جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۶
۲۰۳

واکنش "عفت مرعشی" به‌ حبس "مهدی"/ انقلاب‌ از اوین آغاز می‌شود!‬

رونمایی از اسم رمز برای فتنه جدید توسط «کلمه»
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 438279
آلزایمری که این روزها فضای خانواده هاشمی را فرا گرفته‌ است مانع از آن شده که این خانواده گذشته خود را به یاد بیاورد؛ به طوری که این خاندان هرچه تا کنون از قدرت به دست آورده‌اند، از برکت انقلاب اسلامی بوده‌ است.
واکنش "عفت مرعشی" به‌ حبس "مهدی"/ انقلاب‌ از اوین آغاز می‌شود!‬
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، طی روزهای گذشته، مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای گذراندن محکومیت حبس ده ساله خود روانه زندان اوین شد.

در همین راستا، خانواده هاشمی حتی تا دقایق پایانی تلاش‌های بسیاری برای نشان دادن بیگناهی فرزند خود انجام دادند اما با توجه به اسناد و مدارک موجود علیه مهدی هاشمی در دستگاه قضایی کشور، وی به ده سال زندان محکوم شده بود.

کلیپ های وداع پایانی و دیده بوسی پدر و پسر از جمله اقداماتی بود که این خانواده در راستای تطهیر فرزند خود انجام دادند تا حتی با وجود اثبات فساد اقتصادی مهدی هاشمی، اذهان عمومی را در دقایق پایانی منحرف کنند.

در راستای این اقدامات فائزه هاشمی با سایت ضد نظام و معاند کلمه، مصاحبه ای انجام داده و ضمن زیر سوال بردن دستگاه قضایی کشور، سیاه نمایی های گسترده ای را انجام داده است.

وی در جایی از این مصاحبه گفته است: این فشارها و اتهامات واهی به خانواده هاشمی با هدف تخریب آقای هاشمی صورت می گیرد که کاملا نتیجه عکس خواهد داد!

فائزه در قسمت دیگری از سخنان خود از قول عفت مرعشی مدعی شده است که “انقلاب از اوین شروع شد و زندان ها و فشارها و کسانی که در زندانها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب داشت و حالا به همین شکل” بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت.”

فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پایان می گوید: “در هر حال برای این همه زنان و مردان بی گناه حکم زندان داده شد و رفتند زندان، و مهدی هم یکی از آنهاست. متاسفانه شرایطی شده که بچه های همه ملت در زندان هستند و بلایی است که خاص خانواده هاشمی نیست.”

نکته ای که در ابتدا می توان به آن پرداخت این است که چرا فائزه هاشمی با وجود این که می داند سایت معاند و ضد نظام کلمه هیچ گونه سابقه روشنی در حمایت از کشور ایران ندارد، باز هم به گفت و گو با این سایت پرداخته و آیا تریبون های داخلی برای اظهار نظرهای مختلف این خاندان کافی نبوده اند که به سایت های ضد نظام و معاند پناه برده اند.

از طرف دیگر محاکمه مهدی هاشمی خواسته تمام ملت ایران بوده و اتهاماتی مانند ارتشا و اختلاس مسائلی نیست که با گذشت بیش از هزار روز رسیدگی به موضوعات مختلف در پرونده هاشمی از آنها با عنوان اتهامات واهی نام برد.

در حقیقت دادگاه عادلانه ای که برای همه مفسدان اقتصادی تشکیل شده است برای مهدی هاشمی هم تشکیل شد و با وجود سندهای مختلف این حکم برای وی به اجرا در آمد؛ اما این دلیل نمی شود که چون یکی از از خانواده هاشمی متهم شده است، دادگاه ناعادلانه بوده و اتهامات واهی باشد.

با نگاه دیگر به این سخنان فائزه می توان گفت سالهاست که هاشمی رفسنجانی در انتخابات های مختلف از سوی مردم رد شده است و اکنون خانواده هاشمی فرصتی پیدا کرده اند تا تسویه حساب شخصی خود با مردم را با بیان چنین مطالبی انجام دهند و ارتباطی نامعقول میان مردودی آیت ا... و فساد اقتصادی فرزند او برقرار کنند.

باید از فائزه پرسید که منظور او از ملت چه کسانی است؟ با بررسی صحبت های فائزه می توان دریافت منظور او از فرزندان ملت ایران، افرادی است که همواره دستشان را در جیب مردم فرو کرده تا به قیمت گسترش ثروت و قدرت خود، اموال بیت المال را استفاده کرده و حقوق مردم را پایمال کنند.

در حال حاضر مفسدین اقتصادی، مجرمان و محکومین امنیتی در زندان ها به سر برده و فائزه برای تطهیر برادر خود بالاجبار دست به تطهیر همه مجرمان کشور زده است تا شاید گناه برادر خود را کمتر جلوه بدهد.

در حقیقت ملت ایران افرادی هستند که هیچ گاه با دید طلبکارانه و چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران نگاه نکرده و حتی در مشکلات و سختی های کشور حاضر به وطن فروشی نشدند.

افرادی که روزی جان فرزندان خود را فدای انقلاب اسلامی و کشور ایران کردند، صاحبان اصلی این ملت بوده اند؛ این در حالی است کعه این افراد هیچ گاه خود را طلبکار از جمهوری اسلامی ندانستند.

این سخن فائزه هاشمی در خصوص اینکه هیچ حکومتی با زندانی کردن افراد پابرجا نمانده است کاملاً صحیح بوده و ملت ایران نیز در همین مسیر پیش رفته است اما باید متذکر شد به برکت جمهوری اسلامی ایران، امروز کسانی که به ناحق در پی ظلم به مردم و حقوق آنها رفته اند محاکمه شده و این خواسته همه مردم است.

نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر حکومت های جهان در این است که در ایران، هیچ گونه سازشی با افراد وجود نداشته و حتی آقازاده هایی که خلاف جریان انقلاب حرکت کنند، محاکمه می شوند.

این ویژگی در جمهوری اسلامی در راستای این است که این نظام وابسته به افراد نبوده و موقعیت‌های سیاسی نمی تواند تأثیری بر استقلال در جمهوری اسلامی بگذارد.

عفت مرعشی در حالی اوین را مبدا انقلاب می داند که مقایسه حکومت پهلوی با جمهوری اسلامی ایران از هر جهتی نادرست بوده است.

تا پیش از انقلاب، اوین جایگاه مبارزان سیاسی و مدافعان انقلاب اسلامی بود اما اوین امروز میزبان مفسدان اقتصادی، دزدها و محکومین امنیتی است که پای خود را بر خون هزاران شهید قرار دادند و دست خود را به جیب مردم رساندند.

شروع انقلاب از اوین یکی دیگر از کدهایی است که برای فتنه گری از سوی خانواده هاشمی مطرح می شود همانطور که عفت مرعشی در سال ۸۸ با رمز اگر تقلب شد به خیابان ها بریزید آتش فتنه ۸۸ را شعله ور ساخت امروز هم به خاطر نجات فرزند متهم خود از زندان، سعی در روشن کردن فتنه ای دیگر در کشور دارد.

در این میان نقش هاشمی رفسنجانی در برخورد با خانواده خود بسیار مهم و موثر است و نباید برای مردم چنین تلقی شود که آیت ا... تحت تأثیر خانواده خود قرار گرفته است.

هنوز هم به هاشمی رفسنجانی با دید یک مبارز قدیمی نگاه می شود و سکوت یک مبارز قدیمی انقلاب اسلامی در قبال سیاه نمایی ها و فساد خانواده خود قطعاً شایسته نیست.

آلزایمری که این روزها فضای خانواده هاشمی را فرا گرفته است مانع از آن شده که این خانواده گذشته خود را به یاد بیاورند؛ به طوری که این خاندان هرچه تا کنون از قدرت و ثروت به دست آورده اند، از برکت انقلاب اسلامی بوده است.

در این میان نقش قوه قضائیه بسیار موثر بوده، در حالی که قدرت و شجاعت قوه قضاییه در برخورد با آقازاده ها ستودنی است اما باید این نکته را هم متذکر شد که لازم است قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم وارد شده و مانع از سیاه نمایی های بیشتر از سوی این خانواده در جامعه شود.

بدون شک دهن کجی هایی که از سوی این خانواده به نظام شده است کم نبوده و شاید تذکری از سوی قوه قضائیه مانع از ادامه روند این دهن کجی ها به نظام و ارکان آن شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پولداری ازکجاشروع میشه
از کرسنت و استات اویل و توتال و دریافت رشوه های میلیون دلاری شروع میشود .
از قیاسش خنده آمد خلق را
مــــــــــــا همه فرزند آیت الله هاشمی هستیم...
زنده باد آیت اللهی که میتوانست مجیز گویی کند و راحت زندگی کند اما به مردم پیوست...

"سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور"
پدر و فرزندیتان مبارکباد!!!!!
ما هم پیرو راه امام حسین ع و امام خمینی ره و همچنین شاگرد امام خامنه ایی هستیم و ضد مستکبران و کاخ نشینانی هستیم که از راه مکیدن خون مردم به ثروت رسیدند.
Iran, Islamic Republic of
بخاطره همینه در بالای شهر زندگی می کنه تا مشکلات مردم پایین نشین را از بالا ببینه!
شما دل دزدها که همه ی این مملکت رو غارت کردین تو این 8 سال..ببندین دهنتون رو
Romania
اگه دلیل محکمه پسندی داشتن تا حالا هزار دفعه از 2 سال پیش رو کرده بودن برای اون 8 سالی که سالهای سیاه مینامند و همینطور برای تهمتهاشون و کار و به دادگاه کشیده بودند ولی خودشونم میدونن دزد گفتنهای سیاسیشون برای کسب وجهه بود و چیزی تو چنته ندارن بخوان رو کنن وگرنه انقد مجبور به غوغای رسانه ای به پا کردن نمیشدن
دانه فلفل سیاه وخال مه رویان سیاه ، اما این کجا ! و آن کجا
راست میگه !!!!باید به یکی از زندانهای سیستان و بلو چستان همراه با اعمال شاقه فرستاده میشد تا قدر عافیت را بدانند و حرف زیادی نمی زدند.
Germany
انقلاب تیلیاردر ها رو گفته.
خدایشش یک عده کاملا از جامعه جدا شدن و این نتیجه سالها آقازاده پروری اه
من میبینم فدایی های مهدی هاشمیو که منتظرن بریزن تو خیابونا و انقلابی تازه بر پا کنن
میبینم افراد رنج کشیده ای که شعارشون اینه "من هم مهدی هاشمی هستم" "من هم کرسنت هستم" "کرسنت ما رو پس بدین" من میبینم کسایی که واسه عزت و سربلندی این مردم حاضرن از مهدی هاشمی دفاع کنن حتی تا پای جان؟؟؟!!!!!!!!
حالا کی بریزیم توی خیابانها ؟!! خخخ .
Latvia
یکی از این خانواده بپرسه مگه آقای هاشمی قراره چکاره بشه که این اقدامات جهت تخریب وی صورت میگیره؟ !!!!
ننه عفت بیراه نگفته انقلاب از اوین شروع میشود از مبارزه با آقازاده های دزد آغاز میشود حالا این حرفش کجاش اشتباهه؟
Germany
مودب باش
Germany
درود بر ايت الله هاشمى
Iran, Islamic Republic of
بله . انقلاب زندانی کردن آقازاده های مفسد و اختلاسگر
Iran, Islamic Republic of
تا جلسات دادگاه پخش نشه حق به حق دار نميرسه
عزیزم شما به ر...که رئیس شورای عالی امنیت ملیه بگو مصوبه اش در مورد لزوم سکوت در برابر کرسنت رو حذف کنه تا بشه دادگاهی رو که در اون به اتهام متهم کرسنت رسیدگی شده رو پخش کنند
چه قدر اين ملت سادن بابا يارو دزد رشوه داده گرفته خورده برده ملت به........حساب نميكنه شما دنبال فيلمشي
United States
هر متهمی حق داره براش دادگاه برگزار بشه.
برگزاری دادگاه که ربطی به نوع جرایم نداره.
خیلی خوب ما میخوایم همین رشوه گرفتن و دزدی این آقا توی دادگاه برامون ثابت بشه.
به حرف شما که نمیتونیم باور کنیم.
در دنیا رسیدن حق به حقدار فقط با حکم قاضی هست نه نظر من و تو و او و دیگری، گرچه بنده موافقم صددرصد پخش بشه تا سیه رو شود هر خانواده ای که در او هزاران غش باشد
Iran, Islamic Republic of
دم هاشمي گرم كه با تيز هوشي طومار مخالفاشو بهم پيچيد
کدوم تیز هوشی!توهم ورت داشته اگه مرده بچه های دزد و اختلاسگرش جمع کنه، رو که نیست هرکی میره زندان خانوادش از خجالت نمی تونن تو جمع ظاهر شن این خانواده دمبک و دهل برداشتن
زرديني
مگر" دمي " هم از ايشون با اين آقا زاده هاي مفسد مانده؟
خاوری از کانادا
با اثبات اینکه بچه هاش سارق و دزد و جاسوس و.. هستند طومار هاشمی یچیده شد. با این افتضاح دیگه آبرویی براش نمونده. باید جمع کنن برن افغانستان زندگی کنن.
تا میشه رفت کانادا و گرانادا چه احتیاجی به افغانستان دارند.
Iran, Islamic Republic of
ها!
فازت چیه داداش؟
Romania
حالا که خودش داره میپیچه
درست گفتی
همین که هر روز داران بر علیه ایشون مطلب قرار میدن نشونشه
United States
دقیقا همینه از وحشت هاشمی شب و روز و خورد و خوراک ندارن و همه وردشون ترس از هاشمیه بنازم به قدرتت خدا که یه آدم میتونه اینقدر قدرت بدی
ناشناس
ولی انگار طومار خودش به هم پیچیدها دقت کن!!
ظاهرا کمر مادربزرگ خوب شده!!
آنتی آلزایمر
یه بار میگید ما ستون انقلاب هستیم!! یه بار میگید انقلاب رو باید ترکوند!!!
مامان مهدی!! تکلیف خوتون رو مشخص کنید.
رویایی دست نیافتنی تا غیرت در ما بچه مسلمون ها ی وطن پرست نمرده و تا زنده هستیم نمیگذاریم امثال شما کودتایی اشرافی و جاهلی به اسم انقلاب برپا کنند اول باید از روی جنازه ما رد بشوید
United States
یه سر برو بالا شهر تهرون میفهمی اون ساده زیستی که ازش دم میزدید واسه کیا تبدیل به اشرافی گری شده.
مردم کور نیستن دارن میبینن فاصله طبقاتی بین خودشون و مسئولان رو.
اونوقت میای برا ما ژست ساده زیستی میگیری؟؟؟
اماده ام تاجانم رافداي رهبرم كنم عاشوراسال شصت هجري كه هيچ ،عاشوراي سال ٨٨هم تكرارنخواهدشد
ياعلي
فکر میکردم شوم تر از مادرناصرالدین شاه نیست!!
مرگ بر جت اسکی در روز تاسوعا.
دزد جماعت ساکت شن.
Iran, Islamic Republic of
تو فرزندان این خانواده کسی نیست که این پیرمرد و پیر زن رو مدیریت کنند ....
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
با وجود اینکه مدیریت سایت جهان نیوز می خواد طبق آزادی اندیشه و آزاد بودن نظرات، نظرات ملت عزیز و فهیم ایران رو منتشر کنه اما حجم سانسور مشخصه که ملت چقدر از دست این خاندان طلبکار عصبانی هستند که طوری می نویسند که جهان نیوز مجبور به سانسور می شه من به این خانواده از همه چی طلبکار توصیه می کنم که به جای بیانیه نویسی و مدعی شدن با مدیریت جهان نیوز مکاتبه کنه تا اونها اجازه بدن به نظرات مردم بدون سانسور دسترسی پیدا کنن تا از خیال خام محبوبیت بین بیرون و بفهمن ملت چقدر از دست این خاندان عصبانین تا این خاندان برای همیشه مثل یک شهروند عادی و نه طلبکار بشینن زندگی عادی خودشون رو داشته باشن و دست از ...گری بردارن.پیشنهاد منو لطفا منتشر کنید.
رونوشت:
علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
عفت مرعشی
فائزه هاشمی رفسنجانی بهرمانی
فاطمه هاشمی رفسنجانی بهرمانی
محسن هاشمی رفسنجانی بهرمانی
یاسر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی (در زندان اوین)
United States
نمیدونم چه وحشتی از هاشمی تو تنشون افتاده که به همسر پیرش رحم نمیکنن اهانت به یه پیر زن نشونه ضعف و سسستیه
Latvia
اگر یه بدبختی دیگه با سایت کلمه و ضد انقلاب مصاحبه کنه که باهاش برخورد میشه و البته باید بشه . اما فائزه خانم ساندویچ خور اشکالی نداره !!!! وزارت اطلاعات چرا به وظایفش در مورد این بی قانونی ها و اقدامات ضد امنیتی عمل نمیکنه ؟ چرا وا داده اید ؟
فائزه خانم که در حاشیه هفتمین کنگره حزب حاما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان در مورد حکمی که قرار است طی روزهای آینده برای برادرتان (مهدی هاشمی) از سوی دادگاه صادر شود چیست؟ اظهار داشت: پرونده مهدی ما هیچ چیزی ندارد.
حالا چی شده حالا که پرونده برادرش چیزهایی داشت و محکوم شد اینجوری نظر میده
البته این اظهار نظرشون مربوط به اسفند 93 بود در حاشیه هفتمین کنگره حاما و جالبه بعد از گذشت چند ماه و در مرداد 94 اینجوری حرف میزنه وقتی برادرش محکوم شد
اگر ...احمدی نژادرا قوه قضائیه دادگاهی کرد وبه چهار میخ کشید با این همه جنایت...
ان وقت مردم ایمان می اورند که ...درست میگوید ودرست عمل کرده...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا بغض و کینه تا چه حد؟؟؟!!!احمدی نژاد قبل از ریاست جمهوری اش و از دو سالگی اش ساکن نارمک بود و بعد از ریاست جمهوریشم کماکان ساکن نارمک،اما آقایون که از روستا امدن و حالا آن را نفی می کنند،آلان در خونه های 3 هزار متری اونم در شمال شهر زندگی زندگی می کنند و البته اینا قابل مقایسه نیستن....
به جاش اطرافیان احمدی نژاد از روستا یه راست رفتن لاس و گاس!!
حسین
اونیکه رفت پیشنهاد همینا بود که اورا انتخاب کند
انتخابات 96، به حق هرچی مرده، احمدی بر می گرده
خدا نکنه کسی که به خاطر اطرافیان فاسد ....
احمدی نژاد الان در نارمک نیست. خیال باطل نکن آن کارها همه شو سیاسی بود برای گول زدن مردم
عزیز جان، اطرافیان احمدی نژاد یعنی آن کسانیکه ایشان برایشان خانه نشین و با رهبری و مجلس درگیر شد فاسد بودند، کما اینکه عده ای از آن ها هم بعد از دوره ی ریاست جمهوری دستگیر شدند و در انتظار محامکه هستند.
من منکر زحمات احمدی نژاد و کارهای خوبی که انجام داد نمیشم اما این جلوگیری از محاکمه و خط قرمز تعیین کردن های ایشان و نوع حرف زدن ایشان کشور را به عقب برد. ایشان اجازه ی در نطفه خفه کردن فساد و توطئه ها را نداد و نتیجه ی آن شد از دست رفتن بیت المال و در مضیقه افتادن مردم. واگرنه ایشان آدم ساده زیست، حزب الهی و خوب و میزان اموالشان تغییر نکرد اما اطرافیان و خانواده ی اطرافیان ایشان چطور؟ باید حتما اسم بیاورم؟
علی
چون تو نارمک مانده نمی تونه خیانتکاربه ملت باشه?بزرگ ترین ویران کننده ی کشورواختلاسگرودزد های کله گنده درپناه او شکل گرفتند.اصل غده ی سرطانی قبل ازاسراییل.
Iran, Islamic Republic of
اختلاسگر!!!
کرسنت و استات اویل و توتال همه رو احمدی نژاد برای قوه قضاییه رو کرد، مال چه کسانی بود، اگر معاون اول احمدی نژاد دست کجی کرده بود در چه دوره ای بود(یادآوری می کنم زمان اصلاحات)، و آرزو می کنیم اگر این دونفر یعنی بقایی و مشایی از نزدیکان احمدی نژاد در امان خیانت کرده اند به سزای اعمالشان برسند.
Ireland
در پاسخ به 1617201، مرتضوی را یادت رفت بگویی که حتی باعث استیضاح وزیر هم شد.
Iran, Islamic Republic of
حالا فهمیدی عمق کینه این خاندان از احمدی نژاد برای چیست؟
Iran, Islamic Republic of
اصراری برای فهمیدنت نیست، نفهمیدنت آرزوست.
از احمدی نژاد عصبانی باش و ازین عصبانیت بمیر..
برای همین الان دفترش ولنجک
باران
چقدر بی تربیت یه کم عفت کلام هم خوب چیزیه
حرصت گرفته چرا به دیگران توهین می کنی خوب آب رو بریز اونجا که ميسوزه
Ireland
این همان ادبیاتی هست که احمدی نژاد داشت و درست نبود. دقیقا هم جنس ادبیات روحانی هست که منتقدین را بیسواد خطاب کرد.
این ادبیات صحیح نیست، حالا هر کسی از آن بخواهد استفاده کند، در نفس مضر بودن آن تغییر ایجاد نمیکند.
احمدی نژاد این ادبیات را فقط برای دشمن بکار میبرد نه مخالفان داخلیش.
Ireland
توجیه عمل اشتباه کمتر از ارتکاب آن نیست. متاسفانه تفکرات ماکیاولی در بین برخی نهادینه شده.
هاشمی رو از قلم انداختی روستایی!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه خبر؟ با کی هستی؟
دکتر احمدی نژاد خودش و فرزندانش دزد نیستن و زندگی اشرافی ندارند .
دکتری خواندن آن هم در کیش با هزینه ترمی حدود بیست میلیون تومان رو شما چی میذارید اسمشو زندگی ساده ؟؟؟؟؟
وقتی رحیمی زندانی شد به قوه قضاییه احسنت میگفتن حالا که نوبت خودشون رسیده اه اه میگن!
اونم با این همه.....
Ireland
این جماعت متعصب اهل حقپذیری نیستند، چشمانشان را بسته اند و جریان سیاسی خود را دنبال می کنند، به درست یا نادرستی آن کاری ندارند، خودت را خسته نکن.
احمدی نژاد فارغ التحصیل علم و صنعته نه کیش جواب خدا رو با اینهمه تهمت چی میخواید بدید
مفاسد اقتصادی و امنیتی مهدی هاشمی بر همگان محرز و آشکار شده است و انکار این خانواده برایشان گران تمام میشود .
حمزه
Iran, Islamic Republic of
البته حق دارید اینجوری با بغض و کینه از احمدی نژاد بد بگید اخه کسی که توی مناظره های سال 88 گفت " فرزندان هاشمی دارند چیکار میکنند توی این مملکت ؟ " همین احمدی نژاد بود ... پس معلومه که درست میگفته و بقیه گفته هاشم معلومه که درسته ... این یک فقره بود ...
به نظرت بقیه خواب بودن فقط احمدی نژادبود گه گفت
Iran, Islamic Republic of
برای چه دادگاهی بشه، چون پرونده مفاسد اقتصادی آقا زاده را رو کرد؟
یک نمونش کمک 16 میلیاردی با رانت به دانشگاه خودش ! نمونه دیگر فقر و بیکاری فزاینده مردم و حیف و میل بیت المال در سفر آمریکا ! بازم بگم ؟
دقیقا بفرمایید احمدی نزاد به چه جرمی باید محاکمه بشه؟
به جرم افشای این خانواده و شخص پدرخوانده
سید
Iran, Islamic Republic of
کاملاً موافقم
نوریان
اگر می خواهید جنایت احمدی نِژاد با ببینید سری به روستا ها بزنید تا ببیند چقدر طرفدار دارد
جنایت را اونهایی مرتکب می شوند که استراتژی فکریشون اینه که
دیگی که برای ما نمی جوشه بگذار سر سگ توش بجوشه
رضا
زنده باد احمدی نژاد قهرمان و شجاع ونترس
بابا این ها رو اینقدر جدی نگیرید
خجالت نمیکشید اسم کوچک بکار میبرید. واقعا قباحت را به اوج رساندی جهان. ان شا الله حق زهرای اطهر سلام الله علیها کمر تفرقه افکنان و منافقان شکسته شود
حمزه
Iran, Islamic Republic of
کمر تفرقه افکنان و منافقان که 9 دی سال 88 شکسته شد ... منتظریم تا به یاری خدا کمر فتنه گران بعدی رو هم بشکنیم ...
خدا جای حق نشسته ان شاالله همه چیز روشن میشه بی تربیت
Iran, Islamic Republic of
خوب بگيم زن هاشمي كه بدتره!!
Iran, Islamic Republic of
نه!
Iran, Islamic Republic of
در کجای دنیا مردم با اختلاسگر و رشوه بگیر همراه بودند که به انقلاب برسند !?
زندانی توسط دیکتاتورها که بدون جرم ، بخاطر مبارزه انقلابیون اتفاق می افتد متفاوت است از زندانی در جمهوری اسلامی و با جرایم دزدی و چاقو کشی و۰۰۰ اردوکشی میدانی ۰۰۰
رییس فتنه دستور را صادر کرد بوی فتنه میآید آنهم از سمت زندان اوین، این خانواده با خیال واهی خود بار دیگر میخواهند عده دیگر جوانان این مملکت با مکر خودشان و به خیابان بکشانند و آنها را برای هدفهای شخصی خود به کشتن دهند و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین ، خداوند مکرشان را به خودشان برمیگرداند
حمید
واقعا به این خانواده ظلم شده اخه می گفتن این مملکت همش واس ماس حالا سهمشون رو نمیدن. سهام عدالتم بهشون بدید گناه دارن
اشتباهي منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اين از سوزش شديد جهان نيوزه كه وقاحتو به انتها رسونده واقعا وقتي ميبينم هاشمي چه بلايي سرشون اورده خيلي خوشحال ميشم و منتظرم تا انتخابات كارشونو يكسره بشه
Iran, Islamic Republic of
ببخشید حاج خانم!
تو انتخابات 88 همه ملت باید می ریختند تو خیابونا چون م. رای نیاورده بود ولی تو انتخابات 92 همه ملت باید جشن می گرفتند چون فرد مورد حمایت شما برنده شده بود.!!!
.
محاکمه رحیمی و مرتضوی و بقایی و... عین عدالت بود وحقشان بود محاکمه فرزندان شما شد سیاسی کاری و پدرسوخته بازی و....!!!
آقا ضد انقلاب که شاخ و دم نداره. ضد اسلام که یه چهره خاص نداره. همین خروج از حکومت اسلامی، اتهام پراکنی به قوه قضاییه، دوستی با دشمنان بالاخص آمریکا و دسمنی با دوستان بالاخص مؤمنین، فتنه گری و آتش افروزی، و از همه مهم تر ضدیت نه در حرف بلکه در عمل با ولی فقیه که در حکم جانشین امام معصوم علیهم السلام است، این ها میشود ضد اسلام و ضد انقلاب.
گذشته آقای هاشمی هم هر چی بوده حالا ما خوشبینیم و میگیم از سر اخلاص بوده. حالا هر چی، بر گذشته تغییر کرده اش صلوات. مهم اینه که آدم تو خونه آخر زندگیش، به صراط کج نیفته که افتاد. فاتحه.
United States
شرم کن.
رسما دارید کفر میگید.
جای خدا نشستید و هر کس که مخالفتون هست رو محکوم میکنید با بی رحمی!
شما نماینده اسلامی؟؟؟
شما نماینده دین هستی که اگه کسی باهاتون زاویه داشته باشه یعنی از دین خارج شده؟؟؟
رادارگریز جهنمی
Iran, Islamic Republic of
این خانواده اینو نگه پس چی بگه! همه ملت خطاکارند الا این خانواده.
توفیقی از قزوین/ آی کشف کردم!!!
بنا بر اصل کشفیات فائزه خانوم که فرمودند :تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت. نتیجه می توان گرفت « همه فروشندگان شجاع مواد مخدر و عاملان محترم جنایات (قتل و جرح) و نیز دزدان مبتدی خرده پا گرفته تا غارت کنندگان عزیز بیت المال که در زندان بی عدالتی گرفتارند همگی دلیل محکمی بر نابودی حکومت ها !!؟هستند البته از آزادی این نوع زندانیان توسط داعش به این موضوع رسیده بودم ولی حالا با سخنان این مطمئن شدم !!!
معیار خودمم
Iran, Islamic Republic of
ما خانواده ای هستیم که معیار و شاخص هستیم هرجا باشیم حتی زندان ، آنجا خوب است ! اگر انتخابات به نفع ما باشد خوب است ! اگر مردم با ما نباشند تقلب شده است
کلن ما خوبیم
تمام قاضی‌ها حکم غیر شرعی دادند!!? ، پسر فائزه خانم محکوم شد ، قاضی بد
خود فائزه محکوم شد ، قاضی بد
مهدی محکوم شد ، قاضی بد
آقای مرعشی محکوم شد ، قاضی بد
چقدر جرائم !?!? ??
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
درست گفته انقلاب از اوین شروع میشه، اما این انقلاب به امید خدا ، انقلاب برای چیدن علف های هرز درشت و فاسد خواهد بود
چگوارا
ننه عفت! انقلاب شروع شده. انقلاب مبارزه با اختلاسگران و جاسوسان ...!!
قصه دنیا همش مثل همه
عبدالله بن زبیر= ...
Iran, Islamic Republic of
این خاندان هاشمی هم شور شو در آوردن خائن و مجرم اقتصادی سیاسی امنیتی حالا شدن ...رو نیست که صد رحمت به سنگ پای قزوین با این وضع بابا جونشون میخواد خبرگان شرکت کنه این ازادی به این شکل برای سیاسیون مجرم و خائن نیست
آفرین واحسن به قوه قضاییه انشاءالله دهه چهارم انقلاب دهه عدالت باشد تا جوانانی که امام وشهدا را درک نکرده اند پی به ماهیت عدالت محوری انقلاب ببرند
عفت خانم
کاسه صبر مردم به اخر رسیده از دست شما خاندان هاشمی ان از فتنه 88 وبریزد به خیابانها و ساندویچ بخرید و این هم از اختلاص و رانت خواری خیانت به کشور و جاسوسی برای دشمنان نظام و مردم کشور...
خدا لعنت کند بر انهایی که به بیت المال ملت خیانت کردند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی عزیزمان
علی
Iran, Islamic Republic of
ان اله مع الصابرین
دقیقا.
صبر ما هم بالاخره نتیجه داد و سارق معروف به سزای اعمالش رسید.
علی
البته درست می فرمایید،انقلاب برعلیه رانت خواران ورشوه خواران ودزدان وچپاولگران وخیانت کاران به این ملت.هرچندکه بابا شون آیت الله باشد.انقلاب ضد فسادوسواستفاده ازپست ومقام.هرکه باشد.
برادر هر کس عمامه داشت که آیت الله نیست.
Iran, Islamic Republic of
همه اینها تقصیر احمدی نژاد است! اگر قضیه کرسنت را رو نمی کرد، این آقا زاده فتنه 88 رو برای زمین زدن احمدی نژاد رهبری نمی کرد و از دشمنان برای افزایش تحریم درخواست نمی کرد و ... ...
مردم
Iran, Islamic Republic of
به بیت المال دست درازی نمی کرد کسی کاریش نداشت. پسر حاج آقا هستی که باش چه ربطی به زندان رفتن سیاسی داره.
حسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی به هاشمی انتقاد میشد میگفتند مقابل نظام ایستادی ضد انقلاب شدی محارب با خدا هستی وقتی که انسانها خود را مقدی بدانند یعنی شروع فساد متاسفانه این معضل یک اپیدمیست که یکی پس از دیگری بزرگان کشور به ان مبتلا خواهند شد
یاشار
اینکه گفتی سالهاست آیت الله در انتخابات از سوی مردم رد شده حرف مفته و در سال 85 در انتخابات خبرگان دیدیم که چطور رای بالایی و با فاصله ای در تهران راهی مجلس خبرگان شد و همچنین در سال 92 شاهد حمایت صریح ایشان از رئیس جمهور کنونی دیدیدکه چی شد. رئیس جمهور علنا گفت من با مشورت (آیت الله هاشمی و حجة الاسلام خ... ) .
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
ياشار جان دقيقا مشكل مخالفان هاشمي همين محبوبيت ايشونه كه اگر محبوب ملت نبود كسي بهش كاري نداشت
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
بابا محبوبیت!
شما رابطه مویرگی داری با خانواده هاشمی؟!
Iran, Islamic Republic of
محاکمه رئیس دولت نهم ، دهم و همکارانش خواسته تمام ملت ایران است
امید است قوه قضا جرات بخرج دهد و آنرا هم اجرایی کند
Iran, Islamic Republic of
خواست خودته هم حزبی های داعش صفتان هست چرا به ملت نسبت میدهی
باشه فقط قبلش شما باید قول بدی که بعدش نریزی کف خیابونا سطل آشغال آتیش بزنی که احمدی نزاد دوباره به مردم القا کرده که ما فلان و بهمانیم
ali
United Kingdom
فعلا شما جواب اون 3000 بورسیه بدبخت را که دولت کلید از هستی ساقط کرد را بده تا بعد بریم سراغ محمود
نویتی هم که باشه اول باید از رییس دولت هفتم و هشتم شروع کرد.
هروقت اونو محاکمه کردن بعدش احمدی نژادم بکنن!
مصطفی
برادر یا خواهر گرامی حضرت علی علیه السلام خطاب به لاحکم الا لله خوار فرمودند کلمه حق یراد بها الباطل . ما خواهان برقراری عدالت حداکثری و مبارزه با ویژه خواری هستیم از هر کسی رخ بده فرقی نمی کنه. و قوه قضاییه همبا صدور حکم علیه برخی افراد اقداماتی را انجام داده ولی شما بزار اول این ماجرا که مربوط به ویژه خواری های سالها پیش است به سرانجام برسه نوبت اونا هم خواهد رسید
هشمی هر کلمه ای که به زبان می آورد بوی قتنه و فتنه گری دارد.
عفت هم باید بره زندان
Iran, Islamic Republic of
نه بابا بزار باشه فتنه رو رهبری کنه!
علی
Iran, Islamic Republic of
شایداشتباه باشه ولی من شدیدا به یاد زبیر و آل زبیر افتادم.
Iran, Islamic Republic of
یعنی حرف یک پیر زن این قدر نفوذ دارد که مملکت را به هم می ریزد؟
Germany
من تعجب میکنم شما از کدوم تمام ملت حرف میزنین وقتی معنی تمام ملت و همه مردم رو نمیفهمین
ادب مرد به زدولت اوست
United States
گرچه هر کار خلافی میبایست مورد مجازات قرار گیرد اما هیچ مادی حاضر نیست بچه خودش را در زندان ببیند-- ولو اینکه مجرم باشد.

ضمناْ ارقام منتسب به آقای هاشمی گرد ریزه اختلاسها و ارقام چند میلیارد دلاری ماجرای اختلاس از بانک ملی و صادرات و آقای زنجانی و پرونده اخیر چند میلیاردی معاینات گازی زمان دولت پاک آقای احمدی نژاد نمیشود...... حتی معادل سود بانکی یک هفته آن.....

ماشین حساب همیشه دم دست باشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
یک نفر اینجا خواب است ۰۰۰ !
خسارت کرسنت و استات اویل و توتال 150 میلیارد دلار بوده است و فسادی از این بزرگتر نداریم .
ali
United Kingdom
شما این13میلیارد دلار ضرر که اقازاده با ژنرال زنگنه وزیر نفت اصلاحات را حساب کن داداش فعلا .ماشین حساب هم هست .کل دارایی بلوکه شده ایران طبق گزارش بانک جهانی107 میلیارد دلار که قراره فعلایه 20 خرده ایش رابدن اینم برا معیار قراردادن ضرر دولت اصلاحات راستی گندشم در اومد که همه این تحریم ها به خاطر گیج بودن و انشااله نبودن غرض دولت اصلاح طلبه عزیز که بسته بندی سانتریفیوژ نو بوده
ملت شمایید ، ما بی سواد و روستایی و بقال و راننده تاکسی و ... هستیم ، یه سر برو بهشت زهرا میبینی همین بچه پولدارا و آقازاده ها انقلاب و حفظ کردن !
Iran, Islamic Republic of
چه انقلابی بشه !!!!از مفسدان اقتصادی تاغارتگران بیت المال دزدها قاچاقچیان ووجاسوسان وطن فروشان خیانتکاران همگی هستند واقعا چه انقلابی بشه!!! خانم فائزه وعفت هاشمی مبارکتان باشه این انقلاب
تشکر ازمجریان عدالت
عدالت وقتی اجرا می شود که حامی رحیمی و مرتضوی و خط قرمز کش ها شخص احمدی نژاد محاکمه و راهی اوین شود
امير
راستى نتيجه رسيدگى به فيلم رشوه خواهى ورانت جويى ....
United States
خانم مرعشی
انقلاب چه از اوین چه از دلهای مردم که شروع شد
دستوری نبود
حالا باید منتظر خبر باشیم/؟؟؟؟
ایا نباید با فایزه که نقش مستقیم در فتنه سال88 داشته وحالا هم حرف های مفت میزنه و با ضدانقلاب مصاحبه میکنه برخورد جدی نمود ؟
تاکی با این خاندان باید مماشات کرد.!!؟؟
باز هم عفت خانم خواب نما شد ؟؟!
Iran, Islamic Republic of
اين صحبتها تشويش اذهان عمومي نيست؟ تحريك مردم نيست؟
مصداق اگه فلاني انتخاب نشد مردم بريزن تو خيابونا نيست؟
مصداق نامه بدون سلام و السلام نيست؟
...........قوه قضاييه كجاست؟
کار اول شما نیست کار آخر شما هم نخواهد بود هر کسی را دوست رارید خراب می کنید وهر کسی را دوست دارید میکشید با لا به خیال خودتان مردم نمی دانند
رامین
شبیه حمایت آقای منتظری از مهدی هاشمی نیست؟!!! چه شباهتی!!
امیدوارم ....
خوب حالا چه ساعتی بریزیم تو خیابون انقلاب هاشمی بر پا کنیم.
رو که نیست سنگ پا قزوینه.
United States
امان از پر رویی این خانواده!!!!!!!!!! واقعا رو دارن.
United States
بزرگشون که اینقدر بی ادب باشه از بقیه این خونواده انتظاری نمیره.
از دامن زن مرد به معراج مي رود نكنه.....
غلامرضاقهرمانی
خداوند تمام مریض ها، خصوصا روانی و عقلی را شفا دهد، انشاءالله.
مردم
Iran, Islamic Republic of
ه.... مثل اون رانندۀ اتوبوسی که چند سال پیش از خرم آباد به کرج مسافرها را سالم آورد چند صد متر مانده به ترمینال از پل فردیس به پائین سقوط کرد و الی آخر
اول....
امین بروجردی
....مجرمان بجای این که از حجالت گوشه عزلت بگیرند می ایند ودر فضای رسانه ای کشور انتحار می کنند
رضا
انقلاب از میان توده مردم آغاز شد از میان فقرا وکوخ نشینان نه از میان کاخ نشینان
جهان
درود بر این شیر زن و خاندانش
حسین
Iran, Islamic Republic of
شیرزن!!؟؟؟ دعا می کنم که این خانواده و به ویژه خود هاشمی عاقبت بخیر شود....
اگر آقای هاشمی قدردان این نظام و انقلاب، امام و رهبر معظم و شهدا و لطف و محبت مردم غیور، روستایی، با غیرت و با دیانت و... نباشد... ممکن است مثل منتظری شود و عاقبت به شر و با همه ی سوابق زندان قبل ازانقلاب و... خسرالدنیا و الاخره شود....
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر حکومت های جهان در این است که در ایران، هیچ گونه سازشی با افراد وجود نداشته و حتی آقازاده هایی که خلاف جریان انقلاب حرکت کنند، محاکمه می شوند و [محکوم]
...
ببخشید دقیقا منظورتان از تمام ملت ایران در عبارت "از طرف دیگر محاکمه مهدی هاشمی خواسته تمام ملت ایران بوده " کیست؟
شما وکیل ملت ایران هستی که از طرفشون صحبت می کنی؟
امیرسعیدابوزهرا
یه لطیفه ای ، بین مردم دهان به دهان می چرخه که می گن .....
ازهاشمی رفسنجانی می پرسند ، ثروت شماچقدراست؟درجواب می گوید:
ماقبل ازانقلاب یک باغ پسته داشتیم ،امابعدازانقلاب نقشه ی ایران افتاد توی این باغ.
..............................
کسی که این دیدرادارد ومردم هم یک چنین لطیفه هایی دربین خودرایج می کنند ،وقتی دادگاه به فلان عمل می گوید ارتشا ،خانواده ی اوبه سرکردگی مامان عفت
وآبجی فائزه ،معتقدندکه درفلان معامله دادش مهدی ،برای جوش دادن معامله 5میلیون دلار پورسانت گرفته نوش جونش.....
..................
بایدبه این خانواده بسیار شریف گفت : اگرشما مزرعه ی پسته دارید ، مردم هم مزرعه ای دارند که درآن کشت می شود ،زرشک.
رسول
عده ای حتی بعد از اجرای حکم مهدی خان هاشمی باز هم در تطهیر ایشان دست بردار نیستند و به جا اینکه از اعمال مجرمانه اون اعلام بیزاری کنند نطام و قوه قضاییه رو رو مقصر جلوه می دن،خدا میدونه که بسیاری از این اصلاح طلبها تحمل حتی یک نقد کوچک رو هم ندارند،ولی همیشه دیگران رو به اقتدار گرایی متهم می کنند.
حال که پسر هاشمی با جرم ثابت شده به زندان می رود پس نظام بد است.؟ چقدر مضحک است زن خاندان هم سیاست مدار شده
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز دست خدا به همراهت بابت این همه شجاعتت در انتشار کامنت ها واقعا ازتون ممنونم خودم شخصا لذت می برم که شما صدای ما ملت معترض نسبت به این خاندان طلبکار از نظام رو منتشر می کنید.دست مریزاد.ما ملت پشت سر شماییم همینطور ادامه بدید
واقعا چه شجاعی !! تا اونجا که ما دیدیم همه در توهین از صدا و سیما گرفته تا سایت آزاد هستند !!!
Iran, Islamic Republic of
انشاالله اقای مهدی هاشمی در اتاق تنگ و تاریک ده سال رو سپری کن تا بفهمی مملکت قانون داره
Iran, Islamic Republic of
دیوارو هل بده تا جرمات جاشه اونجا آقا مهدی ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا احساس غرور می کنم از قوه قضائیه عدالت یعنی این تخلف رحیمی و بقایی و مهدی هاشمی همه به یه چشم نگاه می شه اما نمی دونم چرا برخی از رسانه های مجیز گوی کدخدا خفه خون گرفتن
Iran, Islamic Republic of
مهدی بابا ما داغ بودیم و نفهمیدیم چیزی از این حالت نمی مونه
چیزی از این حالت نمی مونه
نموند
Iran, Islamic Republic of
به خدا من از رو رفتم خانم عفت مرعشی مردم بریزن تو خیابونا؟
Iran, Islamic Republic of
عجیبه که یه عده می خواستن یه عده را از حصر دربیارن اما اون که نشد هیچ اینم شد زندان
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
به قول دیرین دیرین از حصر که یه عده آزاد نشدن یکی دیگشون رفتن زندان!!!
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر ملت ایران خوشحالم که همزمان با ورود بنده به ایران حکم عادلانه و غرور آفرین قوه قضائیه اجرا شد
به یاد هشت ماه فتنه که دستورش و جرقه اش توسط یک خانم خورده شد خون می گریییم
عبداله
این انقلاب مال همه به خصوص مستضعفین است. باید با کسانی که بر ضد این انقلاب و منافع مردم اقدام می کنند مبارزه کرد. از هر گروه و حزب و دسته ای که باشند.
باید انقلاب پاکیزه گردد. انطور که امام خمینی و رهبر خواسته اند نه انطور که بعضیها برای منافع خود می خواهند.
بله انقلاب برخورد با اقازاده های مجرم که سالها به واسطه پدرشون در سایه امنیت بودن
خداییش این خانواده چه زیان هایی که به مملکت زدند. آن از پدر و پسر ودختر واین هم از عفت خانم. بدبختی اینکه ول کن هم نیستند و هر چه عقده دارند روی سر مردم مظلومی که شهید دادن و از دین و میهن اسلامی دفاع کردند، خالی می کنند. خدا از اینها نگذرد که همیشه کشور را به ناآرامی سوق می دهند.
محمد
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
قوه قضاییه متشکریم
من باور می کنم حرف عفت را چون کسی جلودار این خانواده نیست
مینا
هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت.” حتما حکومتها با مجال دادن به دزدها وجاسوسان پا بر جا میمونه
پس اون رئیس جمهوره شانتاژ نمی کرد واقعا اینا یه کارایی کردند!!!!!!!!!!!!
نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر حکومت های جهان در این است که در ایران، هیچ گونه سازشی با افراد وجود نداشته و حتی آقازاده هایی که خلاف جریان انقلاب حرکت کنند، محاکمه می شوند


خودت از این حرف که زدی چقدر مطمئنی؟!! خداوکیلی؟؟!!!
محمد
Italy
مسئله اين خانواده حكايت امر بخود مشتبه شدنه كلا از زمين و زمان طلبكارند فكر ميكنند ابوي محترمشان انقلاب فرمودند اگر اتفاقي هم قرار باشد بيافتد مطمانا عكس العمل مردم خيلي تندتر از اين حكم خواهد بود.
عین واقیت را گفتند
همشهری عفت خانم مرعشی
خواهربزرگواربعنوان یک همشهری وارادتمندخانواده های ارجمندهاشمی ومرعشی برادرانه ودلسوزانه توصیه میکنم همت بگماریدتاازناحیه شماهابه این نظام خونباروشهیدداده لطمه ای واردنشودودشمنان به ظاهردوست که نه دلسوزشماهستندونه نظام مقدس جمهوری اسلامی ونه ولایت ورهبری باعث عاقبت به شری شما نشوندواین راکه به یقین رسیده ام وازروی اعتقادراسخ عرض میکنم که هرکه باآل علی (سیدعلی خامنه ای )درافتادورافتادآویزه گوشتان باشدوگول این چهارروزهء بسیارزودگذردنیارانخوریدچون ادعتقاددارم که حرف شماهم روی آقای هاشمی بزرگواراثرداردوهم روی بچه ها واقوام و...
بهروز
Romania
چه روی دارند پسر ش خلاف کرده مجرم زندان رفته کارناوال خداحافظی راه انداختند انگار یه مظلوم وبیگناه زندانی رفته !!!!!!!!!
اگرما یکی ازتخلفات مهدی ویا خاندان هاشمی را که خیلی ازآنها را مردم نمی دانند داشتیم خودمان وخاندانمان را ازایران بیرون می کردند خدایا خودت جاب این خاندان را بده
سمیر
Iran, Islamic Republic of
امان از فتنه گری ها و بی حیایی های ننه عفت...
الحق که ثروت زیاد و بادآورده بعضی ها رو هار میکنه!!!
مردم
به تمامی مسئولین امنیتی تذکر می دهم جمله بسیار سنگینی ایشان (خانم مرعشی) بیان کرده مراقب مسائل امنیتی کشور و بخصوص انتخابات و پس از آن باشید.
والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره به فکر اون دنیا باشید نه انقلاب دیگه....
به نظر می رسد کم کم پرده ها کنار می رود وماهیت افراد از هر طیف وجناحی مشخص می شود.انتظار مردم این است که قوه قضاییه به دور از هر گونه باند بازی وجناح بازی با مجرمان برخورد نمایید وبا این نوع رفتار اعتماد ملت به نظام افزایش یابد
امیری
البته خانم مرعشی فراموش کردند که انقلاب اسلامی از حوزه ودانشگاهها شروع شد. که بعدا انقلابیون را به زندان افکندن
عمار
Iran, Islamic Republic of
درجبهه اصلاحات (نشریه های زنجیره ای)خط فکری خطرناکی بوجود آمده که کلا مسئولین دولت قبل حتی به جرم اتهام اثبات نشده ای مجرمند وباید مجازات شوند !دولتهای قبل تر وفعلی همه پاک هستند حتی اگر جرمی فاحش مرتکب شوند ،چون درجبهه ما هستند پس پاکند ومظلوم هستند .درمورد دولت قبل برای قوه قضاییه حورا میکشند وبرای احکام دوستان خود همان قوه را ظالم جلوه میدهند واین برای کشور بسیار خطرناک است .وموجب سوءاستفاده دشمنان داخلی وخارجی است ومایه ناامیدی مردم از نظام را بدنبال دارد.
از مسئولین ناظر برمطبوعات خواهشمنداست دراین خصوص با مغرضان برخورد مناسب داشته باشند.
علی
احمدی نژاد دست کرد داخل لونه زبور اون تونست حلقه میران خانوادگی رو بشکنه حلقه ای که چند خانواده از اول انقلاب تشکیل دادند وسالها درون ان جابجا میشدند وکسی رابدون وابستگی به جریانات خاص راه نمی داند گناهش همین بود وبس احمد نژاد اگه فقط همین خدمت روکه 5000000 خانواده محروم ایرانی رو ازدربه دری نجات داد کرده باشه بسه اگر تمام روستاها رو راهشونو اسفالت کرده باشه وهزاران خدمت دیگه که همه خبر دارن .......
ضمنا یادمون باشه امام فرمود هرگاه دیدید دشمنان (رسانه های غربی) برایتان کف میزنند بدانید راه را اشتباه رفتید کسانی که با رسانه های معاندنظام مصاحبه مکنند غلط میکنند از انقلاب ومردم دم می زنند درود برایت الله گیلانی خداوند رحمت کند اورا که به خاطرانقلاب از همه چیزگذشت ودرود خدا برایت الله خزعلی که فرزند منحرفش راطرد کرد .
هاشمی هم درمقطعی از انقلاب خدمات خوبی داشت اما حیف که حب زن وفرزند اورا گرفت خداوند نجاتش دهد انشاالله
Iran, Islamic Republic of
دیگه داریم تهوع می گیریم از افاضه های این خانواده از خودراضی
انقلاب اشراف علیه پابرهنگان
اسمان
انقلاب از اوین آغاز می شود اسم رمز فتنه نباشد?
محمود
آن انقلابی اولی که از اوین شروع ، انقلاب خونین مظلومین و مستضعفین بود ، که حق بود. و این انقلایب که شما دنبال آن هستید ، انقلاب مفسدین است و انشاالله مایه خواری رسوایی شما خواهد شد .
حسن محمدی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان مومن سایت خبری جهان نیوز
مدتی است که در خروجی سایتتان مطالبی در نقد آقای هاشمی گذاشته می شود که ممکن است موجب ناراحتی برخی یاران انقلاب گردد. با شناختی که از حضرت امام(ره) دارم تلاششان ایجاد وحدت و همدلی بین جناح های مختلف و خودی ها بود.
البته شما هم از روی دلسوزی و برای حمایت از نظام و رهبر عزیزمان چنین رویه ای در پیش گرفته اید ولی با جذب حداکثری و ایجاد محبت بین خودی ها بهتر می توان از کیان نظام و رهبری دفاع کرد.
با عرض ارادت و با آرزوی توفیقات روز-حسن محمدی
سید مجتبی
عفت خانم! برای انقلاب باید خودتون و فرزندان دلبندان کفن بپوشید و بیایید وسط میدان! اونوقت ما هم کفنپوش می رسیم خدمتتان... اونوقت که کارتان با کرام الکاتبین خواهد بود... بسم الله
از دست این خاندان برن به در.....
ناشناس
United States
کدام تمام چرا همیشه خودتان را همه مردم می دانید
اکبری
Iran, Islamic Republic of
زنده باد محمود زنده باد محمود
متفکر
Moldova, Republic of
صرف نظر از همه چیز ، همیشه لقب رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام بکار برده میشود
امروز پسرم ه دوازده ساله است از من میرسید این مجلس که هاشمی رئس آن و احمدی نژاد عضو آن است چیست ؟چگونه مصلحت نظام را این افراد تعیین میکنند ؟ از کجا می آیند و به کجا میروند ؟
بهش گفتم این فضولی ها به تو نیامده برو بشین پای تلویزیون کارتون تام و جری را نگاه کن
به نظر شما جواب دیگری هم داشتم ؟
حضرت آیت الله امام خمینی نیز می فرماید : خدا انصاف بدهد به آنهایی که انحصارطلب بودند و می‌خواستند بهشتی و خامنه‌ای و رفسنجانی را از صحنه خارج کنند. امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰
مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد از بیمارستان پیام داد «به رضاخان بگوئید من زنده هستم». مدرس حالا هم زنده ‌است. مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده‌است چون نهضت زنده‌است. آمریکا و دیگر ابرقدرت‌ها بدانند ملت ما زنده‌است... من به آقای هاشمی فرزند برومند اسلام تبریک می‌گویم که در راه هدف تا نزدیک شهادت به پیش رفته و سلامت و ادامه خدمت ایشان را از خدای تعالی خواستارم. صحیفه امام، جلد ۷، صفحه ۴۹۵
روزی ملا با پسرش به دهی می رفتند . ملا پسر را سوار خر کرده خودش پیاده راه می پیمود . در راه به چند نفر برخوردند آنها پسر ملا را با دست نشان داده گفتند : امروزه اولاد ابدا رعایت احترام پدر را نمی کند . ببینید این پسر سوار خر شده پدر پیرش از عقب او پیاده روانست .پسر ملا به پدر ش گفت : دیدی بابا من گفتم خوب نیست که شما پیاده باشید و من سوار . قبول نکردید دیگران هم همینطور می گویند . حالا شما سوار شوید و من پیاده خواهم آمد .ملا سوار خر شده پسرش پیاده به دنبال روان بود .بعد از طی یک میدان راه باز به جمعی برخوردند آنها ملا را به یکدیگر نشان داده گفتند : ببین این مرد بی انصاف سالهاست به گرما و راه رفتن عادت دارد . با این حال با کمال بی انصافی سوار شده و پسر جوانی که با سرد و گرم روزگار آشنا نیست در عقبش پیاده می برد .ملا پسر را هم ترک خود سوار کرده به راه افتادند .هنوز چند قدمی نرفته بودند که دو نفر عابر آنها را دیده گفتند : این دو نفر چقدر بی انصاف هستند در هوای گرم دو ترکه سوار الاغ شده اند .پس هر دو ار الاغ پایین آمده پیاده عقب الاغ براه افتادند .چند قدم که رفتند باز شخصی رسیده گفت : خدا به شما شعور بدهد دو نفر نادان در عقب الاغ در این هوای گرم پیاده راه می روید ! ملا غضبناک شده گفت : حرف شما صحیح است ولی راهی برای رهایی ما از زبان مردم پیدا کنید و الا تکلیف خودمان را زود می توانیم معلوم کنیم .