چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

توکلی: انتقاد منصفانه از برجام حق ملت است

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 435515
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، انتقاد منصفانه از توافق برجام حق مسلم ملت ایران است، گفت: مواردی که در ارتباط با ممنوعیت انتقاد از این توافق مطرح می‌شود بی اساس است.
به گزارش جهان، احمد توکلی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این خبر، افزود :معاون وزیر ارشاد در نشست مطوبوعاتی امروز خود در جمع خبرنگاران اظهار داشته که بر اساس اعلام شورای امنیت ملی نباید از توافق برجام انتقاد کرد، این در حالی است که بزرگ ترین و خطیرترین قراداد خارجی چند جانبه کشور قرار بر اجرایی شدن و نیازمند نقد منصفانه است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس استعلامی که بنده از شورای امنیت ملی گرفته‌ام چنین چیزی صحت ندارد و لازم است که این شورا و وزارت ارشاد درمقابل اظهارات بی اساس این معاون وزیر، از انتقاد دفاع کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: بر اساس شناختی که بنده از مقام معظم رهبری، قانون اساسی و دولت دارم چنین ادعایی مورد تایید نیست و اظهارات از این دست، صرفا توسط مدیران رده پایین دولتی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: انتقاد از توافق هسته ای حق ملت ایران است، اما با در نظر گرفتن این امر که انتقاد صورت گرفته باید بر اساس همدلی و هم زبانی دولت و ملت باشد.

توکلی در پایان تاکید کرد: انتقاد‌ها از توافق برجام به این منظور انجام می‌شود که توافق صورت گرفته به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
کالای گرانقدری داشتیم به نام انرژی هسته ای که با ضرر فروختنش.
وای به روزی که وجدان تاریخ ایران سکوت نمایندگان در این برهه را قضاوت کند.
United Kingdom
موج اعتراضات را خواهند دید.