پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فکرنمی‌کردم‌برای‌تمدیدمشکلی‌داشته باشم

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 355415
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با تاکید بر اینکه بازیکنانش از هفته نهم به این خودباوری رسیدند که توان صعود به لیگ برتر را دارند، گفت: قرار است در هفته آینده نشست مشترکی با مسئولان باشگاه داشته در خصوص ادامه همکاری و همچنین مسائل مختلف مربوط به بستن تیم و ...داشته باشیم.
به گزارش جهان، اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، در خصوص صعود مستقیم تیمش به لیگ چهاردهم و رویارویی با تیم نفت مسجد سلیمان، در فینال لیگ دسته اول، به مهر گفت: بازی با تیم نفت مسجد سلیمان در فینال لیگ ازادگان یک دیدار تشریفاتی است و ما به دلیل احترام به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهیم در این دیدار حضور پیدا کنیم و به مسجد سلیمان می رویم البته با توجه به اینکه هواداران مسجد سلیمان می خواهند پس از این دیدار جشن صعود خود به لیگ برتر را بگیرند، شاید این دیدار از حساسیت بیشتری برای آنها برخوردار باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کنید، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم پدیده یک تیم تازه تاسیس بود و اولین حضور خود در رقابت های لیگ دسته اول را تجربه می کرد و سایر تیم های همگره ما نیز تلاش زیادی برای صعود به لیگ برتر انجام دادند. ما نیاز به زمان داشتیم که به هماهنگی لازم در تیم دست پیدا کنیم بنابراین تا هفته نهم نتایج چندان خوبی نگرفتیم اما پس از آن تیم توانست به هماهنگی لازم دست پیدا کند و از آنجا بود که بازیکنان به این خودباوری رسیدند که می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

میثاقیان تاکید کرد: البته نباید فراموش کنیم همدلی بین بازیکنان، کادر فنی، مسئولان و مالک باشگاه نقش بسیار تاثیر گذاری در صعود مستقیم ما به لیگ برتر داشت. من تا به امروز ۵ یا ۶ تیم را به لیگ برتر آوردم اما امسال شادی من مضاعف بود چون صعود مقتدرانه پدیده به لیگ برتر باعث خوشحالی علاقه مندان به فوتبال در مشهد پس از ۶ یا ۷ سال شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چند درصد بازیکنان را برای فصل آینده حفظ خواهید کرد، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست چون پس از بازی با نفت مسجد سلیمان، قرار است هفته آینده نشست مشترکی با مسئولان باشگاه داشته باشم و در خصوص ادامه همکاری با باشگاه در لیگ چهاردهم، و همچنین مسائل مختلف مربوط به بستن تیم و ... صحبت کنیم البته در حال حاضر تعامل خوبی بین من و باشگاه وجود دارد و فکر نمی کنم برای تمدید قرار داد خود با با باشگاه مشکلی وجود داشته باشد.

سرمربی تیم پدیده در خصوص نحوه برگزاری لیگ دسته اول نیز تاکید کرد: خوشبختانه رقابت های این فصل لیگ دسته اول بسیار منظم و با برنامه تر از گذشته انجام شد که جای تشکر از مسئولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات دارد ضمن اینکه چه از سوی مسئولان و چه از سوی رسانه ها نظارت بیشتری بر روی رقابت های این فصل لیگ دسته اول نسبت به قبل وجود داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *