پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۳

سلاح‌حیوانی‌اسرائیل‌علیه‌مردم‌ غزه+تصاویر

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب: 373019
پلیس رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی از ماده‌ای حیوانی استفاده می‌کند که با دارا بودن بوی تند باعث حالت تهوع می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پلیس رژیم صهیونیستی از سه هفته پیش در قدس شرقی علیه تظاهرات اعتراضی مردم این منطقه که در همبستگی با مردم غزه برگزار می‌شود از «آب کثیف» استفاده می‌کند.

کار به جایی رسیده است که از بوی تند و غیرقابل تحمل آن عبور و مرور در برخی محلات قدس تقریباً غیرممکن شده است و باعث حالت تهوع می‌شود.

بویی غیر قابل تحمل که جذب پوست بدن، لباس، خانه‌ها و راه‌ها می‌شود و تا چندین و چند روز به هیچ وجه آن را نمی‌شود شست و از بین برد.

در انگلیسی این ماده شیمیایی را «آب راسو» نام گذاری کرده‌اند، از بابت بوی بد آن و هم به خاطر ماده‌ای که توسط یک کمپانی اسراییلی به نام «ادرتک» به نام «راسو» تولید شده و سازمان مردم نهاد ناظر حقوق بشر در اسراییل «بی‌تسلم» در گزارشی در سال ۲۰۱۲ عنوان کرد اسراییل برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان از آن استفاده می‌کند.


به توصیف روزنامه نگار شبکه اسکای نیوز، این ماده بویی بین جنازه حیوانات و مدفوع انسان و حیوان می‌دهد.

اولین مورد استفاده از این ماده در سال ۲۰۰۸ در مناطق اشغالی فلسطین توسط بی‌تسلم گزارش شده است. در آن زمان این ماده در دو منبع که پشت دو نیروی پلیس اسراییل حمل می‌شده مورد استفاده قرار گرفته است. پس از آن این ماده در تانکر‌ها علیه تظاهرات‌های مختلف و برخی از «روستاهای حساس» در نوار باختری به کار رفته است.


راسو تقریبا برای اولین بار است که در بین المقدس شرقی علیه تظاهرات کنندگان فلسطینی در حمایت از مردم غزه استفاده می‌شود.

در سال ۲۰۱۳ دیوید بن هروش مسوول توسعه تکنولوژی پلیس اسراییل اطمینان داده بود که راسو «سمی» نیست و حتی «قابل نوشیدن» است!


پلیس رژیم صهیونیستی نه تنها از این شیوه، برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کند بلکه آن‌ها این ماده شیمیایی را به در و دیوار محل می‌پاشند که بوی آن در محله باقی بماند و همچنین آن را به عابرینی که در تظاهرات شرکت نمی‌کنند نیز می‌پاشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
یهودیها سابقه تاریخی و دیرینه در تولید و استفاده از سموم و مواد شیمیایی علیه دشمنانشون دارند و بیشتر ائمه با سمهای یهود به شهادت رسیدند . فلسطینی ها باید به نحوی این مواد را جمع آوری ودر محله های اسراییلی علیه خود آنها استفاده کنند .
مرگ بر اسرائیل
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به زودی اسرائیل را از بوی گند جسدتان پر خواهیم کرد