سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۲
به یاد بازی ایران و استرالیا

سلفی‌که رویای یک ملت را بر باد داد!+عکس

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 449079
یک نوجوان اسکاتلندی رؤیای ملتش را بر باد داد.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ شب گذشته در جریان دیدار تیم‌های اسکاتلند و لهستان، زمانی که دیدار دو تیم با نتیجه 2 - 1 به نفع اسکاتلند در جریان بود، یک نوجوان ناگهان وارد زمین شد. او بخش زیادی از زمین را دوید تا به رابرت لواندوفسکی رسید. گوشی موبایل خود را آماده کرد و با معروف‌ترین بازیکن حاضر در زمین عکس یادگاری سلفی انداخت. 
 
اما پس از این عکس او توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و به خارج از زمین منتقل شد. 
 
در ادامه مسابقه داور دقایق تلف شده زیادی را به خاطر حضور این پسر محاسبه کرد و در واپسین ثانیه‌ها، رابرت لواندوفسکی موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند.


حالا جوی سنگینی در اسکاتلند علیه این نوجوان به راه افتاده است. اسکاتلندی‌ها معتقدند اگر او این کار را نکرده بود، آن‌ها اکنون راه صعود به یورو را پیموده بودند. اسکاتلندی‌ها از سال 1998 تا کنون در هیچ تورنومنت مهمی حاضر نبوده‌اند. 

این کار پسر اسکاتلندی، اذهان را کمی به سمت مرد دیوانه استرالیایی می‌برد. کسی که باعث شد بازی ایران - استرالیا جریانش عوض شود و بازی به نفع ایران به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یونس
میگن یک دیوونه ای یک سنگی میندازه تو چاه 100تا عاقل نمیتونن درش بیارن همین حکایته
Iran, Islamic Republic of
مردم رو چی فرض کردید؟!!! این عکس اون شخصیه که در بازی ایران و استرالیا پرید رو تور دروازه و اونو پاره کرد! کجای این فرد نوجوانه؟ ..