جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۷

آرنولد فوت"بیت‌الله"را تسلیت گفت+عکس

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۵
کد مطلب: 441211
آرنولد شوارتزینگر پیشکسوت قهرمانی پرورش اندام در دنیا و سیاستمدار آمریکایی در صفحه فیسبوکش یاد بیت الله عباسپور را گرامی داشت.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آرنود با به اشتراک گذاشتن لینکی از سایت فلکس توجه طرفداران صفحه اش را به خبر فوت و افتخارات قهرمان پرورش اندام ایران جلب کرد.

در این لینک با لیستی از افتخارات و قهرمانی های جهانی بیت الله عباسپور متنی نیز منتشر شده که فوت قهرمان ایرانی را به خانواده ،همسر و حنانه دختر ورزشکار ایرانی تسلیت می گوید.

کاربران ایرانی هم با درج نظرات این اقدام آرنولد را تحسین کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کلا کاربرای ایرانی یا دارن تحسین میکنن یا فوش میدن!
خدا رحمتش کنه!! ولی واقعا که چی ما باهزار بدبختی و هزازان ساعت وقت و هزاران دارو بدن خود را اینطور کنیم که نشان بدیم که چی بشه!! که بعدش بر اثر عوارض داروبمیریم!! حالا گیرم کسی هم گفت به چه هیکلی!! یا چارتا جایزه هم گرفتیم!! اما حالا جوابهمسر و دخترش را کی میده!! اصلا ارزشنداره انسان سالم ورزشکار بدنی بدونچربی و لاغر و متناسب دارد!! مثل کوهنوردان!!و...
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز از چیزی که خبر نداری اظهار نکن، لااقل به خودتون زحمت بدید یه جستجویی در خصوص علت فوت این بنده خدا داشته باشید بعلاوه دوستانی که تأیید کردن.
بیت الله عباسپور بیماری نادر واسکولیت یاهمون التهاب رگهای خونی داشتند که متأسفانه در جهان از هر 15 میلیون نفر یک نفر دچار این بیماری میشه. ضمنا آقای عباسپور از بسیجیان کرج بوده و همسرشون هم چادری بودند.
این پیج رو هواداران آرنولد میگردونن و هیچ ربطی به آرنولد نداره
هادی
همین! ؟ لابد روح آنمرحوم هم از اینکه آرنولد براش 3 کلمه یادبود نوشته خیلی شاده!!! چرا آخه فرهنگ ما اینقدر مفلوک شده که این چیزها شده ارزش که جوانان ما بجای خلاقیت و ... برن دنبال این حماقتها؟!
مفلوک خودتی
علی محمدی
با سلام خدمت همه ملت ایران وبخصوص خانواده داغ دیده بیت الله امیدوارم غم اخرشون باشه