جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سرمنشا اغلب قتل ها چیست؟

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 388013
رئیس شعبه دوم تجدیدنظر استان خراسان گفت: اهانت، منشاء اصلی بسیاری از جرائم بزرگ از جمله قتل‌هاست.
به گزارش جهان؛ "حجت‌الاسلام محمدباقر باقری" رئیس شعبه دوم تجدیدنظر استان خراسان جنوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه اهانت، منشاء اصلی ارتکاب به جرائم بزرگ است، اظهارداشت: اهانت، از آن دسته جرائمی است که به عنوان منشاء و سرچشمه تمامی حوادث و جرائم بزرگ تلقی می‌شود، اما کمتر کسی به آن اهمیت می‌دهد.

وی ادامه داد: در طول روز به کررات شاهد بروز این مساله در جامعه هستیم و این در حالی است که بسیاری از قتل‌ها در اثر این امر خلاف اخلاق روی می‌دهد.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه تعداد زیادی از پرونده‌های قضایی اختصاص به اهانت دارد، تصریح کرد: متاسفانه چون جامعه برای این رفتارهای خلاف اخلاق مجازات‌های قانونی در نظر نگرفته، این دسته از اعمال به اسم جرم و جنایت شناخته نمی‌شوند.

رئیس شعبه دوم تجدیدنظر استان خراسان در پایان خاطرنشان کرد: راهکار موثر در پیشگیری از وقوع اهانت، فرهنگ‌سازی در این زمینه است که این رسالت ابتدا باید از خانواده‌ها شروع شود و آموزش‌های لازم در این زمینه به فرزندان داده شود.
https://jahannews.com/vdca6anee49naw1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6anee49naw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
جالب بود ...جهان نیوز لطفا این مطلب رو برای این اقای محترم .. چاپ کن
....