جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تندر 90 يك ميليون تومان گران شد

يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 100714
به گزارش فارس، قيمت تندر نود E1 با ترمز ABS‌ از ده ميليون و 462 هزار تومان به 11 ميليون و 600 هزار تومان رسيد.

بر اساس توافقي كه سال جاري بين وزارت صنايع و خودروسازان داخلي صورت گرفت قيمت مدل E1‌ تندر 90 ده ميليون و 462 هزار تومان تعيين شد كه اين مسئله پس از اجبار خودروسازان به نصب ترمز ضد قفل دچار تغيير شد و هم اكنون شركت پارس خودرو هر دستگاه مدل E1‌ تندر 90 را به قيمت 11 ميليون و 600 هزار تومان به مشتريان عرضه مي‌كند.

مسيح تفرشي مشهدي مديرعامل شركت پارس خودرو در اين مورد به خبرنگار فارس گفت: قيمت فروش تندر 90 در حوزه آبشن توسط هيأت مديره شركت تعيين مي‌شود و بر اساس توافقي كه با وزارت صنايع صورت گرفته قرار شد قيمت تندر E1 90 مدل CP و مدل E صفر ثابت بماند كه اين مسئله هم اكنون نيز انجام مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا هم اكنون تندر90 مدل E1 بدون نصب ترمز ABS‌ به مشتريان عرضه مي‌شود گفت: خير. خودرويي كه هم اكنون در مدل E1 عرضه مي شود داراي دو تا سه آپشن اضافه از جمله ترمز ضدقفل و ضبط سي دي است كه قيمت آن از تندر90 مدل E1 قبلي بالاتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *