جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هدف اصلي سبزپوشان ميرحسين

وبلاگ"خبرنگار مسلمان"
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 53788
حامد طالبی نویسنده وبلاگ"خبرنگار مسلمان"در آخرین پست وبلاگ اش نوشت:

استفاده از زنگ سبز در شال، دستبند، لباس و وسايل حاميان موسوي، در حقيقت پشت پرده‌اي دارد و این نوع تبلیغات بیشتر از آن که هدف تبلیغ برای میرحسین موسوی را داشته باشد برنامه ای برای جنگ روانی بزرگی برای بعد از انتخابات است.

میر حسین موسوی در این مدت نتوانسته در درصد راي دهندگان به خود جهش شگرفي ايجاد كند و تمام بقای خود را در پی شعار «نه احمدی نژاد» دنبال می کنند و این افراد چون احتمال کمی می دهند که بتوانند در این انتخابات به موفقیت برسند سناریویی را تحت عنوان اختلال در آراء پیاده خواهند کرد.

این موج سبزپوشی ای که براه افتاده در واقع بخشی از این پروژه است؛ از آنجا که این نوع دستبندها و پوشش ها جلب توجه بسیاری می کند باعث می شود ذهن ناخودآگاه افراد را به خود مشغول ساخته و فردی که مثلا در طول روز 5 نفر را با این حالت می بیند در ذهنش کثرت افراد متبادر شود و با این کار جامعه به دنبال جا انداختن این مساله می باشند که حامیان میرحسین و مخالفان احمدی نژاد اکثریت جامعه را شامل می شوند.

این مساله وقتی که با نتایج واقعي آرا كه در روستاها و شهرهاي كشور يعني پیروزی احمدی نژاد روبرو می شود، بستری مناسب برای اجرای سناریوی اختلال در آرا و صحت انتخابات را ایجاد می کند و آنها بلافاصله با اعلام پيشي گرفتن آراء احمدي نژاد بر ساير رقبا در صندوق‌ها، حتجره هايشان را پاره خواهند كرد تا بگويند كه همه مردم طرفدار موسوي بوده اند و حتما تقلب شده است!

اين در حالي است كه حتي از اكنون خود حاميان معقول موسوي هم مي‌دانند كه پيروزي قاطع با احمدي نژاد است اما خود و ساير حاميان موسوي را به تجاهل زده و اينگونه القا مي كنند كه يا موسوي در مرحله اول پيروز است و يا راي احمدي نژاد آنقدر كم است كه كار به مرحله دوم كشيده مي‌شود.

در همين راستا نيز به دنبال تسخير و انحراف چشمان مردم از واقعيتها هستند و اين كار خود را با تكرار رنگ سبز در خيابان ها پيگيري مي كنند.

غافل از آنكه حاميان دكتر احمدي‌نژاد نه به دنبال تسخير چشم‌ها، بلكه به دنبال تسخير دلها با توكل به خدا هستند،

و هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *