چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴۳

حجت بر ناجا تمام است!

چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 164318
حجت بر ناجا تمام است!
سرویس جامعه جهان-محمد صادق کوشکي:«يکي از مهمترين وظایف نيروي انتظامي ايجاد امنيت اخلاقي در جامعه است. امنيت اخلاقي در جامعه به معناي آن است که مردم دغدغه‌اي در خصوص احتمال انحراف اخلاقي فرزندان خود نداشته باشند.»

۱- رهبر انقلاب در ديدار با فرماندهان ناجا ايجاد امنيت اخلاقي را از جمله مهمترين وظايف نيروي انتظامي عنوان کرده‌اند. ايشان چند سال پيش نيز در ديدار با فرماندهان ناجا بر اين نکته تاکيد نموده بودند! آيا ناجا در طول اين سالها (و از اين به بعد) التزامي به اجراي اين دستور فرماندهي معظم کل قوا داشته و خواهد داشت؟

در طول سالهاي اخير مسائل مربوط به راهنمايي و رانندگي وجهه همت ناجا و فرماندهان آن بوده و تاکنون نديده و نشنيده‌ايم که ناجا همان‌گونه که تمام توان خود را براي کاهش تصادفات بسيج مي‌کند، براي ايجاد امنيت اخلاقي در جامعه دست به بسيج امکانات و نيروهاي خود بزند! به بيان ديگر هيچ‌گاه، مقابله با عوامل مخل امنيت اخلاقي جزء اولويت‌هاي ناجا نبوده و بعيد است فرماندهان ناجا بتوانند سندي در اين خصوص ارائه کنند!

۲- رجوع به کلام فرماندهي کل قوا تا حدود بسياري دليل اين غفلت و بي‌توجهي را مشخص مي‌کند! ايشان يکي از ضروريات برقراري امنيت اخلاقي در جامعه را ايجاد مصونيت در درون نيروي انتظامي دانسته‌اند!

به بيان ديگر چون ناجا از درون مصون نيست توان اجراي ماموريت محوله از سوي فرماندهي معظم کل قوا در خصوص ايجاد امنيت اخلاقي را نداشته است! آيا فرماندهان ناجا حاضر بوده و هستند براي اجراي منويات رهبري نظام در خصوص امنيت اخلاقي، خود را به آب و آتش بزنند؟ (همان‌گونه که براي کاهش تصادفات چنين کردند!)

۳- دقت در کلام رهبر انقلاب مشخص مي‌کند که ايشان ناجا را (به شرط برخورداري از مصونيت دروني) براي ايجاد امنيت اخلاقي توانا مي‌دانند! و اين يعني بهانه‌هاي مختلف ناجا در باب عدم همکاري قوه قضائيه يا کارشکني‌هاي دولت در مسير مبارزه با ناامني اخلاقي در جامعه پذيرفته نيست. فرماندهان ناجا اگر بخواهند مي‌توانند با توسل به همين قوانين موجود و بدون بازداشت يا معرفي عوامل ايجاد ناامني اخلاقي به قوه قضائيه تلاش در مسير افزايش امنيت اخلاقي جامعه را آغاز کنند!

۵- عدم ارائه خدمات انتظامي به کساني که با رفتارهاي خود امنيت اخلاقي جامعه را به خطر انداخته و نسل آينده را به انحراف کشانيده و مي‌کشانند اهرم نظارتي موثري است که ناجا تاکنون از آن بهره نگرفته است! چرا بايد افراد بي‌حجاب حق رانندگي داشته باشند؟ يا اينکه چرا بايد به چنين افرادي گواهينامه يا گذرنامه داده شود؟

ناجا به همان‌ سادگي که به افراد پايبند به قانون، گواهينامه يا گذرنامه مي‌دهد به افراد بي‌حجاب، شارب خمر، قاچاقچي و توزيع کننده مشروبات الکلي، فروشنده لباسها و کالاهاي مبتذل و خلاف عفت عمومي و ساير ناقضين امنيت اخلاقي نيز چنين خدماتي را ارائه مي‌کند!

اين در حالي است که بسياري از عوامل ايجاد ناامني اخلاقي اگر با برخورد انتظامي ناجا (و نه برخورد قضايي قوه قضائيه) رو به رو شوند به دليل نياز مبرم به خدمات ناجا مجبور به حفظ حريم‌هاي اخلاقي جامعه خواهند شد!

اگر افراد جامعه مطمئن باشند که در صورت ارتکاب تخلفات اخلاقي، حق داشتن گواهينامه رانندگي را نخواهند داشت و يا اينکه ناجا از دادن گذرنامه به آنها خودداري خواهد کرد، آيا باز هم با همين جسارتي که امروزه به شکستن مرزهاي اخلاقي مشغولند به تخلفات خود ادامه خواهند داد؟

۶- سخنان رهبر انقلاب نشان داد که ايشان به خوبي از عمق نگراني خانواده‌ها در خصوص انحراف اخلاقي فرزندانشان آگاهند و شاخص ايجاد امنيت اخلاقي در جامعه را آسوده شدن خيال خانواده‌هاي متدين در اين خصوص دانسته‌اند! آن هم در حدی که حتی اعمال انحراف اخلاقی فرزندان نیز به ذهن والدین خطور نکند! آيا امروز خانواده‌ها (حتي خانواده‌هاي عادي)، جامعه را مکان سالمي براي تربيت فرزندان خود مي‌دانند؟ آيا نگران انبوه انحرافات موجود در جامعه نيستند؟ آيا خيال فرمانده و پايوران ناجا نسبت به آينده فرزندانشان راحت است؟ آيا تضميني وجود دارد که سيل مخرب انحرافات و ناامني‌هاي اخلاقي جگرگوشه‌هاي نيروهاي ناجا را قرباني خود نکنند؟

۷- با اين سخنان ديگر حجت بر ناجا و فرماندهان آن تمام شده است! ناجا بايستي براي تحقق هر چه سريع‌تر دستور فرماندهي کل قوا درباره حفظ امنيت اخلاقي برنامه‌هاي خود را ارائه کرده و بي‌جهت معطل همراهي دولت يا قوه قضائيه نشود! در غير اين صورت اين مطالبه جدي از آنان وجود خواهد داشت که براي تحقق مطالبات رهبر انقلاب از ناجا چه کرده‌اند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان افسر 2 سال در ناجا خدمت کردم.ناجا باید اول بدنه خودش رو سالم سازی کنه و افراد متعهد و مومن رو به کار بگیره.نه هر کس که نمی تونه دیپلم بگیره رو پذیرش کنه که نه شخصیت سالمی داره و نه از لحاظ تربیتی درست تربیت شده.به اعتقاد بنده سیاست های ناجا در عرصه جذب نیرو بسیار غلط و فاسد کننده بدنه این نیروست....
United Kingdom
خدا خیرتان دهد که این موضوع را دنبال می کنید.
Iran, Islamic Republic of
البته ناگفته نماند حتی من هم که به شدت از بیحجابها متنفرم از حجاب زورکی هم خوشم نمی آید و اگر با زور حجابها را بر سر زنان نگه داریم عقده های درونی و کینه ها از نظام را افزایش می دهیم در شرایط بد فرهنگی امروز با تبلیغات گسترده ماهواره ها و سایتها و خبرگزاریها به زور هیچ وقت نتیجه بخش نخواهد بود و بلکه برعکس
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
افراد مجرد و مردان ناجا خودشان که در تصویر دیده ملاحظه می شود نباید با نا محرم چشم به چشم نگاه بکنند . و برای این خانمها باید از پرسنل خانم استفاده شود و در غیر این صورت عذر بد تر از گناه محسوب می شود . نیروی انتظامی حق ندارد به بهانه برخورد با بی حجابی مردانی که نامحرم هستند در مقابل زنان قرار بدهد . نگاه کردن به نامحرم تیر زهر آلودی از شیطان است . بهتر است رنان به زنان و مردان به مردان تذکر بدهند .
Iran, Islamic Republic of
اینجانب هر روز همسرم را که دبیر است تا دم در دبیرستان دخترانه در شهرستان ارومیه میرسانم که هر روز شاهد اتفاقات عجیب و غریب بخصوص در جلو مدارس دخترانه جنوب شهر هستم. دیوارهای اطراف پر از فحش های کثیف است. پسر ها یکساعت قبل از شروع مدارس و یکساعت قبل از تعطیلی با وضعیت کاملا زننده در جلو مدارس دخترانه ازدحام میکنند و بیچاره دختران معصوم حتی براحتی نمیتوانند از مدارس خارج و به خانه هایشان بروند. گاها چند سرباز جوان نیروی انتظامی در سر کوچه مدارس دخترانه صرفا ناظر بر این وضعیت ایستاده یا در حال گپ زدن با جوانان دیگر که دوستانشان هستند می باشند. به نظر میرسد مشکلات قانونی در کار بوده و اینها مجاز به مداخله نمی باشند. در محله های بالا ی شهر هم والدین جهت جلوگیری از مزاحمت جوانان به نوامیس خود با خودروها در اطراف مدارس دخترانه تجمع می کنند که راهبندان های وحشتناک در خیابانهای مشرف به این مدارس امری کاملا عادی شده است. مسولین آموزش و پرورش که در خواب خرگوشی بوده و هرگز باور ندارند که وضعیت موجود حاصل زحمات و آموزشهای غیر کارشناسی آنها میباشد. مدیران مدارس فقط در رقابت با یکدیگر بوده و معلمان را مجبور به نمره دادن به بچه ها نموده و موظف می کنند که کسی مردود نشود تا میزان قبولی مدرسه بالاتر از دیگران باشد. ایکاش حداقل به تجربیات موفق در سایر کشورها بخصوص در کشورهای پیشرفته توجه شده و نکات قابل تعمیم و مفید آنها در بهبود وضعیت حاضر استفاده شود. انشاالله که مسولین امر اقدامی موثر و علمی بکنند که آینده کشور عزیزمان کاملا بسته به تربیت صحیح جوانان میباشد.
Iran, Islamic Republic of
خداوند پشت و پناه برادران و خواهران نیروی انتظامی باشد.
من یک جوان 30 ساله و متاهل هستم که به شدت این ناهنجاریهای اخلاقی موجود علی‌الخصوص بی حجابیها در جامعه باعث صدمات روحی فراوان برای من شده چه برسد به جوانان و نوجوانان تازه به بلوغ رسیده
حجاب و پوشش اسلامی نیازمند فرهنگ سازی است و صدا و سیماوظیفه مهمتری دارد که متاسفانه در تمامی سریالها بد حجابی ، آرایش زنان و بی‌بندباری پنهان به وفور دیده میشود و تنها پیرزنان و مامورین پلیس چادر برسر دارند که جای تاسف دارد .
Iran, Islamic Republic of
در میدان آزادی تهران یک مرد مواد فروش از طریق زنان به فروش مواد مخدر مبادرت می نماید .
Latvia
حجاب از مسلمات جامعه مذهبي ايران است و نبايد با آن شوخي كرد.
Iran, Islamic Republic of
شاید نگاه شما دلسوزانه باشه ولی کارشناسی نیست! 200 تا 300 سال خلاء فرهنگی رو با زور نمیشه پر کرد!
Iran, Islamic Republic of
من قبل از عيدي از همسايه اي كه پارتي شبانه با صدا هاي رعد آسا راه انداخته بود به 110 شكايت كردم 5 بار تماس گرفتم و پيگيري كردم بي فايده بود هيچ اقدامي نكردند با امنيت اجتماعي استان تهران تماس گرفتم بعد از 3 بار تماس گفتند نيرو مي فرستيم رسيدگي كنند كه ديگر ساعت حدود 2 بعد از نيمه شب شده بود و عملا مجلس لهو و لعب به خوبي و خوشي پايان يافته بود !
Iran, Islamic Republic of
برداران و خواهران عزیز!
حجاب زنان در جامعه موجب آرامش جامعه خواهد بود و نیروی انتظامی بایستی برای اجرای آن حمایت جدی شود.
البته بایستی توجه داشت که در بحث حجاب اجباری و غیر اجباری معنا ندارد و حفظ حرمت ها و شئونات اسلامی در یک جامعه اسلامی امری واجب و طبیعی است.
بنابراین صحبت از حجاب اجباری گفتاری انحرافی است در راستای توجیه غیر منطقی مسئله و پاک کردن صورت مساله و هر فرد ایرانی با فرهنگ و متمدن خوب میداند که در کشوری که زندگی میکند بایستی به تمام عرف و شرع جامعه احترام گذاشته وبه دستورات عمل نماید
سلام.
من قبول دارم که حجاب از اساسی ترین مسائل است ولی باید واقع بینانه برخورد کرد. ناجا مگر چقدر قدرت داره که بتونه صرفا قهری برخورد کنه. پرسنل ناجا هم شخصیت دارند و وقتی از سوی برخی از این افراد مثلاً با فرهنگ و متمدن مورد هتک حرمت واقع میشن هیچ نهادی کمکشون که نمی کنه هیچ توبیخشونم میکنن...
واقع بینانه و کارشناسانه برخورد کنیم!!!!!
United States
نیروی انتظامی مامور اجراست نه خود سر .این پیشنهاد باعث بی قانونی میشه و هرج و مرج میشه .باید قانونمند و از بی حجابی تعریف حد قرار داده بشه .تا ماموران هم حد خودشون رو بدونن فرشته که نیستن اگه خطائی بشه ابروی نظام میره مردم از نظام میبینن
Iran, Islamic Republic of
کار فرهنگی در کنار خدمات ناجا بسیار مهم است . وقتی زنان بازیگر با اون شکل در سینما و بعضا سیما حاضر می شوند و محتوای فیلم ها و سریال ها عاشق شدن و ارتباط گرفتن و... این جور مسائل باشه ، امر به معروف تاثیر واقعی نمی ذاره.
Iran, Islamic Republic of
من در عجبم... تابستون که می شه گیر به بحث حجاب شروع می شه... انگار تو فصلهای دیگه بی حجابی نیست... بعدش 3 ماه تابستون می گیرن مردم رو و پائیز که می شه همه چیز تموم می شه... یا مرد باشید و 4 فصل به موضوع حجاب فکر کنید یا مرد باشید و کلا بی خیال باشید... تازه انتخابات هم که از راه می رسه قضیه تعطیله... سال 88 یادمون نرفته هنوز...
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستی که گفته بود با حجابی اجباری موافق نیستم چون باعث ایجاد عقده از نظام در بین افراد می باشد:
برادر من نظام وقتی ریگی رو هم گرفت باعث ایجاد عقده از نظام در بین دار و دسته آن خبیث شد یا از آن مهمتر وقتی حضرت علی (علیه السلام) در جنگ های اسلام کفار را به درک واصل میکرد آن ها هم از اسلام عقده به دل میگرفتند .
این که بنای استدلال نشد برادر من. ما در این جامعه امنیت اخلاقی و بصری نداریم آن وقت شما دنبال این هستی که یک مشت ... عقده دار شوند یا نشوند!!!
Iran, Islamic Republic of
درست با شروع تابستان برخورد انتظامی با بد حجابی شروع می شه... سالها است که با این موضوع برخورد انتظامی و چکشی می کنیم اما خدایی چقدر برای این موضوع کار فرهنگی کردیم؟ چندتا فیلم در خصوص موضوع حجاب ساختیم؟ چقدر رفتیم در دانشگاه با دانشجو صحبت کردیم... مطمئن باشید که برخوردهای انتظامی هیچ نتیجه ای حتی در کوتاه مدت هم نداره و بدتر نتیجه عکس داره... وجهه نیروی انتظامی هم با این کار خراب می شه... حالا خود دانید
United States
من تو ايام عيد رفتم يكي از كشورهاي همسايه، زنان در اون كشور به هيچ وجه پوشش مناسبي نداشتن ولي 1مردو نديدم كه چشم ناپاكي كنه مگر اينكه هموطن خودمون باشه،حالا تو خيابوناي خودمون به مردم توجه كنيد،تعداد زيادي وقتي 1زن از بغلشون رد ميشه تمام اعضا و جوارحشو مورد نقد و بررسي قرار ميدن...
مشكل از جاي ديگس عزيزان.....
Iran, Islamic Republic of
صداوسیما چرا خوابه؟

پایه گذار بدحجابی ها و عادی کردن آرایشهای زننده و چندش آور از یکیش صداوسیما بود
Ukraine
از تلاش فرهنگی دولت برای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و همکاری با ناجا برای برخورد با هنجارشکنان، بسیار سپاسگزاریم!!
Iran, Islamic Republic of
غرب از لختي و شهوت عبرت گرفت و سرش به سنگ خورد ما بدبخت بيچاره هاي بي سواد تازه دنبال مد و برهنگي هستيم
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر برخی مردای بی غیرت که دیگه ناموس حالیشون نمیشه
زنشون مال خودشون نیست مال همه است
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اینکه برخی مردان ایرانی به زنان با چشم هیز نگاه می کنند مربوط به حجاب داشتن یا نداشتن مردم ما نیست بلکهمربوط به ذات کثیف برخی داره که برای ما ایرانی ها چون این کارا قبح بیشتری داره نمود این جور افراد بیشتره در ثانی اگرمیخواید بحث آزادی ‌حجابو به ازادی زنان ربط بدید بهتره سری به آمار تجاوزاتی که در غرب اتفاق می افته به اعتراف خود غربیا نگاه کنید بعد برای توجیه حجاب اختیاری !!! از این ترفند ها استفاده کنید
Iran, Islamic Republic of
لختی و بی حیایی بزرگترین ابزار فراماسونها برای تسلط بر مردم دنیاست

پس اونا بیکار نمیشینند و میلیاردها دلار بودجه برای راه اندازی شبکه های ماهواره ای مستهجن هزینه میکنن
ما چکار کردیم برای فرهنگ سازی حجاب؟

دخترکان نوجوان چی از حجاب میدونن؟
Iran, Islamic Republic of
والا تو اون اروپا و امریکاشم دخترای جوون ارایش نمیکنن ارایش مال پیرزناس که پوستشون چروک شده اونم در حدا 1 کرم

این دخترا خودشون چندششون نمیشه این ارایشهای ترسناک؟

خدا شاهده خیلی ننگ آوره
Iran, Islamic Republic of
خداوند در قران خیلی به حجاب تاکید کرده

کسانی که بی حجابند خود را مسلمان ندانند
چند صباحی بحث داغ است و ...........
روزی از نو!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در بند آخرين مطلب آمده است: «ديگر حجت بر ناجا و فرماندهان آن تمام شده است! ناجا بايستي براي تحقق هر چه سريع‌تر دستور فرماندهي کل قوا درباره حفظ امنيت اخلاقي برنامه‌هاي خود را ارائه کرده و بي‌جهت معطل همراهي دولت يا قوه قضائيه نشود! در غير اين صورت اين مطالبه جدي از آنان وجود خواهد داشت که براي تحقق مطالبات رهبر انقلاب از ناجا چه کرده‌اند!»
به راستي اين مطلب درست است كه ناجا بايد بدون همراهي دولت و قوه قضاييه وارد عمل شود.
آخر چگونه مي‌توان بافردي بدون همراهي قوه قضاييه برخورد قانوني و اثرگذار نمود. در حال حاضر فرد دستگير شده توسط ناجا صرفاً توسط ناجا تذكر مي گيرد و در صورتي كه به قوه قضاييه محترم تحويل شود، به راحتي آزاد مي‌شود. پس همراهي قوه قضاييه مهم است.
از سوي ديگر چگونه مي شود با سياستهاي آزادانه دولت در امر فرهنگ مملكت، دست به كار ايجاد امنيت اخلاقي شده و در اين زمينه موفق گرديد.
به راستي اين سوال در جامعه وجود ندارد كه پس اگر اين نوع پوشش و آرايش مو دچار اشكال است، چرا در فيلمهاي سينمايي و حتي تلويزيوني اين نوع پوششها طبيعي بوده و محل اشكال نيست؟
بهتر است اين خواسته به حق نه فقط از ناجا بلكه در مرحله اول از دولت، مجلس و قوه قضاييه خواسته شود، چرا كه با نيم نگاهي به عملكرد چند ساله اخير ناجا مشخص است اين نيرو همواره پيشگام اجراي طرح بوده ولي هربار نهاد ديگري سنگ اندازي و كارشكني نموده.
United States
چرا راه دور همین بغل تو صدا و سیما کافیه مجری ها و هنرپپیشه های ایران رو با مثلا یک کانال ماهواره مثل rtl یا ZDF مقایسه کنید .ببینین ارایش دخترای ایران چقدر شدید و افتضاحه !! یه مقایسه کوچیک نشون میده ربطی هم به حجاب نداره چون ایرانی های خارج رفته هم همین وضع و دارن حالا باید نقد بشه که این از کجا سرچشمه میگیره .ولی کلا با برخورد موافقم چون خودمون میدونیم جنبه نداریم
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.
تموم این مشکلات بی حجابی معلول این دو مورده: 1- بی غیرتی برخی مردان 2- بی حیایی برخی زنان
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی چقدر گفت این صداوسیما دانشگاه ملی است
وقتی دانشگاه ملی ما فقر و بیچارگی را برابر با خانواده مذهبی و پول و شهرت و محبوبیت و تحصیلات را مساوی خانواده های بی بند و بار قرار داده همین میشود آخر کار دیگه

دردمون از صداوسیما را به کی بگیم؟
Iran, Islamic Republic of
ناجا هم باید از درون درست تر شود.
نباید نیروهای ناجا بد رفتار باشند تا تاثیر عکس بذاره.
هر بار که نام امنیت اخلاقی می آید امثال شما می گویند زنان بدحجاب مخل امنیت اند! باید هم بگویید چون قلم در دست شماست. ما زنانی که بدحجاب نیستیم ولی از در خیابان از نگاهها، بوق ها، فریادها و متلک های شما مردان در امان نیستیم آیا امنیت اخلاقی داریم؟ آیا امنیت اجتماعی داریم؟ ما جز خدا پناهی نداریم. هر بار که یکی از این مردهای هرزه مزاحم من می شود دعا می کنم که در کثافت بمیرد و نسلش قطع شود. ما مشکل ناامنی در شب و روز را چطور حل کنیم؟ ایران اصلا به جامعه امروز دنیا شبیه نیست ناامنی ای که در ایران برای زنان هست در هیچ جا حتی افغانستان و پاکستان نیست
Iran, Islamic Republic of
هرچند نظرمو نمیذارید اما راه حل بدحجابی ، صرفا برخورد ناجا نیست
Iran, Islamic Republic of
با سلام درسته ناجا باید از درون درست شه تا بتونه با خیلی از جزایم برخورد قاطعی انجام بده.من خودم عاشق خدمت تو ناجا هستم چون امام(رهث) گفته از مقدس ترین کارهاست ولی خیلی ها به سادگی تمام استخدام میشن و به امثالی مثل ما گیرهای الکی میدن.از درون باید اصلاح بشه ناجا
Iran, Islamic Republic of
"هر بار که نام امنیت اخلاقی می آید امثال شما می گویند زنان بدحجاب مخل امنیت اند! باید هم بگویید چون قلم در دست شماست ... "


در پاسخ شماباید چند نکته رو گوظزد کنم:

1- سی سال با رفتار های غیر فرهنگی و غیر اسلامی از سوی مسئولین امر وضع حجاب به اینجا کشیدهشده که بخاطر سلیقه ای رفتار شدن با این مساله است مثلا یکی دلش میخواد جلئوشو بگیره یکی نه

2- همین شل کن سفت کن کردن ها باعث شد تا هم زنان هرزه و هم مردان هرزه جری بشن و دیگه امنیتی برای زنان و مردان پاکدامن نمونه

3- مردان و زنان هرزه کم کم خوی گرگ میگیرن که با یکی سیر نمیشن و مثل گرگ که چندین گوسفندو می کشه تا یکیشونو بخوره اینها هم به خوب و بد تیکه میندازن و هوسشونو خالی می کنن پس شما در گلایه ای بچگانه وکوته فکرانه همه مردان رو به باد انتقاد نگیر

4- به جای تر و خشک رو با هم سوزوندن غیرت و حمیت بهخرج بدیم و با کمک مسئولینو همدلی مردم جامعه رو از لوث وجود اینا پاک کنیم
Iran, Islamic Republic of
1-باید این افراد دستگیر و اطلاعات آنان در یک بانک اطلاعات ثبت شود تا در استخدامیهای دولتی نتوانند شرکت کنند
2- تعهد نامه کتبی از آنان دریافت تا در صورت تکرار جریمه سنگین تری اعمال گردد.
به نظر من باید یه کم سبک رفتار اصلاح گرایانه در ما تغییر بکنه
بینید وقتی امام حسین می بینه که امکانات برای اصلاح دین(مثلا حجاب) نیست شخصا مظلومیت خودشو به صحنه می یاره تا تغییر صورت بگیره یعنی یه جور الگو سازی برای جامعه
حالا من نوعی زن یا مردش مهم نیست چه قدر الگو ایجاد کردیم یعنی مثلا من با همسرم می خوام برم پیاده روی میتونم برم یه جای مثبت مثل گلزار شهدا یا مثلا یه جای نسبتا منفی مثل خیابون ...
نزدیک به دو سال است که در کل استان ایلام افراد زیادی که قالبا جوان - معتاد - مواد فروش -ارازل واوباش و... میباشندبا لباسهای تمام مشکی و شلوار محلی بسیار گشاد باعث رعب و وحشت مردم شده اند که عجز و ناتوانی نیروی انتظامی در مقابل انها به بهانه اینکه قوه قضاییه هیچ نوع همکاری نمی کند برای همه مشهود و ثابت شده است - برای اثبات مدعای بنده کافیست در شهر...بخصوص ساعات تعطیلی مدارس و سرشب...چرخی بزنید
Iran, Islamic Republic of
بهتره گفته بشه
امنیت اخلاقی سریعتر پیگیری شود
ببینید اگر از من بپرسند ریشه فتنه کجاست قطعا نمیگم انتخابات، میگم طرحریزی و فشار آنی بر قشر بی حجاب و بد حجاب که در طرح امنیت اخلاقی اتفاق افتاد
شما برید مقاله جنبش جنسی یامین پور رو بخونید، ببینید طوفان جنسی در اصطلاح روانشناسان چیست و ببینید در زمان ما مصداقش جز فتنه 88 چیست
اگر بعضی از خواص، در کنار چیزای دیگه ای که دارند، بصیرت هم کنارش داشتند، نه اون اتفاقات می افتاد و نه می گفتند حجت بر ناجا تمام است
قابل توجه زنان بدحجاب از طرف پسری جوان:
1. بدحجابی موجب تحریک شهوانی و روانی در جامعه شده و حواس مردان را پرت میکند.
2. بدن و اعصاب مردان و میزان تحریک پذیری آنها با بدن و اعصاب زنان قطعاً متفاوت است.
و توان زنان در نگهداری شهوت بیشتر است.
3. آن زنی که گفت "دعا میکنم مزاحم من در کثافت بمیرد" بداند اگر بدحجاب بیرون بیاید ما پسران نیز دعایی مشابه یا شدیدتر را نثارش می کنیم یا میگذریم. چون با بدحجابی اش مزاحم اعصاب و روان و شهوت آقایانی می شود که به ناچار در طلب علم و رزق از خانه بیرون زده اند. چون نفقه ی زن و بچه بر گردن آنهاست و ناچارند. لذا باید در آرامش باشند.
4. برخی زنان می گویند ما امنیت نداریم! ایران نا امن است و ....! اولا وقتی خرج و دخل زنان برعهده ی شوهر یا پدر است چه نیازی به خروج از خانه هست؟ بعلاوه اگر حجابشان کامل باشد یا مردی همراهشان باشد کمتر مردی مزاحمشان می شود. در ضمن چه دلیلی برای ابا کردن و لجبازی از مردی که خواستگاری می کند هست؟
5. نیروی انتظامی کوتاهی می کند.
6. بدحجابی ظلم بزرگیست و بفرموده ی پیامبر (ص) لباس نازک زن را نابود می کند.
بدحجابی زن ظلم و جنایت است همچنان که خونریزی توسط مرد ظلم و جنایت است.
Iran, Islamic Republic of
چراباموسيقي غيرمجازدراماكن عمومي وخودروها وبي حجابي زنان درخودروها واصناف واراذل واوباش جامعه -بي بندوباري درسواحل كشور-كاروانهاي عروسي تاديرهنگام و...برخورد نمي شود مگرماآدم نيستيم باوركنيم مبارزه بااين مسائل باعث آرامش روحي وجسمي همه خواهد شد