاری‌فرد جز امضا، موارد دیگری را هم به قرارداد اضافه ‌کرد و شاید پیش خودش همه چیز را رویایی می‌دید.
اما در واقع با این کار، اسپانسر تازه را از باشگاه دور کرد، چرا که محجوب از دیدن نسخه امضا شده قرارداد حسابی عصبانی بود و در این باره به خبرنگار شبکه ایران گفت: «قراردادی که برایم فرستادند، شوکه‌ام کرد. ما سر مسائل دیگری توافق کرده بودیم اما این قرارداد زمین تا آسمان با توافقات ما تفاوت داشت و دستکاری شده بود. واقعا نمی‌دانم چه بگویم ولی شاید مجبور شوم تصمیم دیگری بگیرم.»
آن طور که او می‌گوید، شاید همکاری باشگاه پرسپولیس با اسپانسر 6 میلیاردی به طور کامل منتفی شود و آن وقت است که مثل هفته‌های پایانی لیگ قبل،‌ پرسپولیس باید بدون اسپانسر به میدان برود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *