سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۲

پیشنهاد۱+۵ درباره پول بلوکه‌شده ایران

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 323672
یک روزنامه بریتانیایی در خبری به نقل از مشاور سابق وزارت خارجه آمریکا مدعی شد ۱+۵ در پیشنهاد جدید خود به ایران خواستار تعلیق کامل هسته‌ای در طول مذاکرات خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، غرب در نظر دارد پیشنهادی را به ایران برای دسترسی به بخشی از پول‌های بلوکه شده بدهد.

بر اساس این گزارش، روزنامه تایمز لندن در گزارشی مدعی شده است که ۱+۵ در صورتی پیشنهاد فوق را به ایران می‌دهد که این کشور در طول مذاکرات و تا زمان حصول توافق کلیه فعالیت‌های هسته‌ایش را متوقف کند.

این خبر در حالی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که ایران و شش کشور برای دور جدیدی از مذاکرات در ژنو آماده می‌شوند.

منبع خبر تایمز لندن «رابرت آینهورن»، مشاور سابق وزیر امور خارجه آمریکا عنوان شده است.

این خبر به‌طور مستقل قابل تایید نیست. مقامات کشورمان تاکید کرده‌اند که تعلیق غنی‌سازی را دیگر نخواهند پذیرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی هی بگن خزانه خالی اینام اینکارو میکنن
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بايد روحاني بگويد چه كسي به او گفته كه در آستانه مذاكرات بگويد خزانه خالي است . قطعا" او از پيش خودش چنين چيزي نگفته بنده معتقدم كه هاشمي رفسنجاني بهش ديكته كرده كه اين گرا را به غربي ها بدهد . اكنون بايد گفت بابا رونالدو را رها کن گل‌آقا را بچسب تا فرصت پيدا كنه گل به تيم خودي ميزنه اين گل آقا يه جورایي با تيم مقابل كنار اومده كه هر طوري شده تيم خودي را ببازونه . ميگي نه صبر كن ببين مربي بايد هرچه زودتر اين بازيكن را با يك بازي كن قبراق و فدايي تيم تعويض كنه تا وقت بازي تموم نشده بلكه بتوانيم بازي را ببريم . تعلل موجب پيشماني است .