جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵

آغاز پرداخت هدیه یک میلیونی دولت به نوزادان

يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 126419
پرداخت هدیه یک میلیون تومانی دولت به نوزادان از نیمه شعبان آغاز می‌شود.
به گزارش فارس، بعد از ظهر امروز تفاهمنامه‌ این کار در ثبت احوال کشور با بانک ملی امضا می‌شود.

به گزارش، عملیات اجرای این کار از نیمه شعبان آغاز می‌شود و به هر نوزادی که متولد می‌شود، این هدیه داده می‌شود.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور در جمع مردم ارومیه گفت: دولت پیش‌بینی کرده برای متولدین سال 89 حسابی افتتاح ‌کند که یک میلیون موجودی دارد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه دولت پیش‌بینی کرده از اول سال 89 هر فرزندی که در ایران به دنیا می‌آید برای او حسابی افتتاح کند که یک میلیون تومان موجودی داشته باشد گفت: هدفمان از افتتاح این حساب تأمین آینده فرزندانمان است.

وی افزود: حسابی در صندوقی بنام صندوق آتیه باز می‌شود که یک حساب سرمایه‌گذاری است و هر سال سود سرمایه‌گذاری به آن اضافه می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه در مرحله اول دولت یک میلیون تومان در این حساب‌ها هدیه خواهد کرد، تصریح کرد: دولت هرساله نیز 100 هزار تومان به این حساب اضافه می‌کند و از خانواده‌ها نیز خواهشمندیم حداقل 20 هزار تومان ماهانه به این حساب اضافه کنند تا وقتی این نوزادان به جوان تبدیل شدند صندوق آتیه 120 میلیون تومان برای اشتغال، ازدواج و مسکن‌شان در اختیارشان قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت به جاي اينكه به فكر جوانان 20 سال بعد باشد بهتره به فكر جوانان امروز و حل مشكلات آنان باشد.
Iran, Islamic Republic of
پس بهتره جوونای امروز که برای گرفتن 5میلیون باید همه جوره تضمین بدن و دست اخر هم نتونن وام بگیرن یا شغل مناسب پیدا کنن برن بمیرن.بنده کارمند شهرداری اسلامشهرم حقوق بنده نصف حقوق همکاران تو قسمتهای دیگه است البته همه مون با هم شروع بکار کرده ایم دولت اگه اینجور جاها رو سرو سامان بده هنر کرده .جوونای فردا اگه عرضه داشته باشن گلیمشونو از اب میکشن بیرون .......
Iran, Islamic Republic of
من پدر همون فرزندی هستم که تو به فکر اتیه اش هستی.حق اولاد کارمندی سه هزارو پانصدوشصت ویک تومانه یعنی پول یک پوشک که سه روز استفاده داره.دولت اگه راست میگه یا این مبلغ رو حذف کنه یا یه رقم واقعی به کارمنداو کارگرهای صاحب اولاد بده .من امروزم رو به زور سپری میکنم تو به فکر 20سال بعدی ؟جناب رییس جمهور اقایان هییت دولت این پول به درد خودتان میخورد .
Iran, Islamic Republic of
بنده امسال صاحب اولاد دوم شدم .حق اولاد در حدود 3500تومان برای کارمنداست.حقوق امسال هم بر اساس سال 88 تا حال پرداخت شده .معوقه حقوق را هنوز نگرفته ایم .هر شش ماه یکبار باید قرارداد امضا کنم ان هم به خواست کارفرما .دولت عدالت گستر:به فکر الان ملت باش 20سال بعد کسی روی کار میاید که شاید پول نفت را 25هر ماه به حساب ملت واریز کند .راستی سهام عدالتت شامل حال کیا میشه که بنده وهمکاران اعم از کارمند و کارگر هنوز نگرفته ایم .خواهشمندم سربه سر ما نذارید و به کار خودتان برسید .
Iran, Islamic Republic of
باسلام
متأسفانه بنده که هروقت به بانک ملی می روم می گویند دولت از مرداد ماه به بعد هیچ پولی به حسابها واریز نکرده است در ضمن بنده کارگر شرکت خصوصی هستم وبا کمترین حقوق مشغول به کار می باشم و نمی دانم آینده کار خودم چه خواهد شدخواهش میکنم به داد کارگرها برسید.