جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پای وشابه های آمریکایی به کشور باز شد

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 449178
دولت آمریکا با یک قرارداد توزیع که در ماه سپتامبر بین شرکت تولید‌کننده نوشیدنی آرکای و یک شرکت ایرانی منعقد شده، موافقت کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری گلوبال ترید مگ خبر داد، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا از سوی وزارت امور خارجه این کشور با یک قرارداد توزیع که در ماه سپتامبر (ماه گذشته میلادی) بین شرکت تولید‌کننده نوشیدنی آرکای و یک شرکت ایرانی منعقد شده، موافقت کرد.

صادرات نوشیدنی‌های تولید‌شده توسط شرکت‌های آمریکایی به ایران از دهه ۱۹۹۰ تاکنون ممنوع بوده است، اما اکنون دولت آمریکا با صدور نوشیدنی‌های تولیدی یک شرکت آمریکایی به ایران موافقت کرد.

این مجوز که از هفته گذشته اجرایی شده است، اجازه صدور نوشابه‌ها و آبجو‌های بدون الکل تولید شرکت آمریکایی آرکای به ایران را صادر می‌کند.

دیوید آنجل، معاون امور فروش شرکت آرکای در این باره گفت: «اکنون نوشیدنی‌های آرکای در دسترس ۱۰۰میلیون مصرف‌کننده ایرانی خواهد بود».

وی افزود: «این به‌نفع همه است. ما نوشیدنی‌های شیرینمان را از آمریکا به ایران صادر خواهیم کرد. این موجب ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای کارگران آمریکایی خواهد شد، این یک وضعیت برد ــ برد است».

شرکت آرکای بورجز، که مرکز آن در ملبورن فلوریدا قرار دارد، نوشیدنی‌های غیرالکلی تولید می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *