پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

مذاكره استقلال با امير قلعه نوعي

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 167487
امير قلعه نوعي دومين قهرماني خود با تيم سپاهان در مسابقات ليگ برتر را جشن گرفت اين مربي كه پس از اين تصميم به تمديد قرارداد با سپاهان داشت در حال حاضر اعلام كرده كه بايد مسائل را بررسي كند و احتمال اينكه از سپاهان جدا شود وجود دارد از طرفي علي فتح اله زاده اصرار فراوان دارد تا امير قلعه نوعي به تيم سابق خود استقلال باز گردد.
به گزارش جهان و به نقل از يك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ علي فتح اله زاده پس از قهرماني تيم سپاهان و مشخص شدن مقام اولي تيم با مربيگري امير قلعه نوعي از وي خواسته تا پس از سفر به تهران در دفتر وي حاضر شود و گفتگويي با سرپرست باشگاه داشته باشد.

گفتني است؛ مسئولان سپاهان خواستار تمديد قرارداد امير قلعه نوعي شدند اما اين مربي پاسخ مثبتي در اين خصوص به آنها ارائه نكرده است.

امير قلعه نوعي رابطه بسيار نزديكي با علي فتح اله زاده دارد و از آنجا كه حضور سرپرست استقلال در اين تيم براي فصل آينده حتمي است انجام مذاكرات بين طرفين در زمان حضور قلعه نوعي در تهران بسيار بالاست و قرار به اين است كه قلعه نوعي و فتح اله زاده در دفتر خصوصي سرپرست آبي ها با يكديگر ملاقات كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر به استقلال بیاید پس جشن قهرمانی استقلال در سل 1391ا از امروز باید گرفت