جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دلایل توقف صادرات مرغ اعلام شد

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 457683
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در میدان بهمن به ۴۵۰۰ تومان رسیده است، گفت: صادرات این کالا به عراق و افغانستان متوقف شده است.
دلایل توقف صادرات مرغ اعلام شد
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد یوسفی شرایط بازار مرغ را بسیار نامطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: قیمت این کالا بسیار کاهش یافته و قیمت مرغ زنده در حال حاضر به صورت مدت‌‌دار بین ۳۲۰۰ تا ۳۳۰۰ تومان است، ضمن اینکه روز گذشته قیمت مرغ آماده به طبخ در میدان بهمن ۴۵۰۰ تومان و در میادین میوه و تره‌بار ۴۹۵۰ تومان بوده است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه در حدود یک هفته اخیر صادرات مرغ و تخم مرغ به دلیل فرارسیدن ایام اربعین حسینی و مسائل امنیتی به کشور عراق متوقف شده است، گفت: مسئولان عراقی اعلام کرده‌اند صادرات باید به مدت ۲ هفته متوقف باشد.

یوسفی با اشاره به اینکه در حدود ۲ تا ۳ روز اخیر صادرات مرغ به افغانستان هم متوقف شده است، اضافه کرد: به طور کلی حجم صادرات مرغ به افغانستان بسیار کم است و افغان‌ها بیشتر تمایل به واردات مرغ زنده دارند که آن را هم از استان‌های شرقی کشور تهیه می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *