جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واژگونی اتوبوس حاجیان آسیایی +عکس

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۳
کد مطلب: 442571
برخورد سه دستگاه اتوبوس در عربستان که واژگونی یکی از اتوبوس‌ها را به دنبال داشت، موجب جان باختن یک حاجی و مجروح شدن ۲۵ نفر دیگر شد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه الریاض عربستان، برخورد سه دستگاه اتوبوس در جاده «الهجره» واژگونی یکی از اتوبوسها و در نتیجه جان باختن یک حاجی از کشوری آسیایی و مجروح شدن ۲۵ نفر دیگر را به دنبال داشت.


«خالد السهلی» سخنگوی رسمی هلال احمر این منطقه در این باره گفت: مرکز امداد ۹۹۷ در ساعت ۳:۵۶ بامداد امروز تماسی را مبنی بر تصادف سه دستگاه اتوبوس و واژگونی یکی از اتوبوسها دریافت کرده و بلافاصله ۱۴ گروه امداد رسانی و تیم واکنش سریع را عازم محل حادثه کرد.


با حضور گروههای مزبور در محل حادثه و انجام اقدامات اورژانسی روشن شد که یکی از حجاج جان باخته و ۲۵ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

به گفته وی وضعیت چهار نفر از مصدومان متوسط و بقیه نیز با جراحت های سطحی گزارش شده است و همه آنان برای مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *