جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۴
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر تشریح کرد

۴ دلیل ارزانی طلا و سکه در بازار آزاد

چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 432211
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه جو روانی در بازار طلا حاکم شده است، گفت: مذاکرات، کاهش نرخ دلار در بازار داخلی، نوسانات طلای جهانی و عدم خرید مردم علت اصلی کاهش قیمت سکه است.
۴ دلیل ارزانی طلا و سکه در بازار آزاد
به گزارش جهان، محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح دلایل کاهش قیمت سکه در بازار داخلی، اظهار داشت: هم اکنون جو روانی در بازار حاکم شده است و تقریباً اکثر مردم فروشنده شده اند.

وی با بیان اینکه خریداری در بازار برای طلا و سکه وجود ندارد، گفت: مذاکرات هسته ای ایران، کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، نوسانات طلای جهانی و البته عدم خرید مردم از مهمترین دلایل کاهش قیمت سکه در روزهای اخیر بوده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر پیش بینی در باره آینده بازار طلا را سخت دانست و گفت: باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی در این بازار می افتد.

به گزارش تسنیم، بهای طلا و سکه در بازار آزاد طی روزهای اخیر با نوسان شدید همراه بوده و در آخرین نوسانات، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم به ارزش ۸۷۳ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی۴۴۵ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۲۴۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۶۶ هزار تومان قیمت خورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اولین گشایشها...
قابل توجه دلواپسان و کاسبان تحریم
ناصر
خاک بر سر ما اگه بخاطر این گشایشها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بخوایم زیر بار امریکائی های گاوچرون بریم
شما 300 ساله که زیر بار امریکائیها هستی خودت خبر نداری
خوش بحال کاسبان پساتحریم
دلواپسیم
Iran, Islamic Republic of
مردم شکمشان با سکه پر نمی شود. وقتی متوسط قیمت میوه 9000تومان است. شما لطف کنید سفره مردم را با اضافه کردن پول بنزین، اب، برق، گاز، نان و... خالی نکنید.
دلواپس توافق بد
كاسبان تحريم دلواپساننند يا كساني كه حتي آب شرب ملت را هم به تحريمها پيوند زده اند تا اگر در آينده نتوانستند در مملكت كاري براي ملت بكنندو به شعاهاي پر زرق و برق انتخاباتيشان عمل كنندبهانه بياورند كه مشكل از ناتواني مانيست بلكه همه اين گرفتاريها نتيجه تحريمهايي كه صد البته احمدي نژاد باعث و باني آن بوده و لاغير!!!!!!!!!!!!!!
به نظر من قیمت دست دولت هست و خودشون اون رو پایین آوردن تا بگن مذاکرات تاثیر داشته.
Canada
و این بسیار خوب است که قیمت را پایین آورده اند.ارزش پول ملی بالا رفته است و تورم پایین میاید و مایحتاج عمومی هم به تدریج پایین خواهد آمد. تولید هم به صرفه خواهد شد. حالا هی شما تمام این نکات مثبت را به زیر بار آمریکای گاوچران رفتن ربط بدهید که این کاملا بی ربط است. اقتصاد کاری به آمریکای گاو چران یا اروپای گوسفند چران ندارد.
مهدی
Australia
سلام
دمت گرم درست گفتی خود دولّت قیمت طلا را پائین
آورده که نشان بدهد مذاکره تاثیر گذاشه است .
وازاون طرف هم درمذاکرات ایران را زیر بال ذلّت بورد
دقیقا مثل زمان انتخابات
در پاسخ به کسی که نوشته که اقتصاد به تحریم ربط نداره !!! همه شیفتگان مذاکره و نیز آقای روحانی بارها در سخنرانیها بهترشدن وضع اقتصادی و از جمله آب خوردن را به تحریمها ربط داده اند!!!!
علي
اين جو رودرست كردن كه بكن هنوزتحريم ها روبر نداشتن سكه وطلا پايين اومد .واي برشما ميخوايد مردم هم باوركنن مردم تفكراتشون بالا ترازاينه ،مردم موي سفيد روازماست ميكشن ؟ميخواين وانمود كنين كه هنوزتحريم هارو برنداشته افت قيمت كردن .با قاطعيت ميگم اگه دولت تدبير اميد راست ميگه قيمت آب ،برق، گاز ،لبنيات روفقط يك روز كم كنن وبگن كه ازتحريم بود .بقول رهبر عزيزم مردم با بصيرتن شما سطحتون پايينه؟
United Kingdom
كدوم گشايش؟؟!!! هنوز كه توافقي صورت نگرفته، اين نشان ميدهد چه جرياني در داخل كشور ميخواهد حيات و ممات اقتصادي ايران را به مذاكره با آمريكا گره بزند!!
علی
Iran, Islamic Republic of
این هم مثل همه ی مذاکرات دیگر از حرف زدن تا عمل راه زیاده