سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

لحن تحقیرآمیزنتانیاهو درباره مصافحه با عباس

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 458916
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید او مایل به سرنگونی تشکیلات خودگردان نیست زیرا جایگزین آن بدتر خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» می‌گوید او مایل به سرنگونی تشکیلات خودگردان نیست زیرا جایگزین آن بدتر خواهد بود.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، نتانیاهو روز گذشته (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران اسرائیلی در پاریس گفت: «من آرزوی نابودی تشکیلات خودگردان را ندارم».

هفته گذشته، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی احتمال سرنگونی تشکیلات خودگردان را بررسی کرده بود. اما نتانیاهو از اظهارنظر درباره این مبحث خودداری کرد. موضعی که او روز گذشته در پاریس اتخاذ کرد، متفاوت از اظهارنظر برخی وزرای اسرائیلی بود که گفته بودند، سرنگونی تشکیلات خودگردان به نفع اسرائیل است و بنابراین نباید کارهایی انجام شود که مانع تحقق این موضوع شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره دست دادن با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان نیز گفت، این کار با توجه به پروتکل دیپلماتیک صورت گرفته و نشان دهنده تغییر در روابط آنها نیست.

هاآرتص نوشت: ظاهرا دست دادن چیزی را برای محمود عباس هم تغییر نداده است. او در دیدار با «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه از او خواست پاریس تلاش خود را برای تصویب قطعنامه شورای امنیت برای پایان دادن به درگیری اسرائیل و فلسطینی‌ها افزایش دهد.

او در سخنرانی خود در کنفرانس تغییرات اقلیمی نیز به رژیم صهیونیستی حمله کرد و از جهان خواست اسرائیل را برای پایان دادن به اشغالگری تحت فشار قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *