جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

جلیلی:ترس از قطعنامه کار نفوذی‌هاست

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 457881
جلیلی با بیان اینکه نفوذ یعنی ترساندن و گرفتن اعتماد به نفس از ملت گفت: هر کسی که ملت را از آمریکا، قطعنامه و تحریم بترساند نفوذی و همان پیاده‌نظام دشمن به حساب می‌آید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در همایش 4 هزار نفری بسیجیان شهرستان ملایر با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه‌ها از اوایل پیروزی انقلاب تا به امروز اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال رخنه و نفوذ در کشور و از بین بردن تفکر بسیجی ملت ایران است.
 
وی مهمترین شاخصه تفکر و روحیه بسیجی ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان ما با این شاخصه مهم و روحیه بسیجی‌وار توانستند در برابر تمامیت ظلم و کفر دشمن به پیروزی دست پیدا کنند.
 
سعید جلیلی ادامه داد: تفکر بسیجی ملت ایران فقط مختص دفاع مقدس نبوده و در همه صحنه‌های انقلاب شاهد بروز تفکر بسیجی در کشور بوده‌ایم که توانسته‌ایم در مقابل فتنه‌ها و تجاوزات دشمن ایستادگی کنیم.
 
وی تفکر بسیجی را یک نگاه متعالی برای اداره جوامع بسیجی دانست و گفت: این تفکر باید در همه عرصه‌ها و سبک زندگی مردم وجود داشته باشد.
 
جلیلی تصریح کرد: امروز این تفکر در عرصه‌های علمی، هسته‌ای، دانش و پیشرفت‌های مختلف وجود داشته و نمونه بارز آن شهدای هسته‌ای بودند که با این تفکر عظیم راه هسته‌ای شدن ایران را هموار کرده و ایران به فناوری هسته‌ای دست یافت.
 
وی بیان کرد: دشمنان و مستکبران به دنبال این بودند که اجازه دسترسی به فناوری هسته‌ای را به ما ندهند اما دانشمندانی همچون شهید احمدی‌روشن، شهید رضایی و شهید شهریاری با تفکر بسیج دستیابی به این سوخت هسته‌ای را ممکن کردند.
 
سعید جلیلی افزود: امروز تمام کشورها اذعان دارند مسائل و مشکلات منطقه بدون حضور ایران حل نخواهد شد که این ثمره و دستاورد تفکر بسیجی است.
 
وی در ادامه با اشاره به آوازه بسیجی ملت ایران در دنیا گفت: سردار سلیمانی یکی دیگر از ثمرات بسیج بوده که کلید حل مشکلات عراق و سوریه به دست این بسیجی دلاور و ارزشمند در حال حل است.
 
جلیلی بر حفظ اقتدار در بین بسیجیان و دیگر اقشار مردم تاکید کرد و گفت: دشمن با شبکه‌های ماهواره‌ای سعی بر رخنه و نفوذ در دل جوانان را دارد تا ملت ایران را از وضعیت موجود بترساند و اقتدار و عزت را از بین ببرد.
 
وی بسیج را نماد عزت و سربلندی ملت ایران دانست و افزود: ایمان، شجاعت و نترس بودن ملت ایران مصداق کامل یک بسیجی است که تمام تلاش دشمن از بین بردن این مصادیق است.
 
سعید جلیلی افزود: نفوذ یعنی ترساندن و هر کسی که ملت را از آمریکا، قطعنامه و تحریم بترساند که اینها همان پیاده نظام دشمن به حساب می‌آید.
 
جلیلی خاطرنشان کرد: گرفتن اعتماد به نفس ملت یکی دیگر از اهداف نفوذ دشمن است که برای حل مشکلات کشور باید در بین مردم اعتماد به نفس را حفظ کرد نه در پی از بین بردن آن بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا همه نفوذي شناس شده اند ...