جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

اعتراض مجیدی در باشگاه استقلال

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 441815
فرزاد مجیدی روز گذشته در باشگاه استقلال به تقلبی بودن لباس ها اعتراض کرد و آن را عاملی دانست که جلوی تمرین کیفی بازیکنان را می‌گیرد چرا که هنوز پیراهن‌های با کیفیت اصلی نرسیده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بازیکنان و کادر فنی استقلال از کیفیت پیراهن هایی که باشگاه به آنها می دهد راضی نیستند و مدام در تمرینات و البته هتل و اردو ها در این رابطه غرولند می کنند.

کیفیت لباس های اصلی مارکی که استقلال با آن قرارداد بسته البته خوب است اما ظاهرا به دلیل اینکه بسیار دیر استقلالی ها با این برند قرارداد بسته اند قرار است از هفته هفتم یا هشتم اصل لباس ها به تهران و باشگاه استقلال برسد و تا آن موقع پیراهن هایی که باشگاه برای بازیکنان تهیه کرده غیر مارک است و کیفیت بسیار بدی دارد و مارک لباس را هم روی آن چسبانده اند.

با خبر شدیم روز گذشته فرزاد مجیدی در باشگاه استقلال بسیار عصبانی بوده و فریاد زنان در خواست رسیدگی به این مشکل را داشته است؛ او حتی تهدید کرده که اگر مشکل لباس‌ها را حل نکنند در این رابطه مصاحبه می‌کند و اعلام می کند که این لباس ها تقلبی است.

مجیدی تاکید داشته بازیکنان با این لباس‌ها و این کیفیت نمی‌توانند تمرین کنند و از این جهت استقلال دچار افت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یه دونه ای دمت گرم افشا کن