پربيننده ترين عناوين
| در برنامه "رو به فردا" صورت گرفت: |
| پرداختن به دو موضوع مجزا در مناظره شریعتمداری و کواکبیان |
| چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۳۳ |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۶:۴۱:۳۱ |
| از اینکه مدتها تحت تبلیغات منفی مخالفات آقای شریعتمداری دیدی منفی نسبت به ایشان داشتم متاسفم من دیشب منتظر ظاهر شدن یک فرد قلدر و زورگو و بی منطق و عصبی و تند مزاج و دیکتاتور ...خلاصه تمام صفات منفی که دشمنان آقای شریعتمداری از ایشان ساخته بودند را انتظار می کشیدم تا اینکه مناظره شروع شد و من دیدم که ایشان انسانی فهیم صادق و منطقی و با ظرفیت و تحمل بالا هستند و تمام صفات منفی ای که سالها است به او نسبت داده بودند در او نبود او حتا از هارت و پورت ها و توهین و تهمتهای آقای کواکبیان نسبت به خودشان بزرگوارانه گذشت و تنها دغدغه او دفاع از انقلاب و اسلام و ولایت و ارزشها بود و اما جناب کواکبیان برای خودنمایی و از روی نادانی ایشان را " بازجو" خطاب کرد که جای شرمندگی داشت خوب است که آقای کواکبیان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق بجای بر چسب زدن و تخریب شخصیت از منطق و استدلال استفاده می کردند هر چه آقای شریعتمداری منطقی و آرام بود آقای کواکبیان با دو رویی و ریاکارانه برای انتخابات بعدی مجلس دو پهلو حرف می زد . به هر حال مناظره دیشب نشان داد که آقای شریعتمداری آنطوری که اصلاح طلبان شیقته قدرت و صهیونیستها تبلیغ می کردند نیست . او بدون عطش کسب قدرت از اسلام دفاع می کند . |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۴:۵۵:۴۵ |
| تصور میکنم اقای شریعتمداری دچار نوعی خود شیفتگی حاد است |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۲:۴۶:۳۱ |
| مغالطه يکی از صناعات خمس است که در آن از مواد درست و صحيح استفاده می شود و نتيجه گيری غير صحيح می شود يا از مواد غلط استفاده می شود و در قالب قياس منطقی ريخته می شود و نادرست را منتج می شود. سخنان کواکبيان نوعا مغالطه و گاه سفسطه بود و نه برهان؛ برخلاف سخنان آقای شريعتمدار که هم دارای مواد صحيح بود و هم دارای قالب برهانی، به همين دليل منتج و روشن و برای مخاطب جای ترديد باقی نمی گذارد. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۵۷:۵۳ |
| هر دو خوب صحبت کردند،اما در برخی موارد کواکبیان صحبتهایی کرد و شریعتمداری جواب قانع کننده ای به آن نداد و همچنین برخی صحبتهای کواکبیان که از سران فتنه حمايت میکرد،اصلا مورد پذیرش نیست. اما باید یک ساختار مناسب برای برنامه چید تا بشود نتیجه بهتری از آن گرفت،هر چند برنامه دیشب نیز خیلی بهتر از برنامه های قبلی بود و نسبتا نتیجه گیري خوبی داشت،البته فکر میکنم باید از مجری قویتر و در عين حال بیطرف استفاده کرد. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۳۶:۵۸ |
| در خصوص سوالی که آقای شریعتمداری ار آقای کواکبیان پرسید مبنی بر اینکه چرا بعضی آقایان راه خود را از اعمال و رفتارهای اسزائیل و آمریکا علیرغم خشنودی این کشورها از اتفاقات به وجود آمده،جدا نمیکنند و آقای کواکبیان گفت که اگه جدا نمیکنند دلیل نمیشه که با آنهایند!!!این حرف ایشون مثل اینه که دو خط صاف در صفحه با هم موازی باشند بعد بگوییم چون یکی دیگری را قطع نمیکند دلیل نمیشود که با آن موازی باشد!!!آقای کواکبیان اینجا دیگر مواضع باید روشن باشد نمیشود هم پلوی معاویه را خورد و هم مثل علی نماز خواند!!اتفاقا در این مورد مواضع باید 0 و 1 باشد.در واقعه کربلا افرادی بودند که میگفتند ای حسین ما نه با توئیم نه با یزید امام حسین به آنها فرمودند یا با جبهه حق که ما باشیم هستی یا اگر با ما نباشی یاطلی یعنی اگر سکوت هم کنی باطلی.در کل هم مناظره خوبی بود دوطرف حرفای خوبی زدند.(این جمله یادمان باشد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا،والسلام.) |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۳۲:۲۶ |
| جمله «اینکه هر دو جریان سیاسی اشتباهات گسترده ای در جریان انتخابات گذشته انجام داده اند بر کسی پوشیده نیست» در تحليل شما، دقيقا كپيبرداري از ادعاي سادهلوحانه علي مطهري است كه ميگويد هم احمدينژاد اشتباه كرده هم موسوي و هر دو (اول احمدينژاد) بايد عذرخواهي كنند. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۳۱:۲۷ |
| اقاي شريعتمداري واقا خوب و با دليل حرف ميزد اما كواكبيان فقط داد ميزد |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۲۱:۲۸ |
| کاش میشد تمام اصلاح طلب ها مثل آقای کوکبیان اشتباهات فرقه سبز رو قبول داشته باشن و قبول کنن بعدا نظر دهندگان محترم الکی به اسم جانباز و .... خودتان رو به مخالفین دولت نچسبانید خیلی تابلو هستید |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۱۲:۲۰ |
| دوستانی که مسخره کردند بهتره جواب منطق رو با منطق داد سوالاتی ایشون پرسید اگه واقعا جوابی دارید به جای اینکه متهم کنید مثلا چرا جواب نمیدید که چرا این کسانیکه به قول شما شریعتمداری همو رو یزید و کافر میگه که نمیگه چرا اغلب این صحبت ها درست در اومده و این افراد همشون فراری اند |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۱۱:۳۲ |
| کدوم حرف آقای شریعتمداری بی منطق بود؟ ایشون با دلیل نشون داد که ای فتنه طراحی شده بوده. در ضمن باید از آقای کواکبیان نیز تشکر کرد. آقای شریعتمداری در ابتدای بحث از آقای کواکبیان تمجید کردند و اون رو از فتنه گران تفکیک کردن که این هم کار خوبی بود. خواهش می کنم تو نظراتتون نگید جانباز و رزمنده فقط نظرتونو بدین . اینجوری باشه منم برای اثبات درستی صحبتم باید بگم فرزند شهید . درحالیکه باید منطقی بحث کرد تا مقبول بیفته |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۰۶:۱۶ |
| بسیار جذاب و مفید بود. بالاخره باید این حرفهای آقای شریعتمداری زده می شد. این یک واقعیت است که جریان فتنه برنامه ریزی شده بود |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۰۴:۰۶ |
| من نمیدونم که چرا تازگی مد شده هر حرفی میزنند(آقای کواکبیان و...) یک در میون برای اینکه بگویند حقند از رهبر معظم انقلاب نقل به قول میکنندالبته این کار فی نفسه خوب است (ولی نه اینکه تا الان هر کاری بود انجام دادیم وحالا بیاییم از رهبری دم بزنیم ) واز ایشان مایه میگذارند البته شان آقا اجل از اینها است یا از سابقه جبهه وبرادر شهید وفرزند شهید بودنشون صحبت میکنند یک کمی از شهید بهشتی یاد بگیریدکه میگفت در آن دوران بگذار به من تهمت بزنند ولی به امام خمینی (قدس سره ) حرف ناروایی نزنند خلاصه ما باید جلوی امام ورهبرمان باشیم نه رهبر را وسیله ای برای اثبات حقانیت خودمان به هر صورتی کنیم. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۱:۰۴:۰۲ |
| كواكبيان مانند ديگر اسلافش هي سعي داشت افكار عمومي را ولو به ناحق عليه كيهان و حاميان دولت بشوراند مانند اين حرفها:تمام افراطي گريها زير سر كيهان است! دولت دو روز قبل از انتخابات سهام عدالت توزيع كرده است!طرفداران دولت هم غيرقانوني تجمع كردند!و... در حاليكه نگفتندآقاي موسوي و حاميان بزرگ وي از چهار سال پيش براي اينكه احمدي نژاد راي نياورد! چه طرح ها و برنامه ها در داخل و خارج كه نريختند.اگر آقاي هاشمي مي خواست جايگاهش حفظ شود نبايد در طرح تضعيف احمدي نژاد شركت مي كرد مگر نه اينكه مي گن احترام امام زاده به متوليشه! از اينها گذشته من به عنوان يك بيننده آنچه از صحبتهاي طرفين مناظره استنباط كردم صداقت در كلام شريعتمداري و ريا و تزوير از لحن كواكبيان بود. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۴۱:۴۵ |
| این مناظره ها حداقل خاصیتش اینه که چهره ی واقعی افراد را فارغ از تبلیغات بعضا دروغ و مغرضانه به مردم نشون میده به عنوان مثال با تبلیغات شدید و مسمومی که را جع به شریعتمداری شده بود شخصا تصوری کاملا متفاوت از ایشان داشتم و بر خلاف ذهنیاتم ایشان را کاملا منطق و حتی بسیار آرم تر ار طرف مقابل یافتم که هم به شدت عصبی مینمود و حرفهایی کاملا پراکنده و بعضا سست میزد. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۴۱:۲۶ |
| اگه خیلی مردین لطف کنین همون سران فتنه را که تو برنامتون شریعتمداری اسماشونو برد بیارین اینا واسه ما جواب نمیشه خیلی ساده این که فکر کردین مردم با سران فتنن نخیر مردم خودشون شعور و درک و فهم دارن خودشون دارن میبینن دولت و نظام چقدر به زور متوسل شده برای سرکوب جامعه .من ایرانیم و به خاک کشورم پایبندم ولی شما اقایون فکر میکنین که هر کی مخالف دولت باشه یک خیانت کاره |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۲۵:۳۳ |
| از کسانی که پس از سخنان روشنگرانه رهبری که بارها و با زبانهای مختلف بیان شده، و بعد از اون اتفاق نادر 9 دیماه هنوز نتونستن حق و باطل رو تشخیص بدن، توقعی نیست که این مناظرهها روشون تأثیری بذاره... بعضیا یا خوابن یا خودشونو به خواب زدن، بدجوریم به خواب زدن! |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۱۰:۳۰ |
| مناظره علی رغم اسم دهن پرکنی که دارد، نتایج سازنده ای ندارد، زیرا حتی اگر تمام شواهد هم به نفع یک طرف مشخص باشد؛ طرف دیگر می تواند با شیطنت زیر آن بزند و فضا را پرابهام کند. این مسئله در زمان انتخابات هم اتفاق می افتاد و چون مردم در مناظرات، بازیکن خود را درون زمین می دیدند، حاظر به پذیرش واقعیت نبودند و مثلا حتی بعد از مناظره یک طرفه احمدی نژاد و کروبیف طرفداران موسوی آن را برد قاطع کروبی اعلام می کردند!!! اصلا وقتی با آن دوستان می نشستیم و مناظره را مرور می کردیم،یک حرف هایی می زدند که اصلا گفته نشده بود و به جایش خیلی از مسائل واضح را ندیده بودند. چون از همان اول با قصد برتری خودشان به دیدن برنامه پرداخته بودند و کاری به کشف حقیقت نداشتند و استرس این برنامه ها، آن ها را از روشن بینی بازداشته بود و تنها به تحجر آن ها افزوده بود. با این شریاط به نظر می رسد، اگر چه مناظره ایده آل، خیلی خوب است اما با توجه به فضای به شدت قطبی، پاسخگو نیست و شاید همان مطرح کردن شبهات و پاسخ های یک نفره، بیشتر روشن کننده باشد، به علاوه کسی مثل کواکبیان با ادعاهای غلط خود به ابهامات ماجرا نمی افزاید. نظر شخصی بنده است که مناظرات با توجه به شیطنت یک طرف ماجرا و نپذیرفتن روشن ترین مدارک موجود، آن قدرها مثمر ثمر نیست. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۱۰:۱۹ |
| آقای کواکبیان هم به نعل می زنه هم به میخ، هم میگه حرکت اشتباه بوده و هم ازش حمایت می کنه! به نظر می رسه ایشون هم میخواد با اتفاقاتی که پیش اومده خودشو حفظ کنه و هم از موجی که جریان چپ به راه انداخت و طرفدارانش به نفع خودش استفاده کنه! احتمالاً کاندیدای دوره بعدی ریاست جمهوری هم خواهد بو؟ خدا داند! |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۰۲:۱۴ |
| با عرض سلام و خسته نباشيد . آقاي كواكبيان گفتن كه سران جمع بشن و يه قانون بزارن كه بعد از اون هركي ازش منحرف شد همه محكومش كنن دسته ؟ خوب حالا : 1. مگر ما الآن در مملكت قانون نداريم ، خوب يا بد بالاخره داريم پس همين الآن هم مي شود همه با هم مجرمين رو محكوم كنند . 2. مگر نه اينكه حرف رهبري فصل الخطاب است پس هر كه توجه نكرد به اصل قانون بي اهميتي كرده . 3. مگر نه اينه ايشان گفتند رفتار هاي بعد از انتخاباط هيچ توجيهي ندارد ؟ پس دليل ديگر بر مجرم بودن . 4. مگر نه اينكه دست اجانب در پس اين ماجراهاست ، چه كساني باعث بروز همچين جسارت هايي شدند ؟ آقايان سران فتنه اين هم دليل ديگري بر اثبات جرم . كسي كه اصل ولايت فقيه را قبول ندارد يعني هيچ چيزي را قبول ندارد . بيشمار مي توان دليل و مدرك مستدل آورد براي مجرم بودن اين آقايان . |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۵۶:۲۰ |
| مناظره آقای شریعتمداری را تا حالا ندیده بودم، واقعا خوشم آمد. مشخص شد که صحبت هایی که پشت سر ایشان می کنند، چقدر دروغ است. از ذهن سازمان یافته اش لذت بردم. اگر دقت می کردید هر حرفی را با سند و مدرک بیان می کرد و دلیل "عقلی" و "نقلی" برای آن می آورد که از این از خصوصیات بارز پژوهشگران است. مناظره دیشب برای تمام کسانی که سال ها زیر تبلیغات منفی علیه کیهان قرار داشتند، خیلی آموزنده بود و نظرات افراد آگاه را کاملا تصحیح کرد. در طرف دیگر، آقای کواکبیان را برخلاف بسیاری از دوستانشان رو راست دیدم که به آنچه می گفت اعتقاد داشت، اما از آنجایی که نظم فکری مشخصی ندارد، ادعاهایی می کرد که صحت نداشتند بنابراین نتایجی که می گرفتند غلط بود (نظیر صحبت هایش در مورد جام زهر و رضایی، نقد جعلی روزنامه اش درباره مصاحبه احمدی نژاد و . . .) مورد دیگری هم که بود، سعی آقای دکتر کواکبیان برای جواب دادن به آقای شریعتمداری به هر نحو ممکن بود، حتی اگر جواب او ربطی نداشت؛ مثلا در آخرین قسمت برنام شریعتمداری برحفظ رای دهندگان به موسوی به عنوان افراد با ارزش و سرمایه نظام تاکید کرد و حتی در این قسمت از محاکمه "سران" فتنه هم حرفی نزد، و راه حل هایی را پیشنهاد داد، اما کواکبیان اعلام کرد که "یعنی شما می گویید یک جریان را حذف کنیم؟" بنده خدا شریعمتداری مانده بود که نه تنها این جمله را نگفته، بلکه حتی حرفی شبیه آن هم نزده و کواکبیان این تهمت را از کجا می گوید!! متاسفانه این پاسخ های غلط از سوی دکتر کواکبیان به شدت یافت می شد. طرح آقای کواکبیان برای تشکیل لویی جگره، تلاشی برای زنده کردن باند ثروت و قدرتی است که مردم در انتخابات رای به طرد آنان داده اند و اجازه نخواهند داد آن ها به اسم دیگری به کشور بازگردند، این طرح یک فریب آشکار است. از دو مهمان محترم تشکر می کنم، به ویژه آقای شریعتمداری که نظرات آگاهان را نسبت به خود تصحیح کرد و نشان داد از چه منطق قوی و نظم ذهنی بهره می برد. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۵۳:۱۰ |
| ولی اقای شریعتمداری در این مناظره ثابت کرد که در کیهان می تواند براحتی یکطرفه به قاضی برود اما در مقابل استدلال و منطق کم می آورد. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۴۳:۳۶ |
| اشتباه اقای شریعت مداری این است که فکر می کند از اسلام آباد امده و هر چه او و روز نامه او می نویسد عین اسلام و هر که مثل او نمی گوید و نمی نویسد دشمن اسلام است در ضمن در مناظره دیشب کواکبیان همیشه خندان بود و شریعتمداریگرفته چرا عکس ها را بر عکس انتخاب کرده اید در مجموع مناظره خوبی بود ای کاش سیما هم بی طرف تر بود |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۴۰:۱۱ |
| با سلام - در اجراي و رسيدگي مسائل كشور فقط قانون ختم كلام باشد نه حرف بعضي از مديران و مسئوليني كه با فساد، بي مديريتي و بي مديريتي خود ( از هر جناحي كه مي خواهد باشد) باعث رسوخ فساد، بي عدالتي و پايمالي حق و شان مردم و خون شهيدان شده اند. اگر آنها به قانون عمل و به مردم احترام مي گذاشتن به يقين وضعيت كشورمان خيلي خوب مي شد |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۳۸:۲۶ |
| با سلام تا این لحظه که نظرات خوانندگان را دیدم دو نفر از مخالفین آقای شریعتمداری برای اثبا ت حقانیت خود از رزمنده و جانباز بودن خودشان مایه گذاشتن که این خلاف منطق است. ضمنا به نظر من آقای کواکبیان و آقای مطهری و امثالهم آغاز دنیا و خلقت را از مناظره آقایان موسوی و احمدینژاد میدانند و قبل از آن را سانسور میکنند. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۲۸:۱۹ |
| خونسردی و تسلط اقای شریعتمداری قابل تحسین بود ضمن که اقای کواکبیان یکی به نعل میزد یکی به میخ روی هم خوب بود |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۲۵:۲۲ |
| آقای کواکبیان با خنده های اولیه و داد و بیدادهای آخرش نشون داد که از همون اول جلو آقای شریعتمداری کم اورده. آقای شریعتمداری همه چیز رو با مدرک و سند رو کرد اگر کواکبیان راست می گفت اون هم سند می آورد احتمالا سندهای هم که می اورد مثل سندهای میر حسین توی مناظره هاش بود شریعتمداری خوب حال همتون گرفت |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۲۰:۴۴ |
| نکته جالب انتهای این مناظره که از زبان آقای کواکبیان شنیده شد ÷یشنهد تشکیل لویی جرگه بود(یعنی قانونی که 26 سال درآن گردن آقایان کلفت شده دیگر به درد نمیخورد بیاییم کشور را به طور فامیلی تقسیم کنیم مثل افغانستان سابق تا مشکلات حل شود فوقشم با هم کنار نیومدیم میگیم آمریکا بیاد درستش کنه واصلا رای مردم کیلو چنده!!!).فکرمیکنم نهایت صداقت را آقای کواکبیان به خرج داد وهدف اصلی سران فتنه را به راحتی بیان کرد |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۱۶:۴۰ |
| شریعتمداری، مثل همیشه با صلابت و مستدل |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۰۵:۲۵ |
| من تا حالا در برنامه تلویزیونی شریعتمداری رو ندیده بودم با تبلیغات منفی زبادی که پشت سر این بابا است فکر میکردم خیلی منطقی نباشه و زود جوش بیاره ولی ازش خوشم اومد خوب بحث میکرد |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۰۵:۲۰ |
| بعنوان یک رزمنده وجانبازو آزاده ،سخنان آقای دکتر کواکبیان را کاملا بحق، و منطق آقای شریعتمداری راقبول ندارم .آقای شریعتمداری خود وهمفکرانش را کاملا حسینی و دیگران را یزیدی میدانند0 |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۰۴:۴۱ |
| جلسه خوبی بود آقای یامین پور باید جلسه را مدیریت می کردند و سوالات دقیق تری می پرسیدند |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۸:۵۴:۲۲ |
| به نظر من مواضع آقای کواکبیان دراین مناظره شجاعانه بود بخاطر طیف اطراطی و ساختارشکنی که پشت وی قراردارد اینکه آقای کواکبیان می گوید درانتخابات تقلب نشده ، نتیجه انتخابات را قبول داشته و دولت را مشروع و قانونی می دانم ، قانونی اساسی را قبول دارم ، رهبری فصل الخطاب است ، حرکت های بعد ازانتخابات هیچ توجیهی ندارد ، دست دشمن دراین فتنه وجود دارد حرفهای مهمی است و کل حرکت های بعد ازانتخابات از سوی جنبش سبز را زیر سوال می برد و خود دلیلی برمجرمانه بودن این رفتارها دارد لذا این حرف خیلی مهم است و باید ازکواکبیان گرچه ازطرف این جنبش تحت فشارقرارخواهد گرفت تشکر کرد اما امیدواریم آقای کواکبیان درعمل نیز به حرفهایی که می زند پایبند باشد |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۸:۲۴:۱۹ |
| اقاي مطهري خيلي عالي بيان فرمودند كه بهتر است اقاي شريعتمداري چند صباحي رو به منطقه مصفا تشريف ببرند تا فتنه ها ارام گيرد. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۸:۱۳:۰۴ |
| آقای شریعتمداری که اصلاح طلبان را آمریکایی می داند چرا عقب نشینی کرده و با جبهه باطل مناظره کرده است. بگذریم به عنوان یک جانباز از کواکبیان خوشم آمد خوب آقای شریعتمداری را چلوند. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۷:۴۲:۳۸ |
| ... تو سخنان كواكبيان مشخص بود نمي دونم بعد از اين رفتارهاي فاجعه آميز سران فتنه چرا سعي تو بازگشت اونا به نظام رو داره |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۶:۲۲:۵۰ |
| کواکبیان با صحبتهای بی اساسش نتونست جواب حرفهای منطقی و مستدل شریعتمداری رو بده یه کم دیگه برنامه طول میکشید شریعتمداری پته سران اصلی فتنه رو هم مینداخت روی آب همون که شده بت اصلاح طلبا |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۲:۴۰:۵۰ |
| فکر میکنم این مشکل، بیشتر به خاطر بیتجربگی مجری است؛ و اگر مجری پخته و کاربلدی مانند مرتضی حیدری و حتی یکی از شخصیتهای شناخته شدهی سیاسی این کار را به عهده میگرفت، روند برنامه بهتر پیش میرفت. چون با این روال، حضور مجری گویی اساسا به رسمیت شناخته نمیشود و مدیریتی روی مناظره ندارد. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۲:۰۷:۳۲ |
| برادر عزيز اصل فتنه روشنه كساني هم كه خودشون رو به او راهميزنند كه انگار نمي دونند شروع كننده كي بوده و ادامه دهنده كي هست دروغ ميگن.همون حرفي كه آقاي شريعتمداري زد درسته: فتنه گران و سران فتنه كه در داخل كشور به سر ميبرن و الان ته خط رسيدن بحثهاي جديدي باز ميكنند و اين مساله رو كشش ميدن .مردم رو مي فرستن تو خيابونا و خودشون را پنهان مي كنند. (يه دانشجوي ترم...) |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۱:۵۲:۱۸ |
| کجای این مناظره به درد من و شما خورد خدا میدونه آقای کواکبیان که یه سره داشتن بالا پایین میکردن و حمایت واضح از سران فتنه واقعا دلم برای رهبر عزیز میسوزه که اینقدر دلسوزانه و واضح حق و باطل رو میگن ولی بعضی روی همون نقطه ای که هستن بازم پافشاری میکنن واقعا آدم میمونه. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا. |
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۱:۴۷:۰۷ |
| واقعا مناظره ی امشب عالی بود. هم آقای شریعتمداری، هم آقای کواکبیان که با اینکه افکارش رو قبول ندارم ولی خیلی دوستش دارم، صمیمانه و منطقی مناظره کردن. |
| ۱ | ۲ |