جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سرمربی نکونام اخراج شد

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 410116
باشگاه اوساسونا پس از شکست خانگی این تیم برابر لوگو در هفته بیست‌و‌هفتم لیگا آدلانته اسپانیا سرمربی لهستانی سرخپوشان پامپلونا را از کار برکنار کرد
به گزارش تسنیم، یان اوربان در پی کسب نتایج ضعیف با تیم فوتبال اوساسونا و بلافاصله پس از شکست ۲ بر صفر شنبه شب این تیم برابر لوگو در هفته بیست‌و‌هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته از سوی هیئت‌مدیره این باشگاه اسپانیایی از سمت سرمربیگری سرخپوشان اخراج شد.

این مربی لهستانی که در ماه جولای ۲۰۱۴ هدایت اوساسونا را بر عهده گرفت با این تیم هشت پیروزی، شش تساوی و ۱۲ شکست را تجربه کرد. سرخپوشان پامپلونا که در انتهای فصل گذشته از لالیگا به این رقابت‌ها سقوط کردند در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۲۲ تیمی لیگا آدلانته جای دارند.

خوسه مانوئل ماتئو که پیش از این در تیم‌های پایه باشگاه اوساسونا کار کرده بود جانشین یان اوربان شد و هدایت این تیم را بر عهده گرفت تا مسئولان باشگاه تصمیمی قطعی در این خصوص بگیرند.

جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد، دو بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در اوساسونا عضویت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *