جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

اولین اظهارات رئیس جدید هیأت امنا درباره دانشگاه امام صادق(ع)

آیت‌الله آملی لاریجانی: دانشگاه امام صادق (ع) می‌تواند قطب علوم انسانی کشور شود
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 431186
رئیس هیئت امنای جدید دانشگاه امام صادق(ع) با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف موجود و تقویت بیشتر جایگاه این دانشگاه گفت: دانشگاه امام صادق(ع) می تواند قطب علوم انسانی اسلامی کشور شود.
اولین اظهارات رئیس جدید هیأت امنا درباره دانشگاه امام صادق(ع)
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نخستین جلسه هیات امنای دانشگاه امام صادق( ع) صبح روز چهارشنبه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی در محل این دانشگاه برگزار شد.

دانشگاه امام صادق (ع) می‌تواند قطب علوم انسانی کشور شودبه گزارش گروه حقوقی قضایی میزان، نخستین جلسه هیات امنای دانشگاه امام صادق( ع) صبح روز چهارشنبه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی در محل این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه آیت الله آملی لاریجانی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی و با تشکر از مقام معظم رهبری در اعتماد به اعضای جدید هیات امنای جامعه الامام الصادق(ع) بر لزوم توجه به چشم انداز آینده این دانشگاه با نگاه به مسیر حرکتی آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد.

رئیس هیات امنای جدید دانشگاه امام صادق(ع) با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف موجود و تقویت بیشتر جایگاه این دانشگاه گفت: دانشگاه امام صادق(ع) می تواند قطب علوم انسانی اسلامی کشور شود.

آیت الله آملی لاریجانی تکیه بر نیروی انسانی توانمند و با استعداد را از شرایط مهم برای پیشرفت بیشتر هر کاری دانست و افزود: استفاده از طلبه های خوش استعداد و نیروهای توانمند می تواند چشم انداز روشنی را که مد نظر مرحوم آیت الله مهدوی کنی بود بهتر محقق کند.

در ادامه این جلسه اعضای جدید هیات امنای دانشگاه امام صادق(ع) به بحث و بررسی برنامه های آینده این دانشگاه پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
انشاالله
سیددلسوخته
دوست عزیز من هم با شما موافقم اما کمی دقت در نوشتار این کلمه نمایید چون از معنی واقعی آن دور میشود ( صحیح این کلمه ان شاءالله میباشد )