پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳۵

برای شکایت از احمدی نژاد اينجا را کلیک کنید!

پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 152014
نگارنده وبلاگ "باید کاری کرد" در آخرین مطلب خود به شکایت از محمود احمدی نژاد پرداخت. در صورت تمایل شما هم می توانید شکایت خود را اعلام نمائید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی از زبان يك آقازاده مشهور نوشت: من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه با اجراي هدفمند شدن يارانه ها ديگر نانواها آرد شركت هاي پدرم را نمي‌خرند؛ مي‌گويند بي كيفيت است، مشتري هايمان ميپرند. آخر كسي نيست بگويد پدر من چه گناهي كرده است. اصلأ پدرم هيچ، به فكر نون‌خشكي‌ها و نمكي‌ها نيستي كه ديگر نان خشك گير نمي‌آورند؟!

من از احمدي نژاد شكايت دارم، او به چه حقي اتومبيل خود را براي كمك به مسكن مدد جويان بهزيستي به حراج گذاشته؟ لابد مردم انتظار دارند پدر من هم، هم ماشين ۶۰ ميليوني خود وهم ماشين ۵۰ ميليوني من را براي كمك به مردم بفروشد؟!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه ديگر با اجراي هدفمند كردن يارانه ها من نميتوانم آب استخر خانه‌مان را هر هفته عوض كنم!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه به اسم عدالت مسئولين را عوض ميكند و ميگويد نياز به تغيير داشت؛ آخر فكر نمي‌كنيد كه محبوبيتتان كمتر ميشود؟! ميخواهي بگويي اگر حق را ببيني نميتواني سكوت كني؟ ميخواهي بگويي منافع ملي مهم تر از منافع شخصي و محبويت است؟ برو آقا! ما خودمون ذغال فروشيم!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه به دليل رسوا كردن عده‌اي و رسوايي اخبار رسانه‌هاي غربي ،مخاطبان شبكه هايي را كه پدر من سرمايه گذار آن بود كم و بي اعتبار كرد.مثلا در برنامه اي كه پدرم مديرش بود ما مي‌گفتيم كه در ايران زن ها نمي‌توانند از خانه‌هايشان بيرون بيايند، ولي شما براي لجبازي با ما يك زن را وزير ميكني بي انصاف!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه پرستيژ خبرنگاران حرفه‌اي رسانه‌هاي غربي را رعايت نمي‌كند، سوال آنها را با سوال جواب مي‌دهد و خبرنگار با سابقه، لال‌موني مي‌گيرد. نمي‌گوئيد آن خبرنگار را از كار بيكار مي‌كنيد؟ او به هزاران اميد و پاداش براي به چالش كشيدن تو آمده بود! فكر زن و بچه اش نيستي بي رحم!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه مانند اوباما رئيس جمهور آمريكا، قانون همجنس گرايي را براي نظاميان امضا نمي‌كند. مگر نمي‌گوئيد آزادي است پس كو!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه مدام به فكر آيندگان است. من هم اكنون رفاه مي‌خواهم، آخر اگر من بچه دار نشوم، آيندگان به درد عمه ام مي‌خورد!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه با غني كردن شهرستان‌ها و نقاط دور دست به آب، برق، گاز، تلفن، مدرسه، بيمارستان، ورزشگاه، اشتغال و مسكن از مهاجرت جوانان شهرستاني براي حضور در تهران جلوگيري كرد تا جمعيت تهران افزايش پيدا نكند و در اين صورت ديگر پدر من به بهانه تراكم جمعيت نتواند پول بگيرد و طرح كاهش جمعيت در تهران را ارائه كند.

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه او شأن رياست جمهوري را شکست و با مردم کوچه و بازار ، جوانان و پيران روستايي هم صحبت شده.

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه او جامعه پزشكي را به سخره گرفته است و به جاي روزي ۸ ساعت استراحت مفيد در روز فقط ۵ ساعت استراحت مي‌كند و مابقي را به کار مشغول است. شايد برخي خام انديشان گمان کنند که اين کار پسنديده است و جاي گله نيست اما بايد به آنها يادآوري کنم کسي که در مسند رياست جمهوري است وقتي بدين گونه فعاليت کند پس از مدتي به اين نتيجه مي‌رسد که وقتي مسئولين مي توانند ۱۹ ساعت کار کند، چرا نکند؟ پس بايد پدر من هم ۱۹ ساعت كار كند!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه او هيچ اعتقادي به صنعت گردشگري ندارد، به خارج مي رود، از اين جلسه به آن جلسه سفر استاني مي‌رود، از اين شهر به آن شهر فقط سخنراني و جلسه و ديدار و ...آيا نبايد به عنوان يک مسئول حداقل در ايام نوروز به گردشگري ارج نهاده و در ويلايي در شمال يا کيش و يا ...اقامت گزيند؟

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه در مطبوعات خواندم که طبق بررسي يک مرکز تحقيقاتي، توهين مستقيم به رئيس جمهور در رسانه‌ها در مورد رئيسان جمهور سابق تنها به تعداد انگشتان دست اتفاق افتاده است. اما در مورد شما تا چند ماه پيش، بيش از هزار و پانصد بار. ياد بگيريد! فضا را مثل گذشتگان آزاد بگذاريد تا رسانه ها حرف بزنند، اگر نگذاريد حرف بزنند آنها مجبور مي شوند توهين کنند!!!
(البته اين آمار براي چند سال پيش است)

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه وامهايي كه براي برج سازي پدرم بود را قطع كرد و وام آنها را به کشاورزان و دامداران و بيکاران داد!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه شنيده‌ام فرزندش را به سربازي فرستاده، او که نمي تواند براي فرزندانش کاري بکند و او را به سربازي نفرستد، چطور بايد از او انتظار داشت که براي ملت ايران کاري انجام دهد؟

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه به مردم خيانت كرده‌، از جمله اين خيانت ها بالابردن سطح توقعات مردم است. دولت، کار را به جايي رسانده که مردم آن روستاي دور افتاده ، آب آشاميدني بهداشتي مي خواهند و مردم آن منطقه براي فرزندانشان شغل طلب مي کنند!! آقاي رييس جمهور در کجاي دنيا سراغ داريد مردم بيمارستان و راه بخواهند؟!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه مي‌خواهد رئيس جمهورهاي گذشته را كنف كند. مگر قرار است همه کارهاي بزرگي که نياز کشور است در دولت شما اتفاق بيفتد؟ طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، طرح سهميه بندي بنزين، طرح سهام عدالت، خود كفايي در بسياري از محصولات، پيشرفت هاي علمي پزشكي نظامي و... وهزاران طرح که گذشتگان آرزوي آن را داشته اند و انجام نداده اند، به چه معناست؟ مي‌خواهيد رئيس جمهورهاي گذشته را كنف كنيد!حالا كه چي! واقعا كه!!

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه همه آمارهاي شما به گونه‌اي مشکل دارد؟ همه طرح هايي که اجرا کرده‌ايد، حتي عددهايي که بانک جهاني در مورد رشد توليد ناخالص داخلي، افزايش ميزان خصوصي سازي، افزايش رشد اقتصادي، افزايش فعاليت هاي عمراني و... داده است مشکل دار است. آمارهاي شما فاقد اعتبار است، خودتان را اصلاح کنيد! هر چيزي که به نحوي به شما ارتباط پيدا کند فاقد ارتباط است. البته بي‏ انصاف نيستيم ضعف ها را مي بينيم و حتي آن را برجسته هم مي‌کنيم.

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه شنيده ام زمانيكه شهردار بوده از خانه برايش ناهار مي‌بردند و غذاي شهرداري را نمي خورد، اين کار نشانه چيست؟ آيا جز استثمار کردن و ناديده گرفتن حقوق زنان چيز ديگري است؟ بيچاره همسرتان که بايد صبح زود بيدار مي‌شد و غذا را آماده مي‌کرد و لابد تا شب هم منتظر مي‌ماند تا ظرف نشسته را به خانه بازگردانيد و بشويد، البته اين سرنوشت غمبار و محتوم زن ايراني است. چگونه مي توان از شما انتظار دفاع از حقوق زن را داشت؟

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه از زمان رياست جمهوري او سفرهاي خارج از كشور خانواده ما كم شده است.

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه ديگر در برنامه‌هاي ماهواره به جاي فيلم‌هاي قشنگ مدام اسم احمدي نژاد را مي‌آورند.

من از احمدي نژاد شكايت دارم چرا كه او نظم را به هم زده است وبرخي از برنامه‌ها را كه قرار بود در چشم انداز بيست ساله تمام شود، طي ۷سال تمام كرد!
اين شكايتنامه ادامه دارد...

من از احمدي نژاد شكايت دارم.البته اين تنها شكايت شخص من نيست .من ترسي ندارم كه خودم را معرفي كنم من پسر ......هستم، يكي از طلبكاران انقلاب. اين شكايت نامه را خيلي ها امضا كرده اند.

جمعيت طلبكاران انقلاب، ستاد پيگيري فاصله طبقاتي، انجمن حمايت از سلطنت طلبان، حزب جمهوري فقط ايراني، بنياد حمايت از مردم مظلوم اسرائيل، سايت‌هاي خبري سكوت نيوز،حزب باد نيوز، بي‌بصيرت آنلاين، فقط بكوب نيوز و اهالي روستاي فتنه آباد و تفرقه‌شهر در استان ايراني ايراني نخر.

آيا اين همه دلايل و امضا براي محاكمه احمدي نژاد كافي نيست؟
ما از قوه قضائيه انتظار داريم تا در اسرع وقت جلسه دادگاه احمدي نژاد را در ملأ عام برگزار كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من هم شكايت دارم چرا كه احمدي نژاد اينقدر در سطح بالاي يك رئيس جمهور كار كرده و توقعات را بالا برده كه بعيده رئيس جمهور بعدي بتونه مثلش كاركنه. واقعاً خدا به داد رئيس جمهور بعدي برسه
من خودم به شخصه از اقای احمدی نژاد طرفداری میکنم چون شعورش به همه چیز میرسه درسته که کشورمون یکم بالا و پایین شد اما داره کاری میکنه که به درجات بهتری برسه این هدفمند کردن یارانه ها طبق استاندارد اروپایی میشه گفت جزو طلایی ترین کارش بوده
درود به احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
تابلوئه که طرفدار احمدی نژاد نوشته
Ghana
من از آقای رئیس جمهور شکایت دارم ، چون انقلاب را که اشخاصی در سابق تلاش های بی وقفه کرده بودند از مسیر خود خارج کنند دوباره به مسیر برگرداند و اهداف انقلاب را زنده کرد
Iran, Islamic Republic of
من از احمدي نژاد شكايت دارم چون حق نخبگي مارا در قانون مديريت خدمات كشوري حذف كرده
Iran, Islamic Republic of
من هم شکایت دارم چون برای کارکنان قراردادی اصلا کاری نکرد.ما چند برابر کارکنان رسمی و پیمانی کار می کنیم ولی در عوض آنها چند برابر ما حقوق می گیرند.نمی دونم شاید اینم یه جور عدالت باشه.!
Iran, Islamic Republic of
من هم شکایت دارم نه یک بلکه چندین وچند تا
یکی اینه معاونش امروز اعلام می کند برای کارکنان مناطق کمتر توسعه یافته مزایا برقرار شود آنهم از اول سال 88 بعد از چندروز دستورالعمل را لغو ، درصدها را کمتر از نصف ،و اجرای آن را از ابتدای سال 90 اعلام می کند و آب از آب تکان نمی خورد
و .....
Iran, Islamic Republic of
از احمدی نژاد شکایت دارم چون به کوچکترین روستاهای این کشور هم سر زده و به داد مردم مستضعف رسیده ...
Ghana
من از رئیس جمهور شکایت دارد چرا که مفسدین اقتصادی و رانت خواران را کسی جرات نداشت اسم شان را ببرند، ایشان اسم برد ...
Kuwait
منم از آقاي احمدي نژاد شكايت دارم چون هرروز به شركتهاي خصوصي ورشكسته اضافه ميشه هر ماه تعدادي از كارگران قراردادي اخراج ميشن و اونايي هم كه ميمونن از وسط ماه بايد شرمنده زنو بچه باشن ضمنا" ساعت كارشون هم كم نميشه( آخه اونا كه روزه نميگيرن فقط كارمنداي دولتند كه روزه ميگيرن )و هزارتا شكايت ديگه ! بهتره حب و بغضو كنار بذاريم و بدور از منفعت طلبي شخصي از كسي تعريف و تمجيد كنيم !
Iran, Islamic Republic of
من هم از احمدی نژاد شکایت دارم. چون به مردم ایران فهماند که هنوز هم می توان انقلابی بود .... چون به مردم یادآور شد که هنوز انقلاب خمینی زنده است.
Iran, Islamic Republic of
من از احمدی نژاد متشکرم که برای مردم کشورش عاشقانه خدمت می کند
Iran, Islamic Republic of
درپاراگراف اول شکایت ازاحمدی نژاد باید گفت کسی که جلوی اسراف و سودجویی را گرفته باید ازاو شکایت کرد پدرشما و امثال پدرشما ازاین به بعددرمورد ارد دقت میکنند این به نفع مردم است.
Iran, Islamic Republic of
من بخاطر شجاعت، ايمان، اقتدار، خردمندي، آگاهي، عزت نفس، اعتماد به خدا وقاطعيت ايشان شكايت دارم ولي واقعاًبخاطر اينكه اين مرد بزرگ هنوز آنچنان كه بايد شناخته نشده است شكايت دارم
Iran, Islamic Republic of
من هم شكايت دارم ؛ جون رئيس جمهور محترم باهمه خدمات وتلاشهايي كه ميكنند حواسش نسبت به رئيس دفترش نيست وبايد يك فكري هم براي او بكند ...
من هم از احمدی نژاد شکایت دارم ایشان به چه حقی عزت نفس ایرانیان را در مقابل دشمنان با سیاست خارجه تهاجمی در مقابل استکبار احیا ء نموده است
Latvia
ضمن تشكر و ابراز ارادت به رييس جمهور محبوب و مردمي و جسور بخاطر به حاشيه راندن باندهاي مخوف ثروت - قدرت ماقبل 84، از ايشان بخاطر عدم برخورد جدي و عملي با پديده هاي شوم پارتي بازي و رشوه خواري و مدرك گرايي و ادامه احتضار رابطه سالاري شكايت دارم.
Iran, Islamic Republic of
من شکایتم فقط بخاطر مشاییه همین.
Iran, Islamic Republic of
جیگرتو احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
من ازاحمدی نژاد شگایت دارم به خاطر رئیس دفرش .....!
Iran, Islamic Republic of
من از کسی شکایت ندارم بخاطر اینکه خودم از خودم شاکیم که اینقدر چرا از همه انتقاد میشه شکایت میشه ولی از خودمون شاکی نیستیم .
بنظرتون آیا درسته که فقط بگیم دیگران مقصرند و خودمون نه
به تابش خورشید
به ماه بی کران
به عظمت خدا هم کمی پی ببریم
و از خودمون شاکی باشیم که چرا
نسبت به طبیعت و نعمتهای خداوندی اینقدر بی معرفت و خود پسند هستیم
Latvia
خیلی عالی نوشتی دمت گرم.
Iran, Islamic Republic of
من از دکتر شکایت دارم... باید سکوت رو بشکنه
Iran, Islamic Republic of
من هم از احمدي‌نژاد شكايت دارم چون درآمد مملكت را سر سفره دورترين نقاط ايران انتقال داده و شيريني اين درآمد را به همه مي‌چشاند
من شکایت دارم به خاطر بنزین 700 تومانی . واسه پولدارا چه فرقی میکنه . من بازاریاب چی کنم. مگه قرار نبود طی 5 سال به این قیمت برسه.
من هم از احمدی نژاد گله دارم که چرا فقط در کشور جمهوری اسلامی حقوق نظامی ها از همه قشر ها کمتر است؟
مگر اونا نباید دغدغه مالی نداشته باشند تا بتوانند از مملکتشون با انگیزه بیشتری دفاع کنن.
Iran, Islamic Republic of
احمدي خدا ياروياورت باشه انشاءا..
شکایت بنده اینه که در بسیاری از بخشها مثل روز روشنه که کار هدفمندی کارشناسی شده انجام نشده و واقعا عجولانه اقدام کردند
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی مزه و مضحک بود.
Iran, Islamic Republic of
من از آقای احمدی نزاد بخاطر رسوا کردن پخمگان که خود را نخبه جازده بودند شکایت دارم.
Iran, Islamic Republic of
از دکتر شکایت دارم به دلیل اینکه هنوز اسامی مفسدان اقتصادی رو فاش نکرده
سلام ممنون ازطرزبیان مطلب.
من بااینکه اصلاً وضعیت مالی مناسبی ندارم خداروشاکرم وپشت سراین اقدام شجاعانه هستم.
این روباید بدونیم هرکاری پرازمشکله.فکرآینده باشید.
Iran, Islamic Republic of
من از آقای احمدی نژاد بخاطر زنده کردن مجدد روحیه انقلابی زمان امام (ره) ، قطع دست مزدوران و خائنین از خزانه بیت المال مسلمین، بسرعت انداختن مرگ استکبار جهانی و تفکر لیبرالیستی ، دهن کجی به همه صاحبان قدرت و ثروت که به خاطر موقعیت ها و پست های سابق برای خود از انقلاب سهمی مشخص کرده بودند، رسیدگی از نزدیک به محرومان تمامی شهرها و روستاهای کوچک و بزرگ، ساده زیستی و دوری از تجملات مخصوصاً در استقبالهای رسمی و حتی بین المللی، رسوا ساختن چهره واقعی نان به نرخ روز خورها، اصلاح بزرگترین معضل یعنی معضل اقتصادی کشور و ... برای خیلی از کارهایی که حتی فکرش برای دولت های قبلی گران و سنگین بود شکایت دارم.
Iran, Islamic Republic of
من هم به خاطر چشم پوشی های فراوان او در مورد مشایی شکایت دارم چرا؟ تا کی ؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را دوست دارم فقط به خاطر تاج سرم خامنه ای