جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آنچلوتی: هواداران ایتالیایی بی‌عقل هستند!

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 418415
به نظر سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید گروهی از هواداران فوتبال در کشور او بیش از اندازه وجهه فوتبال ایتالیا را خدشه‌دار کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کارلو آنچلوتی اذعان کرد که او هیچ علاقه‌ای برای بازگشت به سری A و قبول هدایت یک تیم باشگاهی در فوتبال ایتالیا ندارد چرا که هواداران فوتبال در این کشور بی‌‌مغز هستند و استادیوم‌‌ها خالی.

آنچلوتی ۵۵ ساله که سال ۲۰۰۹ پس از هشت سال مربیگری در میلان این تیم و کشورش را ترک کرد تا هدایت چلسی را بر عهده بگیرد، هنوز برای کار در سری A به ایتالیا بازنگشته است و می‌گوید علاقه‌ای هم برای انجام این کار ندارد. او که پس از ترک میلان هدایت تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را هم برعهده گرفت، پیش‌تر بر تمایل خود برای مربیگری در تیم ملی ایتالیا تأکید کرده بود اما می‌گوید برای هدایت یک تیم باشگاهی به کشورش برنمی‌‌گردد.

کارلتو در گفت‌‌و‌گو با شبکه رادیو «رآی» ایتالیا گفت: پیش از آنکه ایتالیا را ترک کنم، درباره خیلی چیزها فکر کردم و اصلاً کار آسانی نبود اما واقعیت این است که من در خارج از ایتالیا راحت بوده‌ام و دیگر نمی‌خواهم برگردم. فوتبال ایتالیا هنوز هم لیگی بسیار رقابتی است اما محیط و فضای آن با سایر لیگ فرق دارد. استادیوم‌ها در این لیگ در مقایسه با سایر لیگ‌ها خالی هستند و خشونت در آن نسبت به سایر کشورها بیشتر موج می‌زند. اتفاقاتی که در کالیاری، رم و وارسه رخ داد بسیار ناراحت کننده بود. دیگر نباید گذاشت که بازیکنان گروگان‌های یک مشت هوادار بی‌عقل شوند.

آنچلوتی افزود: اینجا در اسپانیا، اعتراض هواداران تنها به سوت و هو در استادیوم‌ها محدود می‌شود. اینجا دیگر خبری از هوادران افراطی و بنرهای توهین‌‌آمیز خبری نیست. با این وجود این‌ها چیزهایی نیستند که مرا از فوتبال ایتالیا دور کرده است بلکه لذت مضاغفی است که انجام یک مأموریت خارجی و شناخت فرهنگ ورزش سایر کشورها برای من دارد.

سرمربی کهکشانی‌ها با رد این موضوع که او به زودی سرمربی تیم ملی ایتالیا خواهد شد، تأکید کرد: هدایت تیم ملی ایتالیا اکنون در دست مربی قابلی است. شاید در آینده من مربی ایتالیا شدم اما در حال حاضر من از مربیگری روزمره در رده باشگاهی لذت می‌برم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *