پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رئيس مجلس خبرگان رهبري:

تحولات‌منطقه‌زمينه‌ساز‌ظهورحضرت مهدي(عج)

جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 169476
آيت‌الله مهدوي کني ابراز داشت: تحولات منطقه خاورميانه و اروپا و سيل عدالتخواهي ملتهاي دنيا، زمينه ساز ظهور حضرت مهدي(عج) است.
آيت‌الله محمدرضا مهدوي کني در گفت‌وگو با ايسنا در مسجد مقدس جمکران، انقلاب‌هاي منطقه و تحولات اروپا را زمينه‌ساز ظهور حضرت مهدي(عج) دانست و گفت: امروز مردم در اقصي نقاط دنيا به پاخواسته و عدالت و آزادي را مطالبه مي‌کنند و به دنبال حقشان هستند.

وي افزود: اين خيزش‌ها در کشورهاي اسلامي با شعار اسلام و دين و در کشورهاي غيراسلامي با شعارهاي آزادي خواهانه است و انشاء‌الله همه اين حرکات زمينه‌ساز ظهور حضرت مي‌باشد.

رئيس مجلس خبرگان رهبري انطباق علائم ظهور را با برخي افراد و وقايع سوء استفاده دانست و گفت: بارها ديده‌ايم که بعضي از افراد با منطبق کردن علائم ظهور بر روي افراد قصد سوء استفاده داشته‌اند و اين در حاليست که علما و بزرگان ما همواره "کذب الوقاتون" را به ما گوشزد کرده‌اند.

وي ابراز داشت: دسته دوم کساني هستند که نسبت به علائم ظهور بي‌توجه هستند و هيچ تلاشي براي آماده ساختن خود نمي‌کنند، در حالي که انتظار فرج امري عملي است نه زباني و بايد در زندگي مردم جاري باشد و اميدواريم همه ما جزو منتظران واقعي حضرت باشيم و عملمان مطابق با خواسته بقيه الله الاعظم باشد.

گفتني است؛ آيت‌الله مهدوي کني، پيش از ظهر امروز براي اقامه نماز در مسجد مقدس جمکران حضور يافت.

وي درپايان با آيت‌الله وافي، نماينده مقام معظم رهبري و توليت مسجد مقدس جمکران ديدار و گفت‌وگو کرد و از ماکت طرح جامع مسجد مقدس جمکران بازديد نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *