جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حذف تراکتورسازي با شکست مقابل الاتحاد

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 355271
تراکتورسازي تبريز نخستين نماينده حذف شده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا نام گرفت.
در ادامه هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا، الاتحاد عربستان با برتري ۲ بر صفر مقابل تراکتورسازي ۱۰ نفره صعود خود را قطعي و نماينده ايران را حذف کرد.

در نيمه نخست عبدالفتاح توفيق عسيري دقيقه ۱۸ گل الاتحاد را به ثمر رساند و دقيقه ۲۵ ميلاد فخرالديني که ۴ دقيقه قبل کارت زرد گرفته بود با دريافت کارت قرمز از سوي داور مسابقه اخراج شد تا کار تراکتورسازي دشوارتر شود.

در اين شرايط توني اوليويرا ناچار به جايگزيني محمد حسين مهرآزما بجاي ميثم بائو شد و در ترکيب الاتحاد هم مصدوميت شديد احمد حسن عسيري سبب جايگزيني محمد بوسبعان شد.

در نهايت نيمه نخست با برتري يک بر صفر الاتحاد تمام شد.

با آغاز نيمه دوم باز هم الاتحاد عملکرد بهتري داشت و در دقيقه ۶۰ توسط مختار فلاته گل دوم اين تيم به ثمر رسيد. ۶ دقيقه بعد حامد لک با سرنگون کردن مهاجم الاتحاد در محوطه جريمه يک کارت زرد گرفت و يک پنالتي هم نصيب تيم عربستاني شد اما اين ضربه را فهد المساعد المولد به تير دروازه زد تا بازي همان ۲ بر صفر باقي بماند.

در اين ديدار کريم انصاري‌فرد هم کارت زرد گرفت و از بازي بعدي و تشريفاتي تيمش مقابل لخويا محروم شد. دقايق پاياني تلاش‌هاي انصاري‌فرد براي گلزني نتيجه نداشت و حامد لک هم موقعيت جدي تيم الاتحاد را در دو مرحله مهار کرد تا بازي با همان برتري ۲ بر صفر الاتحاد تمام شود.

با اين نتيجه الاتحاد عربستان با ۹ امتياز بعد از العين امارات ۱۰ امتيازي در رده دوم ايستاد و صعودش را قطعي کرد. اين ۲ تيم در هفته پاياني تنها براي تعيين صدرنشين مصاف خواهند کرد.

تراکتورسازي هم که با اين شکست و ۵ امتيازي ماندن از گردونه مسابقات حذف شد در روز پاياني ديدارهاي اين گروه ديدار تشريفاتي خود را در تبريز مقابل لخويا قطر ديگر تيم حذف شده گروه C ليگ قهرمانان آسيا انجام خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *