جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
یاران دیروز، مخالفان امروز;

تير خلاص به كردان شليك شد

وي كه از حاميان كردان بود و در روز راي اعتماد به وزير كشور مانع برگزاري جلسه غير علني براي رسيدگي به اتهامات كردان شد، اين روزها به يكي از هدا
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 35201
به گزارش "جهان" در حاليكه برخي سايتهاي خبري از حمايت اينترنتي حاميان كردان براي جلوگيري از استيضاح وي خبر دادند، اوضاع كردان در مجلس به گونه اي ديگر است.    در همين رابطه خبرنگار "جهان" با خبر شد نمايندگان شهرهاي شمالي كشور كه از اصلي ترين حاميان كردان بودند، روز چهارشنبه در ديدار با دكتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در خصوص استيضاح كردان موافقت و همراهي خود را با اصولگرايان مجلس براي استيضاح وي اعلام كردند.   در اين ديدار اکثریت نمايندگان استان مازندران اعلام مي‌كنند كه در استيضاح كردان با اكثريت مجلس همراهي خواهند كرد و به آن راي مثبت مي‌دهند.   گفتني است در زمان راي گيري مجلس براي انتخاب كردان به وزارت كشور اين نماينده ها بيشترين تلاش را براي راي آوردن وي به عمل آورده بودند.   همچنين گفته مي‌شود دكتر علي لاريجاني كه در روز راي اعتماد به وزیر کشور مانع برگزاري جلسه غير علني براي رسيدگي به اتهامات وي شده بود و همين موجبات ناراحتي برخي نمايندگان را فراهم كرده بود اين روزها به يكي از هدايت كنندگان پشت پرده استيضاح وي تبديل شده و نقش موثري در همراه كردن موافقان كردان در مجلس داشته است.     بنابراين به نظر مي رسد به جز فراكسيون اقليت مجلس كه در قبال استيضاح كردان سكوت كرده اند، اكثريت قريب به اتفاق اصولگرايان عزم خود رابراي بركناري كردان جزم كرده اند. 
https://jahannews.com/vdca6une.49nmw15kk4.html
jahannews.com/vdca6une.49nmw15kk4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *