جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۹
در چند استان مرزی و مرکزی صورت گرفت؛

ضربه سنگین وزارت اطلاعات به شبکه ترور رژیم صهیونیستی

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 217085
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای یک شبکه‌ بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی و کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد خبر داد.
ضربه سنگین وزارت اطلاعات به شبکه ترور رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه‌ اعلام کرده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با  الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با جانفشانی و پیگیری های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها شناسایی شده و گروه‌هایی از تروریست‌های جنایت پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.

سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست های وابسته به رژیم منفور صهیونیستی منتهی شد، به دنبال ما‌ه‌ها اقدامات اطلاعاتی عملیاتی پیچیده‌ و متهورانه‌ صورت گرفت که خون پاک مصطفای ملت ایران (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌ای دو چندان به مجاهدان خاموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.

تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده، در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه‌ رعد آسای سربازان بی نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد. از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب‌های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح‌های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی، و دیگر ابزار آلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.

ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدود سازی امکان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می‌کند که اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست‌های دستگیر شده، ماموریت‌های آنها، وسائل و ابزار مکشوفه، پایگاه منطقه‌ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایتکارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موکول کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از صمیم قلب برای تک تک بچه‌های اطلاعات آرزوی سلامتی می کنم
Iran, Islamic Republic of
خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) را توفیق بدهد. ان‌شاءالله
خدا رو شكر
United States
سلام و درود خدا بر شما دلیر مردان این سر زمین الحق که سربازان آقا امام زمان (عج) هستید که اگه شما نباشید چشم بر هم زدنی مورد تهاجم دژخیمان صهیونیست قرار خواهیم گرفت. ان‌شاءالله خیر دنیا و آخرت نصیبتان گردد.
United States
باسلام خدا قوت واجرتان با اقا امام زمان (عجل الله تعالی الشریف) و ان‌شاءالله روزی برسد که مرکزیت موساد و سیا و غیره که محور شرارت وجنایت در جهان می باشند با دست سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی الشریف) برچیده شود. آمین
Iran, Islamic Republic of
خداند متعال يار و نگهدار سربازان گمنام امام زمان (عج) باشد
Iran, Islamic Republic of
خدا این سربازان گمنام را برای ملت و کشور عزیزمان حفظ کند
ما مديون زحمات اين عزيزان هستيم.
مرگ بر اسرائيل
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که جان برکفان گمنام، تحت توجهات و حمایت غیبی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.
دست حمایت امام علی علیه السلام همراهشان.
ان‌شاءالله