پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نقص فنی در پرواز تهران-کرمانشاه

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 376278
پرواز شب گذشته تهران - کرمانشاه به دلیل نقص فنی پس از گذشت نیمی از پرواز دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت و مسافران این پرواز در فرودگاه کرمانشاه با ۵ ساعت تاخیر به فرودگاه مهرآباد رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شب گذشته مسافران پرواز کرمانشاه به تهران به شماره پرواز ۱۰۰۹ که قرار بود پرواز آنها ساعت ۲۲ انجام شود با ۵ ساعت تاخیر به فرودگاه مهرآباد رسیدند این در حالی بود که نماینده ای از شرکت ماهان در فرودگاه کرمانشاه حضور نداشت.

براین اساس هواپیمایی که قرار بود مسافران را از فرودگاه مهرآباد به کرمانشاه بیاورد پس از طی نیمی از پرواز، اعلام نقص فنی می‌کند و ظاهرا یکی از موتورهای این هواپیما از کار می‌افتد به همین جهت، دوباره به فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد.

پس از بازگشت به فرودگاه مهرآباد و به دلیل نقص فنی، هواپیما را عوض می‌کنند و هواپیمای دیگری جایگزین آن می‌شود که این هواپیما هم پس از چند ساعت تاخیر دوباره به سمت فرودگاه کرمانشاه پرواز می‌کند.

یکی ازمسافران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: پس از آنکه یکساعت از زمان پرواز گذشت چندین بار با اطلاعات پرواز تماس گرفتیم که آنها به ما می گفتند که هواپیما روی باند مهرآباد است و تاچند دقیقه بعد به سمت کرمانشاه پرواز می کند.

وی افزود: اما این هواپیما ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به فرودگاه کرمانشاه رسید که همین موضوع هم موجب شد تا تعدادی از مسافران، از پرواز با این هواپیما منصرف شوند.

این مسافر با گلایه از اطلاع رسانی شرکت ماهان، گفت: باوجودیکه بارها با اطلاعات پرواز شرکت مهرآباد تماس گرفتیم اما موفق نشدیم تا با مسئولان شرکت ماهان صحبت کنیم و حتی نماینده این شرکت در فرودگاه کرمانشاه هم حضور نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *